Подмяна на 2ее с KEIHIN???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 10 юли 2006 16:23


vw_golf_2_Memphis написа:Аз такава тръба никога не съм имал...целта да отива в калника е да не влиза вода...а и да влизат по-малко прахоляци...

И да взима студен въздух....




Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Пон 10 юли 2006 16:30


Благодаря ви за успокоението, мисля че с ролка тиско нещата ще си дойдат на мястото :lol:
Все пак преди да пристъпя към подмяната смятам да ида и при друг майстор, защото с предишната центровка си вървеше като пушка, след това баща ми и смени ремък, масла и т.н. и оборотите взеха да си правят каквото си искат, а знам че при смяна на ремък цялата центровка отива на кино и се прави наново.Те уж са я центровали ама....както и да е.Аз пътувам често и до СФ по работа :wink: може и да се отбия при Вит


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 10 юли 2006 18:30


Li4o написа:
vw_golf_2_Memphis написа:Аз такава тръба никога не съм имал...целта да отива в калника е да не влиза вода...а и да влизат по-малко прахоляци...

И да взима студен въздух....

за какво ли пък му е студен въздух :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 10 юли 2006 19:32


vit_autosofia написа:
Li4o написа:
vw_golf_2_Memphis написа:Аз такава тръба никога не съм имал...целта да отива в калника е да не влиза вода...а и да влизат по-малко прахоляци...

И да взима студен въздух....

за какво ли пък му е студен въздух :roll:

А сега де :idea:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 11 юли 2006 4:42


Li4o написа:
vit_autosofia написа:
Li4o написа:
vw_golf_2_Memphis написа:Аз такава тръба никога не съм имал...целта да отива в калника е да не влиза вода...а и да влизат по-малко прахоляци...

И да взима студен въздух....

за какво ли пък му е студен въздух :roll:

А сега де :idea:

Обикновенно на смукателният колектор има електрически подгревател на сместа и повечето карбуратори имат на самият корпус такива подгреватели за подгряване.Не виждам някаква логика в това да му трябва на карбуратора студен въздух.Би ли обяснил каква е логиката.А сега де :idea: :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 11 юли 2006 10:42


vit_autosofia написа:
Li4o написа:
vit_autosofia написа:
Li4o написа:
vw_golf_2_Memphis написа:Аз такава тръба никога не съм имал...целта да отива в калника е да не влиза вода...а и да влизат по-малко прахоляци...

И да взима студен въздух....

за какво ли пък му е студен въздух :roll:

А сега де :idea:

Обикновенно на смукателният колектор има електрически подгревател на сместа и повечето карбуратори имат на самият корпус такива подгреватели за подгряване.Не виждам някаква логика в това да му трябва на карбуратора студен въздух.Би ли обяснил каква е логиката.А сега де :idea: :roll:

Ами топъл въздух трябва на двигателя докато достигне нормалната си работна температура и след това не му трябва особено - нали за това правят клапата за въздух след като загрее двигателя да затваря входа за топъл въздух откъм изпускателния колектор, след което двигателя да започва да си тегли студен.
В топлия въздух молекулите на кислорода са по-малко в единица обем, отколкото при по-студен въздух, а нали за доброто изгаряне е необходим повечко кислород...
Също така, когато се слага спортен филтър тип "конус" се препоръчва монтирането на топлинен щит, който да предпазва филтъра от засмукване на нагорещен от двигателя въздух....
Също така при турбо двигателите се монтират интеркулери, за да се охлажда въздуха, който постъпва в двигателя....
Или с две думи, ако двигателя работеше по-добре с нагорещен въздух - щяха да слагат нагреватели вместо да се търсят всевъзможни начини за охлаждане на постъпващия въздух ....

Това е от мен - ако някъде бъркам поправете ме...

П.С. Доколкото знам електрическият подгревател на сместа във всмукателния колектор се изключва при достигане на работната температура на двигателя - поне при мен има реле...да не говорим, че аз съм махнал моя нагревател... :lol:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 11 юли 2006 10:48


Искам още нещо да ви питам колеги. Когато баща ми ходил в сервиза да сменя ангренажния ремък, му казали че имал откачени вакумни маркучи, а пък аз не съм забелязал.То и колата си вървеше без грешка. Та мисълта ми е възможно ли е при откачени маркучи колата да си върви безпроблем? Щото ако не значи майсторите нещо стават съмнителни .....


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 11 юли 2006 10:53


Plamen_26 написа:.....Та мисълта ми е възможно ли е при откачени маркучи колата да си върви безпроблем?

Зависи от базата за сравнение - може да се окаже, че след като си оправиш вакумите колата ще ти тръгне още по-добре....


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 11 юли 2006 10:55


Е да де то по пътя на логиката така би трябвало да е, ама след като са ги закачили и са я "центровали" оборотите ми отидаха на кино.....


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 11 юли 2006 11:00


Plamen_26 написа:Е да де то по пътя на логиката така би трябвало да е, ама след като са ги закачили и са я "центровали" оборотите ми отидаха на кино.....

Вече говоря наизуст, ама всичко е възможно - може нещо да ти е било повредено по карбуратора преди това и оттам да се е наложило изолиране на вакуми с цел да се вкара в някакъв режим на работа - след което сегашния майстор ти оправя вакумите, ама лъсва пак стария проблем.....


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 11 юли 2006 11:02


Ебаси и вакумите ебаси и чудото, ще взема накрая да си туря един жигулов вебер :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: capitana и 71 госта