1,9 TDI 1Z масло в тръбите за интеркуулера.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Пон 10 юли 2006 8:22


И аз имам масло в маркучите.И моя майстор ми каза да не се вталявам, а да си карам. Няма стара турбо кола без масло в куулера. Следете си само нивото на маслото, ако почне драстично да намалява, тогава е проблем. Моето не мърда за всичките 8000 км до смяна. Така че карайте спокойно.
Наистина от капака на клапаните може да влиза, не се бях замислил.




Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пон 10 юли 2006 13:23


100%влиза от капака на клапаните аз съм изкарал картерните газове и
от там прокапва и от турбото но докато не изтрака няма страшно


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 10 юли 2006 18:31


моя е сух,днес го гледах.откачих тръбата на кулера точно над капака на клапаните,и извадих маркуча-СУХ.Не съм свалял самия кулер да видя в нвго,но мъркучите и тръбите към него,от вътре са си сухи.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 юли 2006 20:02


Поздравления начи ти маи си единствения.Колко киломитре ти е колата и с кво масло караш?Междо другото моито масло беше в закачването дето е почти до кулера(до предната решетка)и там понеже е леко вдлъбнато имаше гьолче половин-един сант.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 10 юли 2006 20:29


ха-показва 158 000 хил. ама това е смях.Но масло в кулера за сега нямам.Карам с АРАЛ полусинтетика.Сменям на 7-8000 х./км. Слагам добавка в нафтата на всеки резервоар-STP. въздушен филтър сменям на 5 х/км,а горивен на всяка втора смяна на масло.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 юли 2006 20:33


И аз карам с АРАЛ ма не че го избирам ми щото маистора ми на него има отстъпка.Ама аз бях споменавал че баща ми се престара и сипа 5W40 та ся само в купето дето не капе масло :lol: И аз се развеселих на моите 170 000 като я зимах от тарговеца,ама пак човека беше честен не беше култовотго 121 000 :lol:


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 10 юли 2006 20:38


казах ти че това масло е тънко-може затова да отива в кулра-то просто не е за наште мотори/10 г./-протича отвсякаъде.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Вто 22 май 2007 16:54


оказа се, че и аз имам същия проблем с Б5.5 + това горе от клапата е изхвърлила малко :? татко е разкатал фамилията на пасатора :evil: , че и съидинител ще му сменям и ангренаж, ле лее..... ще се озъбя като дърт козел :? :077:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 22 май 2007 17:01


shenko написа:оказа се, че и аз имам същия проблем с Б5.5 + това горе от клапата е изхвърлила малко :? татко е разкатал фамилията на пасатора :evil: , че и съидинител ще му сменям и ангренаж, ле лее..... ще се озъбя като дърт козел :? :077:

Я опиши по точно проблема и къде е изхвърлило.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Вто 22 май 2007 17:05


горе има една клапа за вакум и от-долу до кулера, и забелязах, че пуши, а преди не пушеше :?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 22 май 2007 20:07


SMEL написа:въздушен филтър сменям на 5 х/км,а горивен на всяка втора смяна на масло.


Абе с цената на качествени филтри /MANN/ около 25лв въздушен и 75горивен дали няма да ти идва малко нанагорно това обслужване :shock Ама те цените на твойте сигурно са други :wink:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 22 май 2007 22:10


Stivi написа:Абе с цената на качествени филтри /MANN/ около 25лв въздушен и 75горивен дали няма да ти идва малко нанагорно това обслужване :shock Ама те цените на твойте сигурно са други :wink:

MANN въздушен за 25 лв съм съгласен, ама горивния за 75 лв. със залтни и платинени нишки ли е ? И дава 75% намаление на разхода ?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 22 май 2007 22:39


предлагам ви решение за горивен филтър .имам едно приятелче е г2 и е монтирал горивен от шкода много добре е станало тои го има от 5 години де ходих до магазина там тялото чисто ново е 28лв а елементите са по 3.50лв и са много по-големи може да изкарват над 20 000 км .голфа не го спира и за 5 год го е сменял 2пъти


lubo_dud
Мнения: 163
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот lubo_dud » Вто 22 май 2007 22:45


Achim Lauritzen написа:Турбо компресора.Аз досега не съм виждал турбо дизел които да няма масло в тръбите :wink:


И аз не съм :?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 22 май 2007 23:17


shenko написа:горе има една клапа за вакум и от-долу до кулера, и забелязах, че пуши, а преди не пушеше :?

Тва че "пуше" вероятно тръбата или съединение по нея е сдало багажа.Отстрани го бързо щото турбото сега надува повече за да компенсира теча.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], goppa, kukata_pasat, tdi fen, williams_vn и 51 госта