
След смяна на мембрани няма ниски агу ловато
След смяна на мембрани няма ниски агу ловато
Значи колеги проблема е следния след като смених мембраните на испаритела (ловато електрически) няма ниски и неискат и да доидат ,вартях болчето за оборотите навсякаде и ниски няма, а на бензин са перфекти колата е голф 2 1.8 112коня електрическа инжекция. Помогнете моляви 

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: След смяна на мембрани няма ниски агу ловато
Кое Болтче точно си въртял?На Изпарителя има две "Врътки"!
Re: След смяна на мембрани няма ниски агу ловато
ако ремонтния комплект в бил бългхарски за 10 или 12 или 15 лв е мнгоо вероятно това да е дефекта....
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: След смяна на мембрани няма ниски агу ловато
Как точно няма ниски
Въобще няма празен ход и гасне, работи на ниски обороти, или или оборотите се менят постоянно
Вариантите за които се сещам е пружината която обтяга мембраните да е прекалено сгъната и сместта да е прекалено богата или нещо да си объркал при смяната.


Вариантите за които се сещам е пружината която обтяга мембраните да е прекалено сгъната и сместта да е прекалено богата или нещо да си объркал при смяната.
Re: След смяна на мембрани няма ниски агу ловато
Кое Болтче точно си въртял?На Изпарителя има две "Врътки"!
пласмасовото кадето е уж за празния ход, нема какво да сам обаркал как сам свалил старите така сам сложил новите, вобще не задаржа оборотите кат варнна газта направо гасне
а ремонтния комплект сам го взвл за 20лв
пласмасовото кадето е уж за празния ход, нема какво да сам обаркал как сам свалил старите така сам сложил новите, вобще не задаржа оборотите кат варнна газта направо гасне

- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Re: След смяна на мембрани няма ниски агу ловато
Освен пластмасовото отгоре на изпрарителя има един жълтеникав болт,който също е за празния ход
Може при смяната да си го навъртял/отвъртял и за това да гасне
Запали колата и подържай газта и върти болта на някъде и ще видиш,че ще почне или да вдигне или да свали още оборотите 

Ето този болт номер 3





Ето този болт номер 3


- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: След смяна на мембрани няма ниски агу ловато
Затова ,смятам направо да сменя изпарителя !Казаха ми ,че при смяна на мембрани често се получавало такива работи .С една дума изпарителят не е същият.Ама и аз не съм в час и казвам каквото съм чул.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: След смяна на мембрани няма ниски агу ловато
rokera671 написа:Затова ,смятам направо да сменя изпарителя !Казаха ми ,че при смяна на мембрани често се получавало такива работи .С една дума изпарителят не е същият.Ама и аз не съм в час и казвам каквото съм чул.
Ако испарителя ти е хубав, не го сменяй

@ka4o_
Месинговия винт трябва да е завит напълно, или съвсем малко развит. Пробвай с развиване/завиване на тройника. Все пак мембраните са нови, нормално е и от там да трябва да е регулира

Re: След смяна на мембрани няма ниски агу ловато
вартях и медния винт оборотите нереагират , вазможно ли е да е прецакан нещо 

- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Re: След смяна на мембрани няма ниски агу ловато
i.e.i написа:Клапана(зад винт 2)работи ли?
Ако той не работи май и колата няма да работи

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: След смяна на мембрани няма ниски агу ловато
Постави ли правилно малките "тампончета" в изпарителя,защото ЕЛ и Вакуумен комплект на ловато(италианските платна) идват с двете тапички(хапчета) и трябва да внимаваш коя слагаш.Предполагам същото е и със българските платна.
- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Re: След смяна на мембрани няма ниски агу ловато
Ако е с оригиналните мембрани на ловато няма проблеми
Моя е с такива
Ако и на колегата са му такива значи е допуснал грешка някъде 



Re: След смяна на мембрани няма ниски агу ловато
Малките гумички са поставени точно както са били старите,а клапана трябва да работи спорет мен ,защото като му подам ток пуска газ 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 19 госта