Проблем с бензинов Т4 2.5 литра
- erdi73
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 04 дек 2009 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Проблем с бензинов Т4 2.5 литра
имам т4 бензин 2.5 литра,днес ми напражи проблем.На бензин имам проблем.Еима и газово, но резултата е същия,даже по лошо.И така проблема е следния,при работа на бензин,когато загрее мотора малко,и се опитам да дам продалжително газ,отзат излиза един много грозен пушак
.Иначе си пали от раз,нормални тихи обороти,но при форсаж-облак.Посъветвах се тук-там,и уж въпроса бил в подаването на гориво-тоест все едно смукача остава вклучен.Казаха ми че сам за елкон,и утре сам там,но някой имал ли е този проблем,и ако го е решил,какъв е бил проблема.Не знам дали сам бил изчерпателен ,но ако има нещто ште обесня допалнително.Благодаря предварително 
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Проблем с бензинов Т4 2.5 литра
Най-добре иди на диагностика. Къв елкон тука? това отдавна не е карбуратор. Напиши буквите на движока, или направо снимай ей тая лепенка. И качи снимката тук. По признаците които си описал е МАП сензон (или дебитомер) А ако имаш катализатор, най-добре го замени с правопоточно гърне с близък обем.
- erdi73
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 04 дек 2009 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Проблем с бензинов Т4 2.5 литра
Първо благодаря на KingoftheROAD,днес ходих да я закачат на комп.Маистора откри грешка в компа,по-точно на дачика за температурата на инжекциона(те са два,а вапросния е със син цвят).След като я премахна измери со2 на буса,а там сместа била много богата
,та тогава пак на компа.Оказа се че всичко е добре,вече температурата я има ,но така наречената "ламда сонда" не отчита ,и наистина показанието беше "0".След още едно измерване стана ясно че сондата е за смяна
.До тук добре ,ама не като чух цената
,само 120 за китайска,за бошовска 180,плус маисторлука
.Е няма как трябва да се направи,иначе ми галта като ламя
.Уговорих се за утре,за китаиска,прибрах се вкъщти,и ми хрумна да извадя клемата на акумулатора.Добре ,след половин час я сложих и реших да я пробвам.Направих няколко обиколки и ништо,пак саштото.Аз имам приятел който има морга ,отидох при него,казах му за проблема ,попита ме с колко кабела е сондата,погледна била с 3 кабела(два бели и един черен).Изкара я ,оказа се че има същтата,монтира я (всичко пасваше,цифри и външно).Дойде момента да я запаля,и хоп запалих я все едно не е тази кола,всичко се оправи
.Проблема беше решен за 30 лева със почерпката.Верно гаранция няма ,все пак е втора употреба,но пак е оригинално,а не китаиско.
,та тогава пак на компа.Оказа се че всичко е добре,вече температурата я има ,но така наречената "ламда сонда" не отчита ,и наистина показанието беше "0".След още едно измерване стана ясно че сондата е за смяна
.До тук добре ,ама не като чух цената
,само 120 за китайска,за бошовска 180,плус маисторлука
.Уговорих се за утре,за китаиска,прибрах се вкъщти,и ми хрумна да извадя клемата на акумулатора.Добре ,след половин час я сложих и реших да я пробвам.Направих няколко обиколки и ништо,пак саштото.Аз имам приятел който има морга ,отидох при него,казах му за проблема ,попита ме с колко кабела е сондата,погледна била с 3 кабела(два бели и един черен).Изкара я ,оказа се че има същтата,монтира я (всичко пасваше,цифри и външно).Дойде момента да я запаля,и хоп запалих я все едно не е тази кола,всичко се оправи
.Проблема беше решен за 30 лева със почерпката.Верно гаранция няма ,все пак е втора употреба,но пак е оригинално,а не китаиско.- erdi73
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 04 дек 2009 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Проблем с бензинов Т4 2.5 литра
Изках да споделя как си реших проблема,и още един път благодаря на KingoftheROAD за отзива
При мен проблема беше следния:
Сутрин когато колата е студена ,всичко беше наред.
След като загрее (говоря когато сам на бензин),при опит да форсирам,в началото добре,след секунди едно фафлене и едни черни пушеци отзад.
на тихи обороти е добре ,само при форсаж.
ужасен разход на бензин!!!
еми това е
При мен проблема беше следния:
Сутрин когато колата е студена ,всичко беше наред.
След като загрее (говоря когато сам на бензин),при опит да форсирам,в началото добре,след секунди едно фафлене и едни черни пушеци отзад.
на тихи обороти е добре ,само при форсаж.
ужасен разход на бензин!!!
еми това е
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Проблем с бензинов Т4 2.5 литра
Браво, браво, няма за какво да ми благодариш колега.
Добре е когато всичко свършва добре.
Добре е когато всичко свършва добре.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта
