













dvigatel4o написа:ръчно правено копче газ-бензин
klimatronik написа:Така като гледам интегралната схема http://www.national.com/ds/LM/LM555.pdf и с тези 2 релета би трябвало да се ползва за забавено включване на фаровете след запалване. Мисля така, защото има схеми със същата интегрална схема за забавено включване на тонколони на домашен усилвател(примерно след 10 сек.)
jamesdav написа:С тия двете релета май си е баш закъснител за фарове.


jamesdav написа:С тия двете релета май си е баш закъснител за фарове.

sasho_sb написа:jamesdav написа:С тия двете релета май си е баш закъснител за фарове.
погледни схемата на колегата L&R на втора страница,и аз мисля че е това
viewtopic.php?f=11&t=119163&hilit=%D0%B2%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D1%84%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B5+%D0%BF%D1%80%D0%B8+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5

enigma79 написа:sasho_sb написа:jamesdav написа:С тия двете релета май си е баш закъснител за фарове.
погледни схемата на колегата L&R на втора страница,и аз мисля че е това
Сега разкодирах че чипа е същия 555 5,5МОм 2% 5% 1
Но там при него е с едно релеПри мен е с две релета.И ето другото неизвестно,за какво е второто реле:
Да намаля интизитета на фаровете за дневна светлина![]()
Или с някаква друга цел![]()
Мале в каква каша се забърках
Mapoka написа:Схемата си е абсолютно същата като на L&R, просто релето което е на неговата схема е с няколко контакта, твоите са с един, второто реле е просто за да може да се затвори още една верига.
Като гледам сигурно едното реле цъка габаритите, другото фаровете (може и друга верига да е).
Но второто реле (това от което излизат бял с виолетова и бял с черна) е просто да се добави още една контактна верига, най вероятно на фаровете.
едит:
Като гледам какви проводници са ползвани първото реле (това от което излиза синьото кабелче) е по скоро за някава сигнална лампа. Много са слаби връзките му за да издържи по голям товар, а едни габарити са има няма поне 30 вата

Който и да го е правил е бил голям фен enigma79 написа:Ако правилно съм разгадал,то бяла с червена ивица е от алтернатора,червена от контакта +12,кафява е маса и останалите са за фаровете,тънка синя,бяла с черна ивица и бяла с виолетова ивица.Така остават 3ри свободни.Така май утре ще вържа веригата и ще се тества какво ще покаже на тези три кабела
като гледам схемата е пак същото,но с потенциометър.Обаче пак греда,свързвам го както е по платката,син+,черен минус и кафяв кабел стартер+.Но никаква реакция,само ако дам кафявия кабел на минус има за момента реакция на релето и това е.Взех да се замислям,дали не трябва да обърна + и –,че като гледам от другата схема,тази нещо на опаки ми изглежда






Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта