:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Тракане

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Вто 11 юли 2006 12:24


и отиди да ти замерят налягането на маслото... и виж какво му е нивото.




Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lepoev » Вто 11 юли 2006 21:23


За Голфа ще ви послушам,а я ми кажете какво масло да и сипа и на Жигулката защото е за смяна?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 11 юли 2006 21:32


Meти написа:За Голфа ще ви послушам,а я ми кажете какво масло да и сипа и на Жигулката защото е за смяна?

http://www.prospeed.bg/motul_product_mo ... 749&p=3646
страшно е..
Жи то ша 'фръкне


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lepoev » Вто 11 юли 2006 21:35


Много пара :shock


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 11 юли 2006 21:45


15W40 Лики Моли с добавка около 35лв. 5л :wink:


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lepoev » Вто 11 юли 2006 22:44


rusiq_24 написа:15W40 Лики Моли с добавка около 35лв. 5л :wink:

Ама полусинтетика или минерално е?

Последна промяна от Lepoev на Вто 11 юли 2006 23:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 11 юли 2006 22:57


Минерално е и по гъсто от другите,казват че е за по износени мотори.Абе за жужата е 6+ при условие че други си карат с М10Д жижи и джогани това за нея ще е банкет :wink: Иначе аз съм твърдо за Castrol за мен то е номер 1 :wink:


Потребителски аватар
LD
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот LD » Сря 12 юли 2006 13:38


se7ven
Другото е пред блока сваляш капака и вала за 30-40 мин. и ги сменяш. Единия е около 10-15лв. После ще осетиш и ефект във вървенето.

Ти това правил ли си го пред блока?
А къде е връзката за ефект във вървенето след смяна на хидравлчните повдигачи? Да не би да слагате някави тунинговани повдигачи mhihi


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 12 юли 2006 16:42


Най добре да се свали главата да се напаснат клапаните да се сменят повдигачите и гумичките и тогава може да има положителна разлика във вървенето :wink:


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Чет 13 юли 2006 7:31


Ако тръгнеш по този начин, ще смениш още доста неща /гарнитури, болтове глава и т.н./, за труда /шлайф глава и т.н./ не говорим. Никога не се знае до къде ще се наложи да сменяш с ново. Ако се направи всичко като хората /майстора е свестен/ работата на ДВГ осезаемо се подобрява. Може да излезе доста скъпо и според мен е оправдано само ако наистина се налага - при прогорена гарнитура или жесток разход на масло и спад в мощността. Мое мнение...

П.П. Един грамотен приятел с Пасат 1.8, 90 к.с., смени повдигачи пред блока. Много му тропали. Новите повдигачи му ги дадоха за уж свестни /и скъпи/. Смени гумичките. Наля и хубаво масло. Вървенето не се промени, а новите повдигачи също тропат, макар и по-малко...


Потребителски аватар
Maldini
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

По темата за тракането

Мнениеот Maldini » Нед 06 авг 2006 18:50


Значи, вчера направих един стабилен ремонт ма немаше начин. Смених целия съединител, жилото, водната помпа, хидроповдигачите и гарнитурата на капака на клапаните. Преди да сменя повдигачите си тропаше, смених ги и пак си тропат :? Даже преди като натисках педала на съединителя не усещах вибрация в него, а сега усещам яко вибриране. Та да питам след като се сменят хидроповдигачите трябва ли да мине някакъв период да улегнат или нещо подобно или ще си тропкат постоянно?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 06 авг 2006 21:33


Според мен колкото е по рядко маслото толкова по малко ще трака а не както е казал колегата Achim Lauritzen 20W50
Доколкото знам гъстото масло вдига по голямо налягане в системата и уплътнява по добре и за това го препоръчват за коли над 200к км.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: По темата за тракането

Мнениеот °niksi° » Чет 10 авг 2006 23:19


Landin написа:.........


Периода е около 30 мин /максимум/. Явно има някакъв друг проблем.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта