


Въпрос за турбо на 1z
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Въпрос за турбо на 1z
Здр. колеги. интересува ме може ли турбото на 1z мотор да работи и поддържа нормално налягане без Н75?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за турбо на 1z
Може , но само ако махнеш и турбото - ще поддържа твърдо атмосферното налягане
.
Предполагам цялата тема е на шега
?

Предполагам цялата тема е на шега

-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за турбо на 1z
а защо трябва да работи без Н75?
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Въпрос за турбо на 1z
samo ra4na na zavoite написа:Здр. колеги. интересува ме може ли турбото на 1z мотор да работи и поддържа нормално налягане без Н75?
Може и още как... Ела ще ти отворя капака и ще видиш че Н75 си седи на буксата, но е повреден, и мъркучи в него няма... Съединяваш двата мъркуча от турбото и с ВАГ си настройваш актуатора как да работи, трябва да го отхлабваш...
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Въпрос за турбо на 1z
Не съм много разбирач , ама как настройваш с ваг ком акутатора на турбото като нямаш електронна връзка с него на практика ? 

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за турбо на 1z
judasss написа:Не съм много разбирач , ама как настройваш с ваг ком акутатора на турбото като нямаш електронна връзка с него на практика ?
Гледайки налягането по VAGCOM-a

Обаче по този начин ще се върнеш 20 години назад в техниката

- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за турбо на 1z
Темата не е на шега.Имам приятел на който голфа е с 1Z но помпата и турбото са от AAZ. Турбото му дава фира и се чуди ако сложи старото дали ще работи така без комп.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за турбо на 1z
няма проблем, както каза дани.само ако свържеш двата маркуча(червен и син), ще подържа 0,7 налягане.от там нататък регулираш механично клапана на колкото искаш. 

- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за турбо на 1z
ifidik написа:няма проблем, както каза дани.само ако свържеш двата маркуча(червен и син), ще подържа 0,7 налягане.от там нататък регулираш механично клапана на колкото искаш.
Мерси много колега, това ме интересуваше.

