Първо да благодаря на всичко отделили време да помогнат!
Става въпрос за Пасат Б3.
Днеска си карам градско 20-30 из градските улички по едно време гледам 110 градуса. Карал съм макс 100 метра и изгасих двигателя. Барнах маркучите на големия кръг и двата топли. Перката не работеше. Ръчках бушони но се оказа,че са здрави. Имаше малко изкипяла вода(може би 50грама).Чаках да изтине и се прибрах вкъщи. Карал съм 6-7 км. до вкъщи и без да съм пускал парното и без да са работили перките колата макс вдигна 88 градуса. След като се прибрах реших пак да тествам и след 5 мин работа на свободна двигна 100 градуса. Извадих конектора на датчика върху радиатора и дадох накъсо крайните две обувки. Вентилатора тръгна на макс обороти. Въпросите ми:
Издухал ли е гарнитурата? Пуснах го и от 60 до 80 на отворено разширително казанче вдигна с 3-4 милиметра. После като стана 90 водата стигна тавана на казанчето и изгасих.
На какво се дължи този парадокс при каране да е по-хладна течността, а при свободна да вдигне 100 за 5 мин? Все пак пасата не е като ладата да има решетка, през която да влиза въздух в движение.
Преди да видя 110-те градуса бях на парно и имам чувството,че като го изключих тогава е станало това.Възможно ли е?
Някой запознат може ли да каже реда на обувките в конектора на датчика, че ми се налага експресно да ползвам колата 2-3 дни и няма да имам възможност да сменям датчика и мисля да дам накъсо и да си направя ключе при бушона(все пак е студено искам си парното).
Висока температура
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Висока температура
Виж в търсачката има стотици теми по тоя въпрос .. 

- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Висока температура
Преглеждайки първите 5-6 теми не намерих точно това, което ми трябва. Като гледаш какво съм писал значи не съм индианец,разбирам това онова.Нещо за което не се бях сетил е водната помпа.Вярно че някой ремък ми пресвирва чат пат, ама пък чак толкова че да не върти помпата...
Отказвам да чета тонове материал, все пак моята тема може да се изтрие веднага след като оправим проблема.
Отказвам да чета тонове материал, все пак моята тема може да се изтрие веднага след като оправим проблема.
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Висока температура
Така ми при мен имах следния проблем ... перката се пускаше все на високи градуси ,такаа цели 4 години !За това време от 2007година насам съм сменил :водна помпа (2 пъти) ,всички маркучи,датчик пускане перка (2пъти) ,датчик показания табло(4пъти) ,воден радиатор и термостат (2пъти) ... И все няма оправия ..Та така един ден, преди около има няма 20 дни бях свалил един стар датчик от радиатора за перката .Направих един опит на кои пинове е 1ва степен и на кои е 2ра степен!Проверих в нас набързо и отидох да проверя на колата с мост при буксата кат са там степените.. И оп кво да видя след 4 години ядове се оказа ,че при монтажа може би на климатроника някога,по някакъв начин са ми обърнали кабелите и така се губи 1ва степен !През това време кво ли не сменях ,как ли нея замервахме ама аджеба кой да се сети ,че може да е това ... Та с един дигитален термометър (и това си купих скоро) засечи работната температура на двигателя и тогава почни да търсиш проблема точно къде се крие ... така на дали някой може да ти помогне само с предположения
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Висока температура
Четох за твоя проблем в една тема и нищо чудно и при мен да е така. Но при мен перка не се включва изобщо. За мен това си датчика за термо на радиатора, но все пак ти не даде мнение на въпросите ми.Пагубна ли е 110 градуса температура за такъв период от време?
Иначе преди време в един сервиз я замерваха с оптичен термометър и тогава се наложи смяна на датчика.
Иначе преди време в един сервиз я замерваха с оптичен термометър и тогава се наложи смяна на датчика.
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Висока температура
Ми при 110 градуса всеки път при достигане на тази температура ще губиш антифриз ... а колкото до гарнитура на главата незнам дали може да e фатално .. забравих да кажа ,че и гарнитурата сменях лятото 
Ако несе лъжa по спомен мисля,че така бяха степените на самия датчик


Ако несе лъжa по спомен мисля,че така бяха степените на самия датчик
Последна промяна от altanivan на Пон 03 яну 2011 20:35, променено общо 2 пъти.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Висока температура
От едно загряване до 110 градуса на гарнитурата няма нищо да и стане 

- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Висока температура
katmai написа:Днеска си карам градско 20-30 из градските улички по едно време гледам 110 градуса. Карал съм макс 100 метра и изгасих двигателя. Барнах маркучите на големия кръг и двата топли. Перката не работеше.
Топли или горещи бяха маркучите? Ако са топли и си на 110гр., имаш някъде въздушна възглавница.

За да не прегрее колата, парното се включва на макс.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Висока температура
Горещи не се бараха! А това с парното не знам колко ще работи. В случай,че тези 2-3 дни , за които писах колата почне да загрява въпреки, че съм дал накъсо на втора степен, колко мога да карам да кажем на 105-110?
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Висока температура
katmai написа: колко мога да карам да кажем на 105-110?
Николко. Процесът е лавинообразен след като достигне 110 и двигателят ще е прегрят за нула време.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Висока температура
А на колко градуса трябва да светне лампата и трябва ли да чуя звуков индикатор?
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Висока температура
ти не разчитай да светва лампата като на пежо 405 и да светне големия СТОП на таблото
,абе мине ли 100-105 макс по добре гаси мотора(ако парното не помага да падне поне на 95),а на 120 си е задьлже за да не го ожениш

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Висока температура
Лампата светва след около 115гр!Температури 105гр не са опасни,все пак втора степен на охлаждането се включва около 103гр! 

- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Висока температура
не са опасни,ти сериозно ли го мислиш това?Карай 500 км с темп 105 градуса и после ми звьнни
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Висока температура
При прегряване не трябва да се изключва мотора веднага, а да поработи малко на място след спиране, ако работи водната помпа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта