здравейте колеги!търсих подобна тема но не успях да намеря никаде затова си позволих да цапна нова..извинявам се предварително ако съм сгрешил..Та въпроса ми е следния..вече се знае каква кола карам и въпроса ми е пред последното гърне ако го отрежа и сложа тръба ще има ли някаква разлика във вървежа...питах няколко човека в Монтана и секи различно ми отговаря..едни викат "отрежи ше побегне" други викат недей,че нема да кимне щото требвало да задържа някаде..катализатора съм го махнал..кажете ми вашето мнение по въпроса,на мен ми мина през главата да оставя само последното и посредата да сложа 1 резонатор .. дайте мнение и пак се извинявам ако темата не е за тук
На турбо моторите не се преправя ей така генерацията. Има си разни налягания мосля, които трябва да се спазят... Поне при 2Т двигателите е така, но мисля че имаше нещо и за турбо моторите.
Като се замисля може и да няма значение след охльова какъв е диаметъра на тръбата. Колекторът до топлата част е важен като Ф да е колкото трябва.
ами...все пак колата е дизел немисля,че ще ручи кой знае колко...мисълта ми е ако имам само последно гърне какво ще се промени а и честно казано неми пука за ручавицаата
Vw Polo 6N2 GTI написа:ами...все пак колата е дизел немисля,че ще ручи кой знае колко...мисълта ми е ако имам само последно гърне какво ще се промени а и честно казано неми пука за ручавицаата
Аз на моята съм с права тръба след меката връзка на 55 (по широка) и крайно гърне.Разликата е, че бръмчи повече ( на мен много ми харесва) и се отпушва колата (качва по-бързо оборотите след 3!), особено в комбинация със спортен филтър! Успех
мерси колега за точния отговор на моя въпрос някои казват,че нямало да може да върви щото трябвало да задържа някаде,но говорих с 1 майстор и той ми вика "виждал ли си някоя бегачка да задържа някаде" не ,че моя афн е бегачка де неме разбирайте погрешно,но съм си мн. доволен от колицата мисля,че с това въпроса се изчерпа ако няма други мнение ще помоля някой от администраторите да заключи темата след 1-2 дена поздрави
и аз това щях да напиша, дори веднага след турбото да нямаш нищо, и тръба даже, звука ще си е същият, аз лично съм с права тръба от меката връзка до крайното гърне и разлика от преди с 17-те гърнета не долових никаква, освен че като е студен мотора се чува виенето на турбото
оставяй си само крайното, проблеми няма да имаш никакви