


Турбо на VW Голф 2
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Така е, няма катализатор. Турбината се чува леко при набиране и на място. Но имам чувството, че понякога се чува по-силно, друг път по-слабо. Май като е студен двигатела се чува повече. Ама както и да е. Заедно с турбината сменихме сегментите и биелните лагери, както и гумичките на клапаните, паснахме и клапаните. Иначе трябва и да се провери налягането на дюзите, защото от както е купена колата от 1998 година на сме ги пипали никак. Като е студена тресе, като загрее се оправя и работи равномерно. Иначе помпата преди няколко години и смениха втулките и някакви уплътнения и я стендираха.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Турбо на VW Голф 2
Да, хубаво е да се минат дюзите на стенд и ако има пикаещи дюзи да се сменят разпръсквачите.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Някой може ли да ми отговори при изправна охладителна уредба на двигателя, при достигане на работна температура, къде трябва да стой стрелката за температурата на таблото, точно пред диода ли?
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Турбо на VW Голф 2
Да, точно на лампичката.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Ами аз днес смених термостата. Купих марка WAHLER, на него пише 87 градуса по Целзий. Сега като загрее двигателя стрелката на уреда стой пред диода, но като тръгна по по-дълъг баир нагоре стрелката се измества на загряване и застава на 3-4 милиметра от диода. Нали по принцип трябва термостата да държи температурата на двигателя постоянна, т. е. стрелката не трябва ли да стои винаги пред диода?
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Здравейте! Искам да се завърна към темата си и да задам няколко въпроса.
http://members.chello.nl/y.timmer1/ В този сайт където е информацията за Turbocharger е дадено на кой двигател кои турбини са сложени. Защо примерно турбо ККК К14 в сайта е записано ККК К14-6 и Garrett T2 за JR е записано Garrett TA030. За едни и същи турбини ли става въпрос? И още нещо: след като ККК К14 е по-малка от Garrett T2 и ККК К24 значи ли, че по-малката турбина ще се развърта на по-ниски обороти от по-голямата?
http://members.chello.nl/y.timmer1/ В този сайт където е информацията за Turbocharger е дадено на кой двигател кои турбини са сложени. Защо примерно турбо ККК К14 в сайта е записано ККК К14-6 и Garrett T2 за JR е записано Garrett TA030. За едни и същи турбини ли става въпрос? И още нещо: след като ККК К14 е по-малка от Garrett T2 и ККК К24 значи ли, че по-малката турбина ще се развърта на по-ниски обороти от по-голямата?
Re: Турбо на VW Голф 2
Да използвам и аз темата на колегата. Когато е студен и тресе първите 2 3 минути кое е по-вероятно: някакви проблеми с дюзите/разпръсквачите или изгорели свещи. Също така колко стува една дюза и как мога да разбера дали ми е изгоряла свещ.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Турбо на VW Голф 2
Махаш си шината от свещите и с един кабел допираш единия му край на + на акумулатора, а другия край допираш на главичката на всяка една свещ.Ако някоя от свещите не изкрува значи е за смяна.Иначе за дюзите миналото лято в Косер попитах за цена на разпръсквачите и ми казаха по 15 лв на разпръсквач.15х4=60лв!
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
vwpnss написа:Здравейте! Искам да се завърна към темата си и да задам няколко въпроса.
http://members.chello.nl/y.timmer1/ В този сайт където е информацията за Turbocharger е дадено на кой двигател кои турбини са сложени. Защо примерно турбо ККК К14 в сайта е записано ККК К14-6 и Garrett T2 за JR е записано Garrett TA030. За едни и същи турбини ли става въпрос? И още нещо: след като ККК К14 е по-малка от Garrett T2 и ККК К24 значи ли, че по-малката турбина ще се развърта на по-ниски обороти от по-голямата?
да, точно така

-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
По-миналата година началото на зимата колата започна да пали от 2-ри 3-ти път с доста въртене, 3 свещи бяха изгорели и сложихме 4 нови BOSCH по 16 лв/бр. Иначе искам да проверя налягането на дюзите и разпръсквачите в какво състояние са, защото студен двигатела малко претриса, а кто загрее малко се оправя. И ми се струва, че трябва да започне да върви по-добре, иначе си пали добре.
Ако при JR заводската турбина започва да дърпа от 2500 об/мин, при SB/RA, които са с интеркойлер от колко оборота започва да дърпа? И след като на JR съм сложил турбо ККК К14 като на SB/RA, даже и като на 1V мога ли направо да сложа интеркойлер от SB/RA и дали ще има мощността на SB/RA. Иначе като гледам в сайта не намирам разлики между JR и SB/RA. Мисля, че блока, главата, дюзите и клапаните са еднакви.
Ако при JR заводската турбина започва да дърпа от 2500 об/мин, при SB/RA, които са с интеркойлер от колко оборота започва да дърпа? И след като на JR съм сложил турбо ККК К14 като на SB/RA, даже и като на 1V мога ли направо да сложа интеркойлер от SB/RA и дали ще има мощността на SB/RA. Иначе като гледам в сайта не намирам разлики между JR и SB/RA. Мисля, че блока, главата, дюзите и клапаните са еднакви.
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
vwpnss написа:По-миналата година началото на зимата колата започна да пали от 2-ри 3-ти път с доста въртене, 3 свещи бяха изгорели и сложихме 4 нови BOSCH по 16 лв/бр. Иначе искам да проверя налягането на дюзите и разпръсквачите в какво състояние са, защото студен двигатела малко претриса, а кто загрее малко се оправя. И ми се струва, че трябва да започне да върви по-добре, иначе си пали добре.
Ако при JR заводската турбина започва да дърпа от 2500 об/мин, при SB/RA, които са с интеркойлер от колко оборота започва да дърпа? И след като на JR съм сложил турбо ККК К14 като на SB/RA, даже и като на 1V мога ли направо да сложа интеркойлер от SB/RA и дали ще има мощността на SB/RA. Иначе като гледам в сайта не намирам разлики между JR и SB/RA. Мисля, че блока, главата, дюзите и клапаните са еднакви.
JR заводската турбина започва да дърпа от около 2700об. а при SB/RA от около 2000-2200об.
След като си сложил турбинка и възнамеряваш да слагаш кулер, то колата ти ще разполага с 155 нютона и 80кс, точно толкова като SB/RA Други разлики няма


- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Турбо на VW Голф 2
WOB написа:vwpnss написа:По-миналата година началото на зимата колата започна да пали от 2-ри 3-ти път с доста въртене, 3 свещи бяха изгорели и сложихме 4 нови BOSCH по 16 лв/бр. Иначе искам да проверя налягането на дюзите и разпръсквачите в какво състояние са, защото студен двигатела малко претриса, а кто загрее малко се оправя. И ми се струва, че трябва да започне да върви по-добре, иначе си пали добре.
Ако при JR заводската турбина започва да дърпа от 2500 об/мин, при SB/RA, които са с интеркойлер от колко оборота започва да дърпа? И след като на JR съм сложил турбо ККК К14 като на SB/RA, даже и като на 1V мога ли направо да сложа интеркойлер от SB/RA и дали ще има мощността на SB/RA. Иначе като гледам в сайта не намирам разлики между JR и SB/RA. Мисля, че блока, главата, дюзите и клапаните са еднакви.
JR заводската турбина започва да дърпа от около 2700об. а при SB/RA от около 2000-2200об.
След като си сложил турбинка и възнамеряваш да слагаш кулер, то колата ти ще разполага с 155 нютона и 80кс, точно толкова като SB/RA Други разлики няма![]()
Слагането на кулер няма да му достави тези стойности,които си посочил.СБ и РА моторите,освен кулер имат и други настройки на гориво и бууст.Иначе само с кулер,мотора ще стане по-лагав,по-икономичен и в крайна сметка ще има незначително увеличаване на мощност,но не трябва да подценяваме и факта,че и сместа ще обеднее...
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Това за оборотите ми беше важно да го знам, защото няма обортомер. Баща ми беше сложил Garrett T3 преди тази и с нея на баирите доста зле вървеше, не искаше на 5 скорост да качва по-големите, сега с К14 направо набира на 5 скорост, голяма разлика има. Аз още не мога да разбера на кои двигатели слагат Т3, тя за JR явно идва голяма и газовете не успяват да я завъртят както трябва, аз така си го обяснявам.
Да разбирам ли, че ако сложа кулер от SB/RA и с настройване на горивото от помпата и налягането от турбото (то може да е настроено налягането, само не знам да не е от 1V турбото, защото там работи на налягане като JR, ама това може да се провери) ще има въртящия момент и мощност на SB/RA?
Предполагам няма проблем да карам JR с К14 без кулер, въпреки че прави с 0.1 bar повече налягане от К24 и T2.
Да разбирам ли, че ако сложа кулер от SB/RA и с настройване на горивото от помпата и налягането от турбото (то може да е настроено налягането, само не знам да не е от 1V турбото, защото там работи на налягане като JR, ама това може да се провери) ще има въртящия момент и мощност на SB/RA?
Предполагам няма проблем да карам JR с К14 без кулер, въпреки че прави с 0.1 bar повече налягане от К24 и T2.
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: Турбо на VW Голф 2
vwpnss написа:Това за оборотите ми беше важно да го знам, защото няма обортомер. Баща ми беше сложил Garrett T3 преди тази и с нея на баирите доста зле вървеше, не искаше на 5 скорост да качва по-големите, сега с К14 направо набира на 5 скорост, голяма разлика има. Аз още не мога да разбера на кои двигатели слагат Т3, тя за JR явно идва голяма и газовете не успяват да я завъртят както трябва, аз така си го обяснявам.
Да разбирам ли, че ако сложа кулер от SB/RA и с настройване на горивото от помпата и налягането от турбото (то може да е настроено налягането, само не знам да не е от 1V турбото, защото там работи на налягане като JR, ама това може да се провери) ще има въртящия момент и мощност на SB/RA?
Предполагам няма проблем да карам JR с К14 без кулер, въпреки че прави с 0.1 bar повече налягане от К24 и T2.
Да ще има въртящия момент и мощност на SB/RA с финна настройка на горивото.
Няма проблем
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Турбо на VW Голф 2
Абе през нощта времето като е хладно JR-а върви както трябва, ама като е 30-40 градуса през лятото като загрее двигатела и като се напече от слънцето вървежа, по-точно ускорението става малко изтормозено. Предполагам с кулера в жегата ще има ефект долу горе като през нощта в хладното, вие какво ще кажете?
Не намирам информация Т3 на кои двигатели се слага, иначе пасва точно на мястото на Т2.
Не намирам информация Т3 на кои двигатели се слага, иначе пасва точно на мястото на Т2.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта