Въпрос за Голф 3 1.9 АФН да оставя ли само последното гърне?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Vw Polo 6N2 GTI
Мнения: 85
Регистриран на: Сря 28 апр 2010 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Въпрос за Голф 3 1.9 АФН да оставя ли само последното гърне?

Мнениеот Vw Polo 6N2 GTI » Чет 06 яну 2011 11:43


здравейте колеги!търсих подобна тема но не успях да намеря никаде затова си позволих да цапна нова..извинявам се предварително ако съм сгрешил..Та въпроса ми е следния..вече се знае каква кола карам и въпроса ми е пред последното гърне ако го отрежа и сложа тръба ще има ли някаква разлика във вървежа...питах няколко човека в Монтана и секи различно ми отговаря..едни викат "отрежи ше побегне" други викат недей,че нема да кимне щото требвало да задържа някаде..катализатора съм го махнал..кажете ми вашето мнение по въпроса,на мен ми мина през главата да оставя само последното и посредата да сложа 1 резонатор .. дайте мнение и пак се извинявам ако темата не е за тук :bowdown :обичам ви :bowdown




Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Голф 3 1.9 АФН да оставя ли само последното гърне?

Мнениеот sam_boha » Чет 06 яну 2011 12:16


На турбо моторите не се преправя ей така генерацията. Има си разни налягания мосля, които трябва да се спазят... Поне при 2Т двигателите е така, но мисля че имаше нещо и за турбо моторите.

Като се замисля може и да няма значение след охльова какъв е диаметъра на тръбата. Колекторът до топлата част е важен като Ф да е колкото трябва.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Въпрос за Голф 3 1.9 АФН да оставя ли само последното гърне?

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 06 яну 2011 12:21


Аз нямам крайно гърне, ами от средното има една чупка и от там до края права тръба Ф50.Още като взех колата нямаше крайно гърне. :screwy


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Голф 3 1.9 АФН да оставя ли само последното гърне?

Мнениеот sam_boha » Чет 06 яну 2011 12:38


Значи може и да няма значение. Иначе подобри ли се откъм вървеж или просто бучи повече и ефектът е психологически.

Лично аз не бих се лишил от което и да е гърне. На дълъг път шумът си казва своето.


Vw Polo 6N2 GTI
Мнения: 85
Регистриран на: Сря 28 апр 2010 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Въпрос за Голф 3 1.9 АФН да оставя ли само последното гърне?

Мнениеот Vw Polo 6N2 GTI » Чет 06 яну 2011 12:53


ами...все пак колата е дизел немисля,че ще ручи кой знае колко...мисълта ми е ако имам само последно гърне какво ще се промени а и честно казано неми пука за ручавицаата :D


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за Голф 3 1.9 АФН да оставя ли само последното гърне?

Мнениеот Velko » Чет 06 яну 2011 12:58


Vw Polo 6N2 GTI написа:ами...все пак колата е дизел немисля,че ще ручи кой знае колко...мисълта ми е ако имам само последно гърне какво ще се промени а и честно казано неми пука за ручавицаата :D

Аз на моята съм с права тръба след меката връзка на 55 (по широка) и крайно гърне.Разликата е, че бръмчи повече ( на мен много ми харесва) и се отпушва колата (качва по-бързо оборотите след 3!), особено в комбинация със спортен филтър! Успех :beer


Vw Polo 6N2 GTI
Мнения: 85
Регистриран на: Сря 28 апр 2010 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Въпрос за Голф 3 1.9 АФН да оставя ли само последното гърне?

Мнениеот Vw Polo 6N2 GTI » Чет 06 яну 2011 13:11


мерси колега за точния отговор на моя въпрос :) някои казват,че нямало да може да върви щото трябвало да задържа някаде,но говорих с 1 майстор и той ми вика "виждал ли си някоя бегачка да задържа някаде" не ,че моя афн е бегачка де неме разбирайте погрешно,но съм си мн. доволен от колицата мисля,че с това въпроса се изчерпа ако няма други мнение ще помоля някой от администраторите да заключи темата след 1-2 дена поздрави :) :) :)


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Въпрос за Голф 3 1.9 АФН да оставя ли само последното гърне?

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 06 яну 2011 14:05


Турбото разпилява звука и не бучи колкото атмосферна кола. :wink:


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Въпрос за Голф 3 1.9 АФН да оставя ли само последното гърне?

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Чет 06 яну 2011 14:35


и аз това щях да напиша, дори веднага след турбото да нямаш нищо, и тръба даже, звука ще си е същият, аз лично съм с права тръба от меката връзка до крайното гърне и разлика от преди с 17-те гърнета не долових никаква, освен че като е студен мотора се чува виенето на турбото

оставяй си само крайното, проблеми няма да имаш никакви


Vw Polo 6N2 GTI
Мнения: 85
Регистриран на: Сря 28 апр 2010 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Въпрос за Голф 3 1.9 АФН да оставя ли само последното гърне?

Мнениеот Vw Polo 6N2 GTI » Чет 06 яну 2011 15:41


много ви благодаря колеги вие също ми дадохте мн мн точни отговори :bowdown :bowdown :bowdown темата вече се изчерпа колеги админи може да заключите темата :) :bowdown :bowdown :bowdown



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Deivid9999, Google [Bot] и 27 госта