


Проблем с ангренажния ремък
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Проблем с ангренажния ремък
какво стана с тоя проблем, луфта в колелото на нафтовата помпа ли е или в самата ос на нафтовата помпа ?
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с ангренажния ремък
При мен проблема беше в нафтовата помпа, тоест изхабяване на втулки и така нататака. От там на сетне идва и едва доловим луфт на зъбното колело на нафтовата помпа и яде ремъка. при мен беше прескочил няколко зъба но бях късметлия
П.С. На мен ми помогна Ventoman, обърни се към него, знае си работата
. Имах и снимки на ремонтния комплект, но немога да ги открия. След ремонта и настройката на помпата вече движа, мисля втора година без проблеми...
Ето моята тема: viewtopic.php?f=24&t=90736

П.С. На мен ми помогна Ventoman, обърни се към него, знае си работата

Ето моята тема: viewtopic.php?f=24&t=90736
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: fx5c9e
Re: Проблем с ангренажния ремък
здравеите на всички.Имам голф 3 тди и искам да попитам от какво и как търка ангренагния ремак.Онзи ден свалих капака и видях малко власинки от ремака,погледнах оптяжнята ролка работи перфекно но ми се стрива ,че единия ръб на ролката го закача.двигателя е 1,9 тди 1з 90 коня.Ето отбелязал със къде закача
Re: Проблем с ангренажния ремък
Здравйете имах същия проблем със същия мотор само че Audi A4 първа серия от 94-2001 така след гледане и сменяване на два ремъка подред видях че има луфт в агерите на вала който задвижва маслената и вакуум помпи смених лагерите те са два като на бензинов 1.8 лагер не е черупка а окръжност като гривна смених ги като прегледах и работната част на вала беше ОК смених лагерите луфта изчезна и всичко беше ОК обаче на А4 пак казвам там мотора е надлъжно а на г3 е напречно провери и там за луфт и ако има смени ги (мотора на земята за бързина).
Поздрави.
Поздрави.
Re: Проблем с ангренажния ремък
а колко опъваш ремъка съвпадат ли си белезите на обтяжната ролка и тя се стяга 20нм
Последна промяна от ivo1_r на Вто 04 яну 2011 19:15, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Проблем с ангренажния ремък
Красимир Илиев,ако скоро е сменян ремъка-нормално е да видиш "власинки" в зоната.Това е от самият ремък,някак си се отделят(карбонови влакна,ако не греша ) ,после няма.А това,което си подчертал на снимката е всъщност обтяжната ролка и само от нейния борд зависи да не "изпадне" ремъка-т.е. винаги ще контактува странично с някой от бордовете.Добре е при работа ремъка да стои горе-долу в центъра на зъбните колелета.Снимката е от моя дизел и е правена непосредствено след смяна,имаше проблем с воденето на ремъка(фалшива обтяжна ролка)
Re: Проблем с ангренажния ремък
1з няма с такава ролка обикновеннаkrasimir iliev написа:здравеите на всички.Имам голф 3 тди и искам да попитам от какво и как търка ангренагния ремак.Онзи ден свалих капака и видях малко власинки от ремака,погледнах оптяжнята ролка работи перфекно но ми се стрива ,че единия ръб на ролката го закача.двигателя е 1,9 тди 1з 90 коня.Ето отбелязал със къде закача
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: fx5c9e
Re: Проблем с ангренажния ремък
emo-gar,извинявам се че зех твоита снимка но нямах с какво да снимам.Да знам че щте има власинки ремака е нов но ми се стриваше че има но сега е ок. ivo1_r,да колега но това не е моя двигател моята ролка е автоматична и между разпределителния вал и гнп имам паразитна ролка и тази оптяжна ролка мисля че няма белег,а колкото до 45нм не сам я стегал със динамометричен ключ стегал сам я на усет
Re: Проблем с ангренажния ремък
gogovaseev написа:kiko946 написа:fox_vt написа:Точно така паразитната ролка е доста малка и май само на нея ремъка се допира с опаката страна виж да не е блокирала,мойта беше останала на сухо.Най добре както казва колегата свали капака на ангренажа и запали да видиш как се движи ремъка и ще ти се изясни.
Колега с опакото си ремъка върти още и ролката на маслената помпа и чрез ос и вакумната помпа , която е монтирана на мястото на делкото при бенз. мотори.
да така е колега но тук става вапрос за дизел.ина4е по темата колега ремака от ван6ната страна се опира само на малката рол4ица погледни я нея да не би да задаржа не6то и от там да идват мизериите.
a с гърбът на ремъка се върти и паразитният вал които задвижва вакуум помпата а тя маслената на мен ми стегна вакум помпата за момент докато се усетя и ремъка се стопи леко губиш ли спира4ките педалът става ли ти по твърд по някога
Re: Проблем с ангренажния ремък
има белег на ролката вси4ки тди-та са с такива ролки дори и полото с 1,9 с помпа лукас е с такава ролка там от където опъваш има канал а на ролката има едно зъб4е трябва да си съвпаднатkrasimir iliev написа:emo-gar,извинявам се че зех твоита снимка но нямах с какво да снимам.Да знам че щте има власинки ремака е нов но ми се стриваше че има но сега е ок. ivo1_r,да колега но това не е моя двигател моята ролка е автоматична и между разпределителния вал и гнп имам паразитна ролка и тази оптяжна ролка мисля че няма белег,а колкото до 45нм не сам я стегал със динамометричен ключ стегал сам я на усет
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта