
ползвате ли сайтовете за групово пазаруване?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: ползвате ли сайтовете за групово пазаруване?
Тва за пръв път го чувам даге 

Re: ползвате ли сайтовете за групово пазаруване?
ISRalien написа:Както всяко ново нещо, представено в България, това е прецакано.
Уж идеята е като се съберат повече хора да им дадат повече отстъпки.
Е да, ама не.
Никъде не пише колко човека са нужни, за да се ползва отстъпката. Тя си важи и за първия и за 501-вия.
Еми нормално. Обяви един артикул на 2 пъти по-висока цена, после обяви НЕВЕРОЯТНА ОТСТЪПКА ОТ 50% и гледай после сеир...
има нещо такова, задружно.бг се бяха издънили няколко пъти

докато аз съм доволен от грабо, за 20 лв ядохме верно за 40 по меню


- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: ползвате ли сайтовете за групово пазаруване?
maxpayne написа:ISRalien написа:Както всяко ново нещо, представено в България, това е прецакано.
Уж идеята е като се съберат повече хора да им дадат повече отстъпки.
Е да, ама не.
Никъде не пише колко човека са нужни, за да се ползва отстъпката. Тя си важи и за първия и за 501-вия.
Няма такова нещо, идеята за групова отстъпка не е за прогресивно увеличаване на отстъпката, а за отстъпка за група. Тоест от сайта казват на търговеца "ако ви доведа 50 клиента ще продадете ли стоката/услугата за 30 вместо за 50" и те кзват "давай"ISRalien написа:Еми нормално. Обяви един артикул на 2 пъти по-висока цена, после обяви НЕВЕРОЯТНА ОТСТЪПКА ОТ 50% и гледай после сеир...
Отново няма такова нещо - за всички стоки/услуги може да се види цената на сайта на търговеца, те не са обявени на по-високи цени само за промоцията. Чрез предлагането на своите артикули в такъв сайт фирмата печели както реклама така и нови клиенти. Това донякъде обяснява защо се предлагат предимно услуги от ресторанти и спа центрове.
Еми пресен пример ти давам - тандемен полет с парапланер на цена след 50% отстъпка (демек 120 редовна цена) - 60лв.
При положение, че цените, които аз знам (при други клубове де) са по 50лв.
Начи си излиза баш сметката - 50лв + 20% отстъпка за сайта

- maxpayne
- Мнения: 2808
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ползвате ли сайтовете за групово пазаруване?
ISRalien написа:Еми пресен пример ти давам - тандемен полет с парапланер на цена след 50% отстъпка (демек 120 редовна цена) - 60лв.
При положение, че цените, които аз знам (при други клубове де) са по 50лв.
Начи си излиза баш сметката - 50лв + 20% отстъпка за сайта
ок, сигурно се намират тук там единични случаи, но повечето неща, които гледам наистина има отстъпка.
впрочем през 2003 ходих да летя с парапланер точно в Сопот и тогава беше 50 или 60
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: ползвате ли сайтовете за групово пазаруване?
За първи път чувам за това? Да им таковам простиите..
сичко е специално, сичко е американско, шопинг, секънд примоция, фърст левел дискоунт, суши, муши, ала-бала, групова примоция, 3-ка, 4-ка... Само да им гледам розовите мигащи сайтове с мазни флашове и бомби за примоция и свят ми се завива.
В миналия век ми беше по-уютно

