Това с тези "запазвания на мотора" с някакви нелепи работи - ако ще карам колата над 100 години, тогава може:
"на скорост се износва повече" , "износват се скоростите като спираш на предавка", "не превключвай над 3000 оборота" ... дрън-дрън .... Мотора е направен да се кара!



колко гори колата на място
- vin_d
- Мнения: 272
- Регистриран на: Пет 08 яну 2010 17:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище o0 W 0o
Re:
SMEL написа:Значи потвърждавам-със ВАГ-1.9 ТДИ ГОЛФ 3 --- 0.390 л/ч.Всеки може да си провери колата-на ВАГ мисля че го показва м/ 10 и 12 група.----оп,забравих да добавя че съм с чип тунинг-незнам на сток мотор какво ще покаже.
еее некой нема ли да каже на 1з матор колко гори на място.Загрят,студен.
Стоковия мотор по-малко ли ше гори.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: колко гори колата на място
Аз съм с обикновена метанова уредба. Ако в движение спра метана от копчето двигателя работи няколко метра и после колата забива муцуна - тоест метана, който остава в изпарителя е няколко грама. Преди две години за около месец всеки ден ходех до Симеоново. На връщане по надолнището до околовръстното спирах метана от копчето, но си карах на скорост надолу. Почти винаги като стигна на равния участък забравях пак да пусна метана, но като натисна газта голфа пак тръгваше да ускорява поне за няколко метра - тоест тези няколко грама останали в изпарителя не са изгорели въпреки, че колата се е движила на скорост няколко километра и търпеливо са чакали пак да натисна газта. Ако изключа метана и не съм на скорост двигателя угасва след около 2 секунди.
Извода е, че при ППХ (принудителен празен ход - когато гумите въртят двигателя) Двигателя не гори абсолютно нищо.
Ако искате икономия без да сте на скорост трябва да угасите двигателя иначе е по-икономично да си карате на скорост.
Звука при ППХ е подобен, но не е същия. На практика двигателя работи като компресор и затова звука е подобен.
Извода е, че при ППХ (принудителен празен ход - когато гумите въртят двигателя) Двигателя не гори абсолютно нищо.
Ако искате икономия без да сте на скорост трябва да угасите двигателя иначе е по-икономично да си карате на скорост.
Звука при ППХ е подобен, но не е същия. На практика двигателя работи като компресор и затова звука е подобен.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: колко гори колата на място
Съгласен съм с колегата от горе. Карах кола с газова уредба, и при спускане по нанадолнище изключвах горивото, звука на двигателя не се променя. Променяше се ако докато се спусках натисках педала на газта (колата беше с карбуратор), предполагам от по-голямото количество въздух което е влизало в цилиндрите.
По темата: моята на място гори 0.7, 0.8 с вентилатора на парното и фарове, 0.9 с климатик.
По темата: моята на място гори 0.7, 0.8 с вентилатора на парното и фарове, 0.9 с климатик.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Daniel.88 и 72 госта