ако може малко съвети
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 31 яну 2010 11:35
- Автомобил: DAS AUTO
- Двигател: 1Z-1996
- Местоположение: ruseto
ако може малко съвети
зна4и въпроса ми е такъв.имам голф 3 тди 97год афн 110 с някакъв измислен 4ип:).искам да събера малко съвети какво то4но да направя за да стане истински автомобил.какво трябва да сменя и дали има смисъл да търся 6 степенна кутия.идеята ми е да го направя около 220 230к.с. ако е възможно.ако някои е правил не6то подобно и ми подскаже 6те му бъда много благодарен.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: ако може малко съвети
Можеш да прочтеш тук, само че се отнася за двигател 90к.с.
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 42&start=0
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 42&start=0
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: ако може малко съвети
Като за начало вземи се образовай, поне да пишеш като БЪЛГАРИН, а после си представи колко пари ще налееш в тоя Голф и сам си отговори дали ги имаш или си само виртуален.
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: ако може малко съвети
Щом искаш "истински автомобил" по добре си купи бензин зарежи ги тия нафтови печки , безсмислено е да наливаш пари в дизелак и да го правиш 200 коня ....
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 31 яну 2010 11:35
- Автомобил: DAS AUTO
- Двигател: 1Z-1996
- Местоположение: ruseto
Re: ако може малко съвети
Колеги МОЛЯ без излишни мнения




Re: ако може малко съвети
Здравей колега! От дизели нямам много понятие (не че от бензинови отбирам нещо).
Ама основното което ще ти трябва е:
- по-голям интеркулер - този в калника, който са ти сложили от завода няма да ти свърши работа (600лв г/д)
- по-голямо турбо. Тук цени и модели колкото искаш, но личното ми мнение е, че ако искаш здраво хубаво турбо си приготви 700-800лв за втора употреба.
- инжектори - тук са около 300-400лв за бензиновите при дизелите незнам.
- настройка на дино - 500-800лв.
- най-вероятно колектор, тъй като твоя сигурно ще дойде малък.
- даунпайп - новата турбина ще е с различно разположение от старата и ще трябва с нещо да я вържете към генерацията.
- генерация поне на 55мм, защото с тия сламки няма да стигне далеч колата.
Разбира се има още неща, ама това би трябвало да ти стигне като за начало.
Понеже не разбирам много много от този мотор, може ECU-то да не ти свърши работа, съединителя да се предаде, мотора да е с кекава карантия и сумати други работ.
Най-важното е да разбереш до какво натоварване ще издържи мотора и кутията без отваряне
Поздрави!
Ама основното което ще ти трябва е:
- по-голям интеркулер - този в калника, който са ти сложили от завода няма да ти свърши работа (600лв г/д)
- по-голямо турбо. Тук цени и модели колкото искаш, но личното ми мнение е, че ако искаш здраво хубаво турбо си приготви 700-800лв за втора употреба.
- инжектори - тук са около 300-400лв за бензиновите при дизелите незнам.
- настройка на дино - 500-800лв.
- най-вероятно колектор, тъй като твоя сигурно ще дойде малък.
- даунпайп - новата турбина ще е с различно разположение от старата и ще трябва с нещо да я вържете към генерацията.
- генерация поне на 55мм, защото с тия сламки няма да стигне далеч колата.
Разбира се има още неща, ама това би трябвало да ти стигне като за начало.
Понеже не разбирам много много от този мотор, може ECU-то да не ти свърши работа, съединителя да се предаде, мотора да е с кекава карантия и сумати други работ.
Най-важното е да разбереш до какво натоварване ще издържи мотора и кутията без отваряне

Поздрави!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: ако може малко съвети
200 и малко е лимита на стоковата карантия на 110кс мотора. След това се сменят биели, бутала. А като минеш от 150кс нагоре и ако си с демпферен маховик - още един филм - демпферния здава багажа много бързо. С този мотор да докараш до 230кс и да можеш да го караш спокойно като ежедневка ще ти трябват пари колкото за още 2 такива голфа.
Та ето ти отправни точки:
Генерация
Кулер и турбопътища
Турбина
Дюзи
Маховик и съединител
Скоростна кутия
Бутала и биели
Настройка на дино
Тези неща по-горе спокойно подминават 3000лв ако са ставащи, а не читави. За читави го смятай близо двойно.
Та ето ти отправни точки:
Генерация
Кулер и турбопътища
Турбина
Дюзи
Маховик и съединител
Скоростна кутия
Бутала и биели
Настройка на дино
Тези неща по-горе спокойно подминават 3000лв ако са ставащи, а не читави. За читави го смятай близо двойно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта