Въпрос за турбо на 1z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за турбо на 1z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 21 дек 2010 20:25


Здр. колеги. интересува ме може ли турбото на 1z мотор да работи и поддържа нормално налягане без Н75?




Потребителски аватар
dishata
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
Автомобил: SEAT IBIZA
Двигател: AHU
Местоположение: Лом

Re: Въпрос за турбо на 1z

Мнениеот dishata » Вто 21 дек 2010 20:54


не :да:


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за турбо на 1z

Мнениеот milmar » Вто 21 дек 2010 23:05


Може , но само ако махнеш и турбото - ще поддържа твърдо атмосферното налягане :Mr Green Fun .
Предполагам цялата тема е на шега :) ?


drju
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за турбо на 1z

Мнениеот drju » Вто 21 дек 2010 23:14


а защо трябва да работи без Н75?


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Въпрос за турбо на 1z

Мнениеот dani_94 » Сря 22 дек 2010 8:40


samo ra4na na zavoite написа:Здр. колеги. интересува ме може ли турбото на 1z мотор да работи и поддържа нормално налягане без Н75?


Може и още как... Ела ще ти отворя капака и ще видиш че Н75 си седи на буксата, но е повреден, и мъркучи в него няма... Съединяваш двата мъркуча от турбото и с ВАГ си настройваш актуатора как да работи, трябва да го отхлабваш...


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Въпрос за турбо на 1z

Мнениеот judasss » Сря 22 дек 2010 10:20


Не съм много разбирач , ама как настройваш с ваг ком акутатора на турбото като нямаш електронна връзка с него на практика ? :screwy


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за турбо на 1z

Мнениеот milmar » Сря 22 дек 2010 11:40


judasss написа:Не съм много разбирач , ама как настройваш с ваг ком акутатора на турбото като нямаш електронна връзка с него на практика ? :screwy

Гледайки налягането по VAGCOM-a :idea: .

Обаче по този начин ще се върнеш 20 години назад в техниката :lol: , как компа ще задава изисквано налягане и как турбото ще го отработва . Това според мен е ако закъсаш на път , колкото да се прибереш вкъщи .


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за турбо на 1z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 22 дек 2010 18:37


Темата не е на шега.Имам приятел на който голфа е с 1Z но помпата и турбото са от AAZ. Турбото му дава фира и се чуди ако сложи старото дали ще работи така без комп.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Въпрос за турбо на 1z

Мнениеот ifidik » Сря 22 дек 2010 19:48


няма проблем, както каза дани.само ако свържеш двата маркуча(червен и син), ще подържа 0,7 налягане.от там нататък регулираш механично клапана на колкото искаш. :wink:


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за турбо на 1z

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 22 дек 2010 22:11


ifidik написа:няма проблем, както каза дани.само ако свържеш двата маркуча(червен и син), ще подържа 0,7 налягане.от там нататък регулираш механично клапана на колкото искаш. :wink:



Мерси много колега, това ме интересуваше. :да: :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski, tdi fen и 47 госта