След прегряване възможни дефекти
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Вчера пасата предаде богу дух
Може да е затегнал от друго- ако е влязла вода в цилиндрите.Смени тройниците и каквото там е повредено, налей вода ,обезвъздуши и тогава ще видиш как се държи.Виж маслото да не се е пресякло.
- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Вчера пасата предаде богу дух
bryanokoner написа:ако беше видял цвета на моя антифриз едвали щеше да мислиш така.
Керемиден на цвят жалко, че нямам снимка.
И моя е керемиден на цвят. Мисля, че цвета е нормален за стара и ръждясала кола, аз съм го източвал и като го филтрирам през парцал - посинява, ама като се превърти през двигателя и цвета пак си става ръждив.
- bryanokoner
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик\София
Re: Вчера пасата предаде богу дух
vasko__2 написа:Може да е затегнал от друго- ако е влязла вода в цилиндрите.Смени тройниците и каквото там е повредено, налей вода ,обезвъздуши и тогава ще видиш как се държи.Виж маслото да не се е пресякло.
Това ми беше първата мисъл, но не няма вода в цилиндрите и маслото нее пресечено, просто затегна вала маслото се е загряло достатъчно зада спре да смазва.
Re: Вчера пасата предаде богу дух
ktamen написа:bryanokoner написа:ако беше видял цвета на моя антифриз едвали щеше да мислиш така.
Керемиден на цвят жалко, че нямам снимка.
И моя е керемиден на цвят. Мисля, че цвета е нормален за стара и ръждясала кола, аз съм го източвал и като го филтрирам през парцал - посинява, ама като се превърти през двигателя и цвета пак си става ръждив.
Това става и на нова кола след 2 години период. И без това антифриза се сменя на 3 години, но на тройковите модели е от херметичен тип, няма пробка за източване на течноста. За това даже и тези три години са малко , хубаво е да се измерва на колко замръзва , слагаш една капачка в фризера и на другия ден , ако не е замръзнала значе всичко е наред. В противен случай се разхлабват скоби за да се извади долния маркуч за източване при смяна и се слага нова скоба , също се наблюдава да не шурне като лейка от някой маркуч, защото при смяна всичко е възможно , ако всичко е наред може да спим спокойно. Също така за добро обезвъдушаване се включва парното на макс и вентилатора се чака да се включи и се коригира нивото. За добро обезвъздушаване вентилатора трябва да се включи поне няколко пъти и като изтине на другия ден се коригира нивото.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Вчера пасата предаде богу дух
ARusev написа:....
И аз мисля така .
Смени си масълцето и филтърчето , запали си колцата и много , ама много внимателно си следи за напред състоянието и количеството на течностите в моторчето



Re: Вчера пасата предаде богу дух
milmar написа:ARusev написа:....
И аз мисля така .
Смени си масълцето и филтърчето , запали си колцата и много , ама много внимателно си следи за напред състоянието и количеството на течностите в моторчето, карай във обсег не повече от 50км. от къщи
. Мини едни 1000 км и ако не забележиш нещо нередно - масло във водата или обратно , имай вече повечко доверие в колата си и си карай . Аз бих сменил повторно масалцето (и филтъра) след 2000-3000км заради задирането , ако е имало и газ
.

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Вчера пасата предаде богу дух
А да видим дали ще стане само с масълцето, филтърчето, антифризчето...
Или ще има главичка, сегментчета!
Или ще има главичка, сегментчета!
- passat_for_life
- Мнения: 169
- Регистриран на: Нед 06 юли 2008 20:59
- Автомобил: Vw Passat B3 GT
- Двигател: 9A 1992
- Местоположение: Габрово
Re: Вчера пасата предаде богу дух
Здравей Колега преди да си почнал с основните ремонти сега както тие пред блока колата,смени течащите части,провери маслото(ако има проблем и маслото се е смесило с водата става като боза)ако маслото е добре пробвай да я запалиш,като запалиш най-добре е да отидеш в някой сервиз да ти премерят компресията в цилиндрите (не е скъпа или сложна работата)ако има евентуален проблем там ще си покаже.Успех и дано всичко е наред. 

- passat_for_life
- Мнения: 169
- Регистриран на: Нед 06 юли 2008 20:59
- Автомобил: Vw Passat B3 GT
- Двигател: 9A 1992
- Местоположение: Габрово
- bryanokoner
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик\София
Re: Вчера пасата предаде богу дух
Днес разглобих пасата и добре,че не съм го палил,ангренажния ремък се е растегнал достатъчно зада прескочи. Продължавам на долу да видя главата и цилиндрите.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Вчера пасата предаде богу дух
Принципно двигател може да затегне и от така наречения воден удар.Гарнитурата на главаа се издънва и водата започва да влиза в цилиндрите.При такта на сгъстяване водата е изпълнила цилиндъра и тя не може да се смачка...започва да излиза през дупката към охладителната система,но дупката е малка и има малък дебит,заради което мотора затяга,докато успее водата да излезе от цилиндъра.
За маслото - при мен като се издъни г-рата двигателя прегря,маслото стана на боза понеже вдигна много висока температура и му се срина налягането,не заради механичен проблем в двигателя,а защото се е прегряло.Има доста стии по въпроса - колата си гори антифриза и той намалява,при горенето му обаче се отделя много висока температура и двигателя прегрява локално,което на датчика не се вижда,но маслото отнема от топлината и маслото става много рядко и налягането се срива,при което изгрява лампата.
Оправих си г-рата и мотора вече 40 000 си е чудесен

За маслото - при мен като се издъни г-рата двигателя прегря,маслото стана на боза понеже вдигна много висока температура и му се срина налягането,не заради механичен проблем в двигателя,а защото се е прегряло.Има доста стии по въпроса - колата си гори антифриза и той намалява,при горенето му обаче се отделя много висока температура и двигателя прегрява локално,което на датчика не се вижда,но маслото отнема от топлината и маслото става много рядко и налягането се срива,при което изгрява лампата.
Оправих си г-рата и мотора вече 40 000 си е чудесен


- bryanokoner
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик\София
Re: Вчера пасата предаде богу дух
Двигателя няма фатални поражения освен на 1 цилиндър спекъл нагнетателен сегмент и лагера малко ме съмнява.Въпроса ми е какви части като марка ще ми препоръчате ,че другата седмица почвам да пазарувам.Става въпрос за лагери сегменти и някакви ориентировъчни цени.
- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: Вчера пасата предаде богу дух
nikson85 написа:не съм чувал за промиване на системата от 8 години само сменям антифриза, един майстор ми каза , че няма смисъл от това.
даже последно източех 2 литра и долях чист антифриз с предубеждението ,че е твърде разреден.
Колега антифриза го смених това лято. Не беше сменян от години такъв киреч излезна, че ми призля и на село с градиснкия маркуч промих системата и тогава няма как да ти опиша още колко киреч изпадна, казанчето си мих и т.н. Пълно "за" съм ако от много време не е сменян антифриза и е гаден цвят и има утайки да се промие системата, както направих аз.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Вчера пасата предаде богу дух /време е да се връща на пътя/
това дали ще излезе ръжда,много зависи с какъв антифриз се кара.Родните производители спестяват от антикорозионните съставки. 

- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: Вчера пасата предаде богу дух /време е да се връща на пътя/
vit_autosofia написа:това дали ще излезе ръжда,много зависи с какъв антифриз се кара.Родните производители спестяват от антикорозионните съставки.
Ами да възможно е ама все пак колата я имаме от 2000 година и в моите ръце дойде 2008 година, а до тогава наще си доливаха каквото им падне примерно вода от чушмата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта