Бойлер в Голф2

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
ahhi
Мнения: 486
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот ahhi » Вто 21 дек 2010 21:21


като ти е за паленето, що не земеш да сложиш една подгряваща свещ в изпарителя и до -20+ няма да имаш проблеми ,от раз на газ :)




Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот enigma79 » Вто 21 дек 2010 21:27


ktamen написа:Мястото наистина ме притеснява, още повече, че не мога да си избера произволна форма на бойлера заради изолацията, но 5 литра ще ги наместя със сигурност, ще си правя експерименти иска ми се да са 10литра.
Хвърлил съм око и на мястото, където сега е течноста за чистачките, а за чистачките да сложа два по-малки съда. Мислил съм и за варианти да е в багажника или в краката на пасажера, ама нещо не ми допада подобно стесняване на купето.
Вече съм добавял нови "обеми" в коша и знам, че въпреки, че изглежда широко, като се опиташ да вкараш още нещо се получава доста трудно.

Колега като казваш:
Вече съм добавял нови "обеми" в коша и знам...
Какво още си добавял в коша,само неми казвай и вана mhihi Шегата на страна,но вземи и помисли за теглото на предния кош,вземи и си представи играчката при ремонт на двигателя.С една дума в такъв филм се вкарваш,че сапунките щети изглеждат като анимационни филмчета.Щом имаш място,ами сложи една печка,просто,евтино и практично решение.Ако искаш да е сложно,направиго като на мерцедес,автоматично да се задейства печката.Или казано по български,вратиш ключа,модула отчита ниска температура и пали печката,е те това е :012: Какви са тез бойлери,после ще искаш и вана,джакузи и накрая и по бански да караш колата насреде зимата :horror:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот golfer » Вто 21 дек 2010 21:32


Преди много години по една немска телевизия имаше авто-мото предаване някакво, следях го редовно и там гледах такова нещо.
Стана ми доста интересно даже правих опити ама ...
В общи линии резервоара за топлата течност се монтираше пред дясната седалка в краката на пасажера.
Свързва се с охладителната система на автомобила и действа по предназначение.
Избягва се студения старт.
Едва ли са го измислили за подгрев на изпарители mhihi mhihi mhihi
Не мога да се сетя как го бяха нарекли приспособлението.
Търсих, търсих... и намерих ето това mhihi
Голфаджия е диагноза убеждавам се :012:


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот enigma79 » Вто 21 дек 2010 21:39


golfer написа:Преди много години по една немска телевизия имаше авто-мото предаване някакво, следях го редовно и там гледах такова нещо.
Стана ми доста интересно даже правих опити ама ...
В общи линии резервоара за топлата течност се монтираше пред дясната седалка в краката на пасажера.
Свързва се с охладителната система на автомобила и действа по предназначение.
Избягва се студения старт.
Едва ли са го измислили за подгрев на изпарители mhihi mhihi mhihi
Не мога да се сетя как го бяха нарекли приспособлението.
Търсих, търсих... и намерих ето това mhihi
Голфаджия е диагноза убеждавам се :012:

Извинявам се,ама ако това е диагнозата,то е доста тежка диагноза.Причинените неудобства на това иср@но нещо са фрапиращо много,пред полезноста му.Предпочитам двигателя да стартира студен,вместо на задната седалка да имам бойлери пълни с антифриз.Виж ако са с ракия може mhihi


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот ktamen » Вто 21 дек 2010 21:40


Ваната е добра идея, ще си помисля по въпроса :Mr Green Fun
Печката ми се струва по-опасна, страх ме е да не се запаля, а и монтажа и няма да е по-лесен.
Добавил съм още един акумулатор, той е с подобни размери и освен това формата му е по-фиксирана и от тази на бойлера. Лошото е, че сега мястото е още по-малко.
Ти беше писал, че имаш помпа, каква е, какъв дебит има и откъде да си намеря и аз?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот golfer » Вто 21 дек 2010 21:44


enigma79 написа:Извинявам се,ама ако това е диагнозата,то е доста тежка диагноза.

тежка диагноза е да не можеш да четеш!
а още по-тежка е да можеш и да не искаш!


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот enigma79 » Вто 21 дек 2010 21:49


ktamen написа:Ваната е добра идея, ще си помисля по въпроса :Mr Green Fun
Печката ми се струва по-опасна, страх ме е да не се запаля, а и монтажа и няма да е по-лесен.
Добавил съм още един акумулатор, той е с подобни размери и освен това формата му е по-фиксирана и от тази на бойлера. Лошото е, че сега мястото е още по-малко.
Ти беше писал, че имаш помпа, каква е, какъв дебит има и откъде да си намеря и аз?

Помпата е от мерцедес за парното,дебит нямам информация,но като гледам отвора,диаметъра трябва да е с голям дебит,но все пак зависи и какви обороти прави мотора в помпата.

golfer написа:
enigma79 написа:Извинявам се,ама ако това е диагнозата,то е доста тежка диагноза.

тежка диагноза е да не можеш да четеш!
а още по-тежка е да можеш и да не искаш!

Аз обичма да чета,ама понякога между редовете mhihi
Ето това е Полова диагноза :kissy:


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот ktamen » Вто 21 дек 2010 21:58


golfer написа:Търсих, търсих... и намерих ето това mhihi
Голфаджия е диагноза убеждавам се :012:

Дали е случайно, че отново става въпрос за голф2 mhihi май си прав наистина голфаджия е диагноза :screwy
Иначе идята си я бива - връщаш се от работа и се къпеш без да даваш пари за ток или още по-хубаво отиваш сред някъде на планина и като ти кефне си вземаш истински топъл душ, трябва само да направиш голфа да може и яйца да пържи :applause:
При немския колега е доста по-сложно, аз няма да използвам топлообменник и нещата се опростяват значително.
От какъв мерцедес, 190ка 2,5 дизел има ли такава помпа?


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот enigma79 » Вто 21 дек 2010 22:02


ktamen написа:
golfer написа:Търсих, търсих... и намерих ето това mhihi
Голфаджия е диагноза убеждавам се :012:

Дали е случайно, че отново става въпрос за голф2 mhihi май си прав наистина голфаджия е диагноза :screwy
Иначе идята си я бива - връщаш се от работа и се къпеш без да даваш пари за ток или още по-хубаво отиваш сред някъде на планина и като ти кефне си вземаш истински топъл душ, трябва само да направиш голфа да може и яйца да пържи :applause:
При немския колега е доста по-сложно, аз няма да използвам топлообменник и нещата се опростяват значително.
От какъв мерцедес, 190ка 2,5 дизел има ли такава помпа?

Без значение,на доста голяма гама модели се намира помпата.Ако колата е с нормален волан се намира в десния край,под казанчето за антифриза.От единия и край минава през ламарината,между купето и коша и стига до един клапан,който се управлява от блока на парното.Този блок пуска помпата и клапана и чак тогава ще имаш парно mhihi


Потребителски аватар
bagera
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот bagera » Вто 21 дек 2010 22:17


малеееее, какви идеи само :063:

ktamen написа:Колата си пали много лесно на бензин, само, че ако забравя да мина на бензин от предишната вечер сутрин пак се налага да вдигам капака

какво е обяснението за това?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот ktamen » Вто 21 дек 2010 22:26


190ката май няма такава помпа :(
bagera написа:малеееее, какви идеи само :063:

ktamen написа:Колата си пали много лесно на бензин, само, че ако забравя да мина на бензин от предишната вечер сутрин пак се налага да вдигам капака

какво е обяснението за това?

Що за въпрос, не знаеш ли какво е обяснението?
Колите с карбуратори трябва да имат бензин в карбуратора за да запалят, и за това се налага да се върти на стартер половин час докато се напълни карбуратора или да се налее бензин директно в карбуратора.
Бойлера не го слагам само заради паленето. Лесното палене е само един от плюсовете.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот enigma79 » Вто 21 дек 2010 22:29


ktamen написа:
bagera написа:малеееее, какви идеи само :063:

ktamen написа:Колата си пали много лесно на бензин, само, че ако забравя да мина на бензин от предишната вечер сутрин пак се налага да вдигам капака

какво е обяснението за това?

Що за въпрос, не знаеш ли какво е обяснението?
Колите с карбуратори трябва да имат бензин в карбуратора за да запалят, и за това се налага да се върти на стартер половин час докато се напълни карбуратора или да се налее бензин директно в карбуратора.
Бойлера не го слагам само заради паленето. Лесното палене е само един от плюсовете.

Тука не си прав,а седнал mhihi Така въртиш защото си с механична бензинова помпа,съответно тя трябва да подкачи.Сложи електрическа и да видим дали ще трябва да въртиш като халтав.Друг вариант е като на руските механични помпи,имат палец,натискайки го ти подкачаш гориво към карбуратора и чак тогава палиш :deal


Потребителски аватар
bagera
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот bagera » Вто 21 дек 2010 22:33


ktamen написа:190ката май няма такава помпа :(
bagera написа:малеееее, какви идеи само :063:

ktamen написа:Колата си пали много лесно на бензин, само, че ако забравя да мина на бензин от предишната вечер сутрин пак се налага да вдигам капака

какво е обяснението за това?

Що за въпрос, не знаеш ли какво е обяснението?
Колите с карбуратори трябва да имат бензин в карбуратора за да запалят, и за това се налага да се върти на стартер половин час докато се напълни карбуратора или да се налее бензин директно в карбуратора.
Бойлера не го слагам само заради паленето. Лесното палене е само един от плюсовете.


сори, не се усетих, и аз съм карбуратор но нямам резервоар :screwy mhihi, може би това е причината да не се усетя
иди на газаджия да ти оправи изпаритела, аз си паля на газ като пич


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот ktamen » Вто 21 дек 2010 22:52


Колко карбураторни коли са с електрически помпи? Помпата на ладата и голфа са почти еднакви, разликата е лостчето, което движи помпата и което лесно може да се прехвърли от едната на другата, ладовата помпа няма уплътнение за масло и там откъдето излиза ръчката ще тече масло.
Оставете го паленето. Искам да си стопля двигателя преди да съм запалил.
Винаги съм палил направо на газ, но днес ми свърши газта като разхода се оказа с два литра повече от досегашния, тези 5 литра, които ми се губят мисля, че са изгорели само при няколкото запалвания на двигателя при -10градуса на газ, въпреки шишето с топла вода, точно това беше последната капка, която ме накара да се реша на такива експерименти.
Ако бойлера проработи ще се изплати само от газта за една зима, а това че няма да мръзна и ще паля лесно са си отделни бонуси.
Ти нямаш резервоар, а аз установих, че съм загубил ключа за моя mhihi


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Бойлер в Голф2

Мнениеот dandan » Сря 22 дек 2010 3:05


Идеята не е лоша. Ще ползваш топлина която така или иначе се изхвърля. Ако го свържеш преди изпарителя ще отпаднат малко притесненията за мотора. Не че ще се пукне нещо от 60гр разлика де, ама като мине през изпарителя ще се охлади малко, и ще е малко по-плавно,поне в началото. Като знаеш каква е разликата между температурата в цилиндъра и водата, трябва да не се притесняваш.
Другото което ми идва на ум е че блока с главата тежи поне 50 кила. Не може да загрееш само водата без всичките железа. Т.е. при -10гр. да го стоплиш до към +10 ( с 10л бойлер). За помпа не знам какво да ти кажа. По-добре пробвай без нея, само си оправи запалването, като развърти мотора ще я превърти за нула време. Така или иначе маслото не можеш го стопли преди да запалиш. Пък това за студения старт- малко на мит ми избива, ако има някаква полза, тя ще е минимална. За мен е по-важно да си караш колата всеки ден за да не се изцежда мазното и да не ръждясват цилиндрите. Зимата тука е люта и ако е вярно, хората щяха да си хвърлят колите още на 100к км. Истината е че у БГ колите са с нагласени километражи и се търсят причини като студен старт, газ и др. да се оправдае износения мотор. Само за инфо: моята наближава 300к и мотора е в прекрасно здраве (за сега) :)
Успех



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта