въздух мехурчета по маркуча след горивния филтър

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
MapTo``
Мнения: 273
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

въздух мехурчета по маркуча след горивния филтър

Мнениеот MapTo`` » Вто 20 окт 2009 11:32


колата е голф 2 1.6тд и вчера като се загледах понеже маркуча след горивния филтър ми е прозрачен минаваха доста мехури с въздух а и ми прави впечетление 4е на 4-5 като карам 130-140 и по4ва да забива въпроса ми е как може да се обездуши и дали е от това това забиване




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: въздух мехурчета по маркуча след горивния филтър

Мнениеот milmar » Вто 20 окт 2009 11:48


Сменял ли си филтъра скоро ?
Провери също за "неплътност" по връзките преди горивния филтър - можеш да "понаместиш" маркучите и да гледаш . Аз на моето 1.6 ТД съм имал подобен проблем ... Запушен филтър често пъти е причина да се засили подобен ефект - дърпа въздух някъде след него обаче :idea: .


Потребителски аватар
MapTo``
Мнения: 273
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: въздух мехурчета по маркуча след горивния филтър

Мнениеот MapTo`` » Вто 20 окт 2009 22:23


значи единия маркуч влиза в горивния филтър я другия които излиза от филтара и влиза в помпата по него са мехурчетата с въздух.


mishofren
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 15 май 2008 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ВАРНА

Re: въздух мехурчета по маркуча след горивния филтър

Мнениеот mishofren » Сря 21 окт 2009 11:19


здравей аз карам пасат 1Z имах същия проблем беше от нафтовия филтър чисто нов го сменям кара извесно време ипак същото и сега всеки 8000 сменям всички филтри най доволен останах от FLAM говорих с моя сервиз казаха че това е често явление вече близо 2 години го карам така варви никакви ядове


MORSKIQ2
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: въздух мехурчета по маркуча след горивния филтър

Мнениеот MORSKIQ2 » Нед 19 дек 2010 19:56


Здравей колега, аз също имах твоя проблем с мехурчетата и се оказа моето, че на резеровара има един отдушник който се е запушил, в последстивие самия резервоар прави вакуум и кадето дори и малка дупчица като игла да има и се пълни цялата система. Проверката стана по следния начин, махнах капачката на резервоара, покарах малко, оставих я два часа да истине и о чудеса :) пали без да притриса и няма пушек. Надявам се да съм бил полезен. Успех.


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Re: въздух мехурчета по маркуча след горивния филтър

Мнениеот boi4eto » Пон 20 дек 2010 12:46


И при мен имаше такъв проблем и се оказа,че е малко горивото.Сипи 5-10л нафта за да изключиш този вариант.От студа горивото намалява обема си все пак!


MORSKIQ2
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 21 окт 2007 21:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: въздух мехурчета по маркуча след горивния филтър

Мнениеот MORSKIQ2 » Вто 21 дек 2010 21:16


Да, но при мен също не стана с махането на капачката, защото на следващата сутрин на свалена капачка, пак така запали със пушак и тресене. Съжалявам че съм подвел колегата, явно и аз трябва да го открия този проблем. Ако има някакво развитие ще пиша, а някой колега ако е имал този проблем и има решение за него да сподели ще сме му благодарни. :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 44 госта