Здравейте,
от няколко дена на моменти колата започна да ми гасне (Passat RP '90). Забелязах, че явно термостата, който е на една зима, пак е спрял да затваря (не си купувайте френски термостати).
Преди това, при студен двигател на газ колата дъжеше около 1000-1300 оборота, а на загрял 900-1000. Сега виждам, че когато се пъна на нагорнище и загрее и след това освободя от скорост, оборотите са си както трябва, но когато поизстине се вдигат, но понякога се сриват и гасне.
Термостат вече го купих и утре ще го сложа, но все пак искам да попитам има ли според вас вероятност проблема да идва от червения датчик на фланеца, който излиза от главата на блока (мисля, че той има мешава с оборотите) или от датчика на радиатора, който включва първа скорост на 87 градуса, а не на 95, както си му е реда (тогава т'ва не го знаех и пича от магазина откровено си ме метна).
Предварително благодаря за помощта!
Обороти и температурата на антифриза
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами аз заложих на термостата, защото оборотите се държат що-годе адекватно на температурата: при студен двигател - по-високи, при топъл по-ниски. Наистина връзката с гасненето е единствено времето: когато термостата спря да затваря, започна от време на време да гасне и трябва да намалям на скорост, за да задържи обороти.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Гасненето на газ и по надонище ли е? ако е когато си на газ и когато спускаш - требе да си махнеш входящия маркуч за студения въздух(от решетката към филтъра ) или да си блокираш клапата вътре във филтъра да тегли само "на топло" - беше писано из форума по този вэпрос - за въздушното над-налягане от насрещният поток, което ти обеднява сместта газ-въздух и гаснеш - ровни се и ще го намериш! Успех!
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
... май трябваше да уточня, че го прави само на газ... газовото е Landi Renzo, известно с проблемите на ниски обороти, та за това си мисля, че влиянието на термостата е ключово. И предния път, когато смених термостата, ниските обороти се стабилизираха.
dimitarpetrov, не е от въздуха. И клапата е блокирана и маркуча го няма.
А как да разбера, дали е от моторчето?
dimitarpetrov, не е от въздуха. И клапата е блокирана и маркуча го няма.
А как да разбера, дали е от моторчето?
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами май наистина не е от термостата. Смених го и пак същото. Поиграх си малко да разбера, дали нормално отваря втория кръг и дали нормално включва първа скорост на вентилатора и всичко си беше ок, само дето през цялото време показанията на таблото са малко над 70 градуса. Т.е. варианта на който залагам сега е датчика за таблото, но възникват следните въпроси:
1. Ако е така, защо като я оставя на спокойствие, след доста време, но вдига показанията на таблото?
2. Възможно ли е датчика да е читав, но проблема да е в таблото?
3. Имам един син датчик и все пак искам да питам, не мога ли да го сложа на мястото на черния (т.е. различни ли са параметрите им?)
4. Струва ми се, че сега миришка повече на газ - може ли да има връзка? Т. е., ако наистина ми замръзва изпарителя...?
1. Ако е така, защо като я оставя на спокойствие, след доста време, но вдига показанията на таблото?
2. Възможно ли е датчика да е читав, но проблема да е в таблото?
3. Имам един син датчик и все пак искам да питам, не мога ли да го сложа на мястото на черния (т.е. различни ли са параметрите им?)
4. Струва ми се, че сега миришка повече на газ - може ли да има връзка? Т. е., ако наистина ми замръзва изпарителя...?
- alexandermir
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 05 юли 2006 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ненужно си си играл да го сменяш.
Дали термостата е скапан и седи отворен се разбира съвсем лесно - ако е така колата вдига нормалната си температура към 90градуса на градско в задръстване, а при движение с по-висока скорост температурата бързо пада на 70-80. Ако ги има тези ефекти - значи е термостат.
Дали термостата е скапан и седи отворен се разбира съвсем лесно - ако е така колата вдига нормалната си температура към 90градуса на градско в задръстване, а при движение с по-висока скорост температурата бързо пада на 70-80. Ако ги има тези ефекти - значи е термостат.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
не важи
dimitarpetrov написа:Гасненето на газ и по надонище ли е? ако е когато си на газ и когато спускаш - требе да си махнеш входящия маркуч за студения въздух(от решетката към филтъра ) или да си блокираш клапата вътре във филтъра да тегли само "на топло" - беше писано из форума по този вэпрос - за въздушното над-налягане от насрещният поток, което ти обеднява сместта газ-въздух и гаснеш - ровни се и ще го намериш! Успех!
За двигатели АБС няма нужда от такива подобррения

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта