
Бойлер в Голф2
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Re: Бойлер в Голф2
като ти е за паленето, що не земеш да сложиш една подгряваща свещ в изпарителя и до -20+ няма да имаш проблеми ,от раз на газ 

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Бойлер в Голф2
ktamen написа:Мястото наистина ме притеснява, още повече, че не мога да си избера произволна форма на бойлера заради изолацията, но 5 литра ще ги наместя със сигурност, ще си правя експерименти иска ми се да са 10литра.
Хвърлил съм око и на мястото, където сега е течноста за чистачките, а за чистачките да сложа два по-малки съда. Мислил съм и за варианти да е в багажника или в краката на пасажера, ама нещо не ми допада подобно стесняване на купето.
Вече съм добавял нови "обеми" в коша и знам, че въпреки, че изглежда широко, като се опиташ да вкараш още нещо се получава доста трудно.
Колега като казваш:
Вече съм добавял нови "обеми" в коша и знам...
Какво още си добавял в коша,само неми казвай и вана



- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Re: Бойлер в Голф2
Преди много години по една немска телевизия имаше авто-мото предаване някакво, следях го редовно и там гледах такова нещо.
Стана ми доста интересно даже правих опити ама ...
В общи линии резервоара за топлата течност се монтираше пред дясната седалка в краката на пасажера.
Свързва се с охладителната система на автомобила и действа по предназначение.
Избягва се студения старт.
Едва ли са го измислили за подгрев на изпарители
Не мога да се сетя как го бяха нарекли приспособлението.
Търсих, търсих... и намерих ето това
Голфаджия е диагноза убеждавам се
Стана ми доста интересно даже правих опити ама ...
В общи линии резервоара за топлата течност се монтираше пред дясната седалка в краката на пасажера.
Свързва се с охладителната система на автомобила и действа по предназначение.
Избягва се студения старт.
Едва ли са го измислили за подгрев на изпарители



Не мога да се сетя как го бяха нарекли приспособлението.
Търсих, търсих... и намерих ето това

Голфаджия е диагноза убеждавам се

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Бойлер в Голф2
golfer написа:Преди много години по една немска телевизия имаше авто-мото предаване някакво, следях го редовно и там гледах такова нещо.
Стана ми доста интересно даже правих опити ама ...
В общи линии резервоара за топлата течност се монтираше пред дясната седалка в краката на пасажера.
Свързва се с охладителната система на автомобила и действа по предназначение.
Избягва се студения старт.
Едва ли са го измислили за подгрев на изпарители![]()
![]()
![]()
Не мога да се сетя как го бяха нарекли приспособлението.
Търсих, търсих... и намерих ето това![]()
Голфаджия е диагноза убеждавам се
Извинявам се,ама ако това е диагнозата,то е доста тежка диагноза.Причинените неудобства на това иср@но нещо са фрапиращо много,пред полезноста му.Предпочитам двигателя да стартира студен,вместо на задната седалка да имам бойлери пълни с антифриз.Виж ако са с ракия може

- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Бойлер в Голф2
Ваната е добра идея, ще си помисля по въпроса
Печката ми се струва по-опасна, страх ме е да не се запаля, а и монтажа и няма да е по-лесен.
Добавил съм още един акумулатор, той е с подобни размери и освен това формата му е по-фиксирана и от тази на бойлера. Лошото е, че сега мястото е още по-малко.
Ти беше писал, че имаш помпа, каква е, какъв дебит има и откъде да си намеря и аз?

Печката ми се струва по-опасна, страх ме е да не се запаля, а и монтажа и няма да е по-лесен.
Добавил съм още един акумулатор, той е с подобни размери и освен това формата му е по-фиксирана и от тази на бойлера. Лошото е, че сега мястото е още по-малко.
Ти беше писал, че имаш помпа, каква е, какъв дебит има и откъде да си намеря и аз?
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Re: Бойлер в Голф2
enigma79 написа:Извинявам се,ама ако това е диагнозата,то е доста тежка диагноза.
тежка диагноза е да не можеш да четеш!
а още по-тежка е да можеш и да не искаш!
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Бойлер в Голф2
ktamen написа:Ваната е добра идея, ще си помисля по въпроса![]()
Печката ми се струва по-опасна, страх ме е да не се запаля, а и монтажа и няма да е по-лесен.
Добавил съм още един акумулатор, той е с подобни размери и освен това формата му е по-фиксирана и от тази на бойлера. Лошото е, че сега мястото е още по-малко.
Ти беше писал, че имаш помпа, каква е, какъв дебит има и откъде да си намеря и аз?
Помпата е от мерцедес за парното,дебит нямам информация,но като гледам отвора,диаметъра трябва да е с голям дебит,но все пак зависи и какви обороти прави мотора в помпата.
golfer написа:enigma79 написа:Извинявам се,ама ако това е диагнозата,то е доста тежка диагноза.
тежка диагноза е да не можеш да четеш!
а още по-тежка е да можеш и да не искаш!
Аз обичма да чета,ама понякога между редовете

Ето това е Полова диагноза

- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Бойлер в Голф2
Дали е случайно, че отново става въпрос за голф2


Иначе идята си я бива - връщаш се от работа и се къпеш без да даваш пари за ток или още по-хубаво отиваш сред някъде на планина и като ти кефне си вземаш истински топъл душ, трябва само да направиш голфа да може и яйца да пържи

При немския колега е доста по-сложно, аз няма да използвам топлообменник и нещата се опростяват значително.
От какъв мерцедес, 190ка 2,5 дизел има ли такава помпа?
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Бойлер в Голф2
ktamen написа:
Дали е случайно, че отново става въпрос за голф2май си прав наистина голфаджия е диагноза
![]()
Иначе идята си я бива - връщаш се от работа и се къпеш без да даваш пари за ток или още по-хубаво отиваш сред някъде на планина и като ти кефне си вземаш истински топъл душ, трябва само да направиш голфа да може и яйца да пържи![]()
При немския колега е доста по-сложно, аз няма да използвам топлообменник и нещата се опростяват значително.
От какъв мерцедес, 190ка 2,5 дизел има ли такава помпа?
Без значение,на доста голяма гама модели се намира помпата.Ако колата е с нормален волан се намира в десния край,под казанчето за антифриза.От единия и край минава през ламарината,между купето и коша и стига до един клапан,който се управлява от блока на парното.Този блок пуска помпата и клапана и чак тогава ще имаш парно

- bagera
- Мнения: 690
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Бойлер в Голф2
малеееее, какви идеи само
какво е обяснението за това?

ktamen написа:Колата си пали много лесно на бензин, само, че ако забравя да мина на бензин от предишната вечер сутрин пак се налага да вдигам капака
какво е обяснението за това?
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Бойлер в Голф2
190ката май няма такава помпа
Що за въпрос, не знаеш ли какво е обяснението?
Колите с карбуратори трябва да имат бензин в карбуратора за да запалят, и за това се налага да се върти на стартер половин час докато се напълни карбуратора или да се налее бензин директно в карбуратора.
Бойлера не го слагам само заради паленето. Лесното палене е само един от плюсовете.

bagera написа:малеееее, какви идеи само
ktamen написа:Колата си пали много лесно на бензин, само, че ако забравя да мина на бензин от предишната вечер сутрин пак се налага да вдигам капака
какво е обяснението за това?
Що за въпрос, не знаеш ли какво е обяснението?
Колите с карбуратори трябва да имат бензин в карбуратора за да запалят, и за това се налага да се върти на стартер половин час докато се напълни карбуратора или да се налее бензин директно в карбуратора.
Бойлера не го слагам само заради паленето. Лесното палене е само един от плюсовете.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Бойлер в Голф2
ktamen написа:bagera написа:малеееее, какви идеи само
ktamen написа:Колата си пали много лесно на бензин, само, че ако забравя да мина на бензин от предишната вечер сутрин пак се налага да вдигам капака
какво е обяснението за това?
Що за въпрос, не знаеш ли какво е обяснението?
Колите с карбуратори трябва да имат бензин в карбуратора за да запалят, и за това се налага да се върти на стартер половин час докато се напълни карбуратора или да се налее бензин директно в карбуратора.
Бойлера не го слагам само заради паленето. Лесното палене е само един от плюсовете.
Тука не си прав,а седнал


- bagera
- Мнения: 690
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Бойлер в Голф2
ktamen написа:190ката май няма такава помпа
bagera написа:малеееее, какви идеи само
ktamen написа:Колата си пали много лесно на бензин, само, че ако забравя да мина на бензин от предишната вечер сутрин пак се налага да вдигам капака
какво е обяснението за това?
Що за въпрос, не знаеш ли какво е обяснението?
Колите с карбуратори трябва да имат бензин в карбуратора за да запалят, и за това се налага да се върти на стартер половин час докато се напълни карбуратора или да се налее бензин директно в карбуратора.
Бойлера не го слагам само заради паленето. Лесното палене е само един от плюсовете.
сори, не се усетих, и аз съм карбуратор но нямам резервоар


иди на газаджия да ти оправи изпаритела, аз си паля на газ като пич
- ktamen
- Мнения: 6362
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Бойлер в Голф2
Колко карбураторни коли са с електрически помпи? Помпата на ладата и голфа са почти еднакви, разликата е лостчето, което движи помпата и което лесно може да се прехвърли от едната на другата, ладовата помпа няма уплътнение за масло и там откъдето излиза ръчката ще тече масло.
Оставете го паленето. Искам да си стопля двигателя преди да съм запалил.
Винаги съм палил направо на газ, но днес ми свърши газта като разхода се оказа с два литра повече от досегашния, тези 5 литра, които ми се губят мисля, че са изгорели само при няколкото запалвания на двигателя при -10градуса на газ, въпреки шишето с топла вода, точно това беше последната капка, която ме накара да се реша на такива експерименти.
Ако бойлера проработи ще се изплати само от газта за една зима, а това че няма да мръзна и ще паля лесно са си отделни бонуси.
Ти нямаш резервоар, а аз установих, че съм загубил ключа за моя
Оставете го паленето. Искам да си стопля двигателя преди да съм запалил.
Винаги съм палил направо на газ, но днес ми свърши газта като разхода се оказа с два литра повече от досегашния, тези 5 литра, които ми се губят мисля, че са изгорели само при няколкото запалвания на двигателя при -10градуса на газ, въпреки шишето с топла вода, точно това беше последната капка, която ме накара да се реша на такива експерименти.
Ако бойлера проработи ще се изплати само от газта за една зима, а това че няма да мръзна и ще паля лесно са си отделни бонуси.
Ти нямаш резервоар, а аз установих, че съм загубил ключа за моя

- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Бойлер в Голф2
Идеята не е лоша. Ще ползваш топлина която така или иначе се изхвърля. Ако го свържеш преди изпарителя ще отпаднат малко притесненията за мотора. Не че ще се пукне нещо от 60гр разлика де, ама като мине през изпарителя ще се охлади малко, и ще е малко по-плавно,поне в началото. Като знаеш каква е разликата между температурата в цилиндъра и водата, трябва да не се притесняваш.
Другото което ми идва на ум е че блока с главата тежи поне 50 кила. Не може да загрееш само водата без всичките железа. Т.е. при -10гр. да го стоплиш до към +10 ( с 10л бойлер). За помпа не знам какво да ти кажа. По-добре пробвай без нея, само си оправи запалването, като развърти мотора ще я превърти за нула време. Така или иначе маслото не можеш го стопли преди да запалиш. Пък това за студения старт- малко на мит ми избива, ако има някаква полза, тя ще е минимална. За мен е по-важно да си караш колата всеки ден за да не се изцежда мазното и да не ръждясват цилиндрите. Зимата тука е люта и ако е вярно, хората щяха да си хвърлят колите още на 100к км. Истината е че у БГ колите са с нагласени километражи и се търсят причини като студен старт, газ и др. да се оправдае износения мотор. Само за инфо: моята наближава 300к и мотора е в прекрасно здраве (за сега)
Успех
Другото което ми идва на ум е че блока с главата тежи поне 50 кила. Не може да загрееш само водата без всичките железа. Т.е. при -10гр. да го стоплиш до към +10 ( с 10л бойлер). За помпа не знам какво да ти кажа. По-добре пробвай без нея, само си оправи запалването, като развърти мотора ще я превърти за нула време. Така или иначе маслото не можеш го стопли преди да запалиш. Пък това за студения старт- малко на мит ми избива, ако има някаква полза, тя ще е минимална. За мен е по-важно да си караш колата всеки ден за да не се изцежда мазното и да не ръждясват цилиндрите. Зимата тука е люта и ако е вярно, хората щяха да си хвърлят колите още на 100к км. Истината е че у БГ колите са с нагласени километражи и се търсят причини като студен старт, газ и др. да се оправдае износения мотор. Само за инфо: моята наближава 300к и мотора е в прекрасно здраве (за сега)

Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта