здравейте колеги имам едно две питания за съединителя и маховика на ауди а3 1,9 ТДИ 2000г. обръщам се към вас че във форума на ауди на някои не му хареса как съм си пуснал темата и ми я затвориха и не можах да получа отговор на въпросите които имах.
въпроса ми е следния;педала на съединителя омекна и почна да отделя много високо и предполагам че съединителя е за смяна дадоха ми цена от 360лв за съединител luk комплект заедно с работа добра ли е цената?
как да разбера дали маховика е за смяна и ако е за смяна а не го сменя какви проблеми може да ми създаде и дали изобщо има проблем.
и още един въпрос , когато свалям предавките на долу наи вече от 4-та към 3-та при студен двигател се чува скърцане като на метал в метал от съединител или скорости може да е?
може да не съм написал заглавието темата така както трябва но се надявам тука да намеря отговори на въпросите .
предварително ви благодаря



смяна на маховик на ауди а3
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: смяна на маховик на ауди а3
феродовия диск е много износен.скърцането е от опиране на притискателя в кутията.след смяната на съединителя няма да има скърцане.ако ти е разбит маховика , колата тресе на място(променя си оборотите) и при изгасяне се чува нехарактерно издрънчаване.цената е много добра. 

- manekena
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 24 окт 2006 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: смяна на маховик на ауди а3
към колегата ifidik защо като се износи феродовия диск,притискателния да започва да опира в кожуха на кутията ето това за мен няма обяснение
.и какво се разбива та дрънчи,маховик или притискател и каде става изместването какво точно яде кожуха

- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: смяна на маховик на ауди а3
колкото е по тънак феродовия диск,толкова повече пластината на притискателя е изнесена назад.
като сменяш съединител и започнеш да монтираш притискателя, със стягането му , средната част все повече се прибира навътре.липсата на феродо придава вида на притискателя, както когато е свален.
като сменяш съединител и започнеш да монтираш притискателя, със стягането му , средната част все повече се прибира навътре.липсата на феродо придава вида на притискателя, както когато е свален.
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: смяна на маховик на ауди а3
ifidik написа:колкото е по тънак феродовия диск,толкова повече пластината на притискателя е изнесена назад.
като сменяш съединител и започнеш да монтираш притискателя, със стягането му , средната част все повече се прибира навътре.липсата на феродо придава вида на притискателя, както когато е свален.



- manekena
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 24 окт 2006 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: смяна на маховик на ауди а3
така е, това е логиката,така работи
.диафрагмените пластини явно много близо минават.Те ли дрънчат или маховика кое е по вероятно да е.Ако няма демферен маховик това дрънчене/звънтене/ при набиране до към 1700об.може ли да е от скоростите

- 4o4o_2345
- Мнения: 82
- Регистриран на: Вто 18 окт 2005 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: смяна на маховик на ауди а3
ifidik написа:феродовия диск е много износен.скърцането е от опиране на притискателя в кутията.след смяната на съединителя няма да има скърцане.ако ти е разбит маховика , колата тресе на място(променя си оборотите) и при изгасяне се чува нехарактерно издрънчаване.цената е много добра.
Използвам темата на колегата за да питам ифидик. При мен това стържене го има от доста време поне 50000 км. но не се е усещало буксуване на съединителя няма тресене на място и дрънчене при гасене. Трабва ли да си мисля за смяна на съединител или да си карам така и може ли да има някакви поражения от каране така. Само да уточня че това стържене го има много рядко при смяна на скорости от голяма към малка и ряско отпускане на педала на съединителя
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: смяна на маховик на ауди а3
4o4o_2345 написа:ifidik написа:феродовия диск е много износен.скърцането е от опиране на притискателя в кутията.след смяната на съединителя няма да има скърцане.ако ти е разбит маховика , колата тресе на място(променя си оборотите) и при изгасяне се чува нехарактерно издрънчаване.цената е много добра.
Използвам темата на колегата за да питам ифидик. При мен това стържене го има от доста време поне 50000 км. но не се е усещало буксуване на съединителя няма тресене на място и дрънчене при гасене. Трабва ли да си мисля за смяна на съединител или да си карам така и може ли да има някакви поражения от каране така. Само да уточня че това стържене го има много рядко при смяна на скорости от голяма към малка и ряско отпускане на педала на съединителя
Може да покараш още но все пак почвай да мислиш за нов съеднител....и моя така "присвирваше" при резки тласъци преди да го сменя

- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: смяна на маховик на ауди а3
Браво на колегата Иво
просто наистина много му разбира и това много ме радва
За каквото и да го закачиш знае за какво става дума
При проблем с таралясника, при него 




Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта