Пак проблем с охлаждането б3.. :(
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пак проблем с охлаждането б3.. :(
Само да спомена, че при мен изпарителя също е вързан през охладителя на маслото и за 4 години до сега не съм имал проблеми с охлаждането на колата, освен това и не замръзва зимата изпарителя след първоначалното палене на студено сутрин. При мен преди 2 години термостата не затваряше плътно, когато отворих за да го сменя през него се процеждаше струйка с дебелината на цигара, но напълно достатъчна на дълъг път колата да държи 70-80 градуса зависимост от външната температура, градско 90 и 2-3-5 градуса. Та и аз си мисля като Васил, че термостата е виновник за тая галимация
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пак проблем с охлаждането б3.. :(
К.Одаджийски написа:Само да спомена, че при мен изпарителя също е вързан през охладителя на маслото и за 4 години до сега не съм имал проблеми с охлаждането на колата, освен това и не замръзва зимата изпарителя след първоначалното палене на студено сутрин. При мен преди 2 години термостата не затваряше плътно, когато отворих за да го сменя през него се процеждаше струйка с дебелината на цигара, но напълно достатъчна на дълъг път колата да държи 70-80 градуса зависимост от външната температура, градско 90 и 2-3-5 градуса. Та и аз си мисля като Васил, че термостата е виновник за тая галимация
Дано да е това ,при първа възможност го сменям и ще пиша какви са резултатите по темата ..
Я препоръчайте какъв термостат да взема ? Wahler добър ли е,поне като взимах датчика за перката ми го препоръчаха тази марка ?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пак проблем с охлаждането б3.. :(
Ми водят се от добрите, но моя изкара година време и пак не затваря до край. bobscho и за пасата и за голфа си купува мисля от юнитрейд по 5-60 лева парчето 

-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пак проблем с охлаждането б3.. :(
К.Одаджийски написа:Ми водят се от добрите, но моя изкара година време и пак не затваря до край. bobscho и за пасата и за голфа си купува мисля от юнитрейд по 5-60 лева парчето
Със сигурност няма да дам 60лв за термостат ..



Ето точно как е вързан изпарителя.. маркува от тройника към масления охладител е прекъснат през изпарителя..

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Пак проблем с охлаждането б3.. :(
Вържи изпарителя към единия маркуч ,който излиза от главата и на долната (по дебелата) тръба на разширителния съд. Така се връзват фабричните уредби.
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пак проблем с охлаждането б3.. :(
Колеги пак проблем ...
Днес смених термостата,обезвъздуших системата ,откачих изпарителя ... Паля колата на 87-89 градуса термостата пипам вече е отворил ... чаках ,чаках и на 100 градуса директно тръгна 2ра степен ...охлади до 90 градуса и спря
Тая кола няма оправия
Вече се замислям дали долу някакси не е обърната буксата,или кабелите по пътя към перката са грешно свързани.. И се получава точно ако е завъртяна букса и се губи първа степен ...
Май реших ме проблема
Със стария датчик които смених за перката направих един опит .Нагрях го с запалката като преди това бях закачил 2 лампи ,на двете положения които са .Засякох на кои две крачета е първото положение,драснах ги с пирон и отидох при колата да засеkа първата степен дали съвпада с моя опит от сваления датчик.
Оп и какво да видя -първата степен,която пуска датчик не съвпада с кабелите на които пускам с мост първата ... Ето защо от 2007 година от като е купена колата винаги нямам първа степен
Ама аджеба кой да сети да провери датчика и кабелите дали съответстват на степените!Видно около кабелите нищо не беше пипано,нито рязано и преправяно .. Не мога да си обесня къде са объркани кабелите по системата ..
Утре като покарам колата ще видя дали всичко е точно,че сега се стъмни и стана много студено да вися при колата
Днес смених термостата,обезвъздуших системата ,откачих изпарителя ... Паля колата на 87-89 градуса термостата пипам вече е отворил ... чаках ,чаках и на 100 градуса директно тръгна 2ра степен ...охлади до 90 градуса и спря

Тая кола няма оправия

Вече се замислям дали долу някакси не е обърната буксата,или кабелите по пътя към перката са грешно свързани.. И се получава точно ако е завъртяна букса и се губи първа степен ...
Май реших ме проблема
Със стария датчик които смених за перката направих един опит .Нагрях го с запалката като преди това бях закачил 2 лампи ,на двете положения които са .Засякох на кои две крачета е първото положение,драснах ги с пирон и отидох при колата да засеkа първата степен дали съвпада с моя опит от сваления датчик.
Оп и какво да видя -първата степен,която пуска датчик не съвпада с кабелите на които пускам с мост първата ... Ето защо от 2007 година от като е купена колата винаги нямам първа степен

Утре като покарам колата ще видя дали всичко е точно,че сега се стъмни и стана много студено да вися при колата

- live_for_passat
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 7:41
- Автомобил: VW Bora 1.9 TDI PD 131hp
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София - Карлово
Re: Пак проблем с охлаждането б3.. :(
Аз заради подобен проблем си монтирах две 1,8мм диодчета на таблото да виждам кога е пусната първа и кога втора степен на перката, с датчик Мейле съм и за 1 година няма грижи...
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пак проблем с охлаждането б3.. :(
live_for_passat написа:Аз заради подобен проблем си монтирах две 1,8мм диодчета на таблото да виждам кога е пусната първа и кога втора степен на перката, с датчик Мейле съм и за 1 година няма грижи...
Добре си направил така,днес като карах не усетих кога се е пуснала първа степен .. ако се е пуснала де !Обаче колата ми държеше 92 градуса някъде ... май ще се наложи да сменям и датчика за температурата

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пак проблем с охлаждането б3.. :(
altanivan написа:днес като карах не усетих кога се е пуснала първа степен .. ако се е пуснала де !Обаче колата ми държеше 92 градуса някъде ... май ще се наложи да сменям и датчика за температурата
Ако това е показанието на таблото е нормално


- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Пак проблем с охлаждането б3.. :(
altanivan написа:Добре си направил така,днес като карах не усетих кога се е пуснала първа степен .. ако се е пуснала де !Обаче колата ми държеше 92 градуса някъде ... май ще се наложи да сменям и датчика за температурата
не бързай да сменяш нищо- просто остави колата да работи на място и си вдигни капака да видиш какво става. Ако първа степен си тръгне нормално(щото в това време втора няма да се включи) си карай и не пипай повече нищо. Не виждам какъв е проблема в това че колата може да показва 4-5 градуса над реалното, при положение че си го знаеш...
Все пак скалата е през 10 градуса!!! какво очакваш да цепи градуса ли?!
А откъде си сигурен че малкото разминаване не се дължи в показанието на уреда, а не от датчика.
не се занимавай с глупости!
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пак проблем с охлаждането б3.. :(
pe6kata написа:altanivan написа:Добре си направил така,днес като карах не усетих кога се е пуснала първа степен .. ако се е пуснала де !Обаче колата ми държеше 92 градуса някъде ... май ще се наложи да сменям и датчика за температурата
не бързай да сменяш нищо- просто остави колата да работи на място и си вдигни капака да видиш какво става. Ако първа степен си тръгне нормално(щото в това време втора няма да се включи) си карай и не пипай повече нищо. Не виждам какъв е проблема в това че колата може да показва 4-5 градуса над реалното, при положение че си го знаеш...
Все пак скалата е през 10 градуса!!! какво очакваш да цепи градуса ли?!
А откъде си сигурен че малкото разминаване не се дължи в показанието на уреда, а не от датчика.
не се занимавай с глупости!
Таблото е ревизирано преди 10 дни от колега vaskoto1
А иначе довечера ще проверя дали и на колко градуса пуска първата степен,че днес в движение от шума не можах да чуя нищо ..

АГУ-то го оставих (изпарителя) вързан последвателно между масления охладител и горе тройника с датчиците ...
Сега да доизгладя всички неточности ще взема един по хубав антифриз ии дано да свършат най-накрая мъките по това охлаждане
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пак проблем с охлаждането б3.. :(
Перката вече има и 1ва степен,но я пуска на около 97 градуса ... Засякох колата в движение държи 91-2 градуса

Може би и датчика мери малко в повече,и перката пуска средна на 95 градуса 1ва степен ..нормално ли е това ?При тези градуси в движение,термостата долу още не е отворил .. след като отвори падат малко градусите и пак си отиват нагоре ..
И газта я оставих така закачена,ако може някой да каже дали не съм обърнал нещо посоки на изпарителя


Може би и датчика мери малко в повече,и перката пуска средна на 95 градуса 1ва степен ..нормално ли е това ?При тези градуси в движение,термостата долу още не е отворил .. след като отвори падат малко градусите и пак си отиват нагоре ..
И газта я оставих така закачена,ако може някой да каже дали не съм обърнал нещо посоки на изпарителя

Последна промяна от altanivan на Сря 22 дек 2010 14:57, променено общо 1 път.
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Пак проблем с охлаждането б3.. :(
altanivan написа:
И газта я оставих така закачена,ако може някой да каже дали не съм обърнал нещо посоки на изпарителя
Според мен, си е правилно вързан изпарителя. Щом и не замръзва, значи всичко е точно.
То всъщност няма точно посока, но е добре водата да влиза от долу, а да излиза отгоре, за да може да се обезвъздушава сам.
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пак проблем с охлаждането б3.. :(
Някой може ли да ми каже как върти помпата!По-точно посоките, по които се движи антифриза ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта