При насажданите климатици/климатроници никой не знае какво са натворили.Там ситуацията е дебела,защото перката не остава оригиналната,а в 99% от случаите слагат друга,която има едно съпротивление за 1-ва степен. Освен това перката се командва от датчици за налягането на фреона на климатика,освен от датчика за темп. на антифриза и не е ясно кой какво къде и как е навързал.
Масова практика е нарочно да обръщат 1-ва и 2-ра степен на оригиналния датчик за перката,който си седи на радиатора,защото пред водния радиатор застава климатичен,който пречи на охлаждането на водния при движение и при нормална работа на перката и редовно колата загрява много и се пуска 2-ра степен.За да избегнат това,пичовете с климатиците разменят 1-ва и 2-ра степен и така на коло 94-5 градуса (според дебелите книги) направо тръгва 2-ра степен на перката.
Разгледай внимателно за какво става дума и сложи и някоя снимка,за да видим и ние,щом си решил сам да се бориш с такъв проблем.
По повод основното заглавие на темата - това с ключето за мен е пълна простотия и глупост,понеже ако трябваше да има,немеца щеше да си сложи.Наш си е проблема,че си слагаме термостати от 20лв,дето я отворят 10 пъти,я не,както и датчици за пускане и спиране на перката от 15лв,които никой не знае дали от ден 1-ви работят и перки за по 50-60лв (за Топран говоря),които и те не знаят за какво са живи. Монтажа на копче води до забравяне на перките постоянно пуснати,което води до разтапяне на бушониерата,понеже Ханс не е мислил таиз перка да работи с часове

.В по-лошия случай нагаря предпазителя и тогва перката не тръгва нито от копчето,нито от датчика.
