vw_golf_2_Memphis написа:Аз такава тръба никога не съм имал...целта да отива в калника е да не влиза вода...а и да влизат по-малко прахоляци...
И да взима студен въздух....
Li4o написа:vit_autosofia написа:Li4o написа:vw_golf_2_Memphis написа:Аз такава тръба никога не съм имал...целта да отива в калника е да не влиза вода...а и да влизат по-малко прахоляци...
И да взима студен въздух....
за какво ли пък му е студен въздух
А сега де
vit_autosofia написа:Li4o написа:vit_autosofia написа:Li4o написа:vw_golf_2_Memphis написа:Аз такава тръба никога не съм имал...целта да отива в калника е да не влиза вода...а и да влизат по-малко прахоляци...
И да взима студен въздух....
за какво ли пък му е студен въздух
А сега де
Обикновенно на смукателният колектор има електрически подгревател на сместа и повечето карбуратори имат на самият корпус такива подгреватели за подгряване.Не виждам някаква логика в това да му трябва на карбуратора студен въздух.Би ли обяснил каква е логиката.А сега де![]()
Plamen_26 написа:Е да де то по пътя на логиката така би трябвало да е, ама след като са ги закачили и са я "центровали" оборотите ми отидаха на кино.....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: bass93, Google [Bot] и 87 госта