В миналия век ми беше по-уютно

Re: ползвате ли сайтовете за групово пазаруване?
С изключение на deals, другите изглеждат доста свежо. Но бягат от идеята на Groupon.
Дори грабо издъхва от към добри предложения. Имага и 1,2 издънки от към "намаления" посредством завишени цени, дори бяха спрели една оферта и триха коментари. Но определено си личи професионализма, пък и действат здраво. Постват оферти в arena, data.bg нон стоп.
assd, какъв е този скрипт. Гледам че в нета за сега се мъдри само една измислена group buying платформа дето сайта им ми бие на joomla. Явно всеки ползва каквото намери, защото не може да регистрираш домейн август и септември да пускаш платформата
В крайна сметка мисля че ще имат успех, но не толкова голям какъвто се надяват. А пък и групон вече се разраства, пуснаха френска версия. В момента в който решат да пуснат в бг за всички останали следва
Дори грабо издъхва от към добри предложения. Имага и 1,2 издънки от към "намаления" посредством завишени цени, дори бяха спрели една оферта и триха коментари. Но определено си личи професионализма, пък и действат здраво. Постват оферти в arena, data.bg нон стоп.
assd, какъв е този скрипт. Гледам че в нета за сега се мъдри само една измислена group buying платформа дето сайта им ми бие на joomla. Явно всеки ползва каквото намери, защото не може да регистрираш домейн август и септември да пускаш платформата
В крайна сметка мисля че ще имат успех, но не толкова голям какъвто се надяват. А пък и групон вече се разраства, пуснаха френска версия. В момента в който решат да пуснат в бг за всички останали следва

- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
Re: ползвате ли сайтовете за групово пазаруване?
Meти написа:За първи път чувам за такова нещо
+1

- maxpayne
- Мнения: 2808
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ползвате ли сайтовете за групово пазаруване?
Започвам много да се дразня и на grabo и на kolektiva! Ебаси дървените фирми събират за офертите и само проблеми с тях. Бях взел и от двете места по един ваучер за някакви козметични глупости за приятелката ми - в момента в който разберат, че си с такъв ваучер, тоест че си платил по-малко, почват проблемите. Общото мото е, че ти записват час, след което като отидеш ти казват, че часът не е свободен и ти предлагат някакви безумни времеви варианти. Почва се едно мотаене, според приятелката ми започват да се държат доста надменно все едно ти правят услуга. Сигурно ги е яд, че трябва да те вземат на по-ниска цена, ама никой не ги е карал насила в крайна сметка!
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: ползвате ли сайтовете за групово пазаруване?
maxpayne написа:Започвам много да се дразня и на grabo и на kolektiva! Ебаси дървените фирми събират за офертите и само проблеми с тях. Бях взел и от двете места по един ваучер за някакви козметични глупости за приятелката ми - в момента в който разберат, че си с такъв ваучер, тоест че си платил по-малко, почват проблемите. Общото мото е, че ти записват час, след което като отидеш ти казват, че часът не е свободен и ти предлагат някакви безумни времеви варианти. Почва се едно мотаене, според приятелката ми започват да се държат доста надменно все едно ти правят услуга. Сигурно ги е яд, че трябва да те вземат на по-ниска цена, ама никой не ги е карал насила в крайна сметка!
Така е... Те гледат на тия %ти като загуба, а всъщност ги компенсират, че даже и печелят повече от количество.
Абе родни "бизнесмени", кво да ти кажа...
То за това по моловете са ебати цените, по бирфеста бирата е на двойна цена, а по коледа цените също са космически.
Re: ползвате ли сайтовете за групово пазаруване?
wtf
Кво е тва майна,някой инженер да обясни 
ПП От интернет не пазарувам,единствено от GetBG и mobilebulgaria съм взимал два-три телефона,а от VW форума едни джанти и гуми и с това ми се изчерпват интернет далаверите


ПП От интернет не пазарувам,единствено от GetBG и mobilebulgaria съм взимал два-три телефона,а от VW форума едни джанти и гуми и с това ми се изчерпват интернет далаверите

- дзвера
- Мнения: 867
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 9:21
- Автомобил: ford escape
- Двигател:
- Местоположение: отвъд голямата локва
Re: ползвате ли сайтовете за групово пазаруване?
Meти написа:За първи път чувам за такова нещо

- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: ползвате ли сайтовете за групово пазаруване?
Малко личен опит (така де на жените дома
):
1ви опит - Жената си взима някакви козметични процедури. Голяма далавера, като всичко, за което харчи
Както и да е, не разбирам.
Пито - платено. Доволна остана, с добро мение. Някакъв малък, нов козметичен салон, зарибявали са я ...
2ри опит - За подарък на майка ми взимаме ваучери (няколко) за масажи в "butterfly beauty and spa".
Ето и 'уникалния' им сайт - http://www.butterfly-bg.com/
Стойност на ваучера - 40лв
Цена - 16лв 60% намаление
Ето я офертата - http://bg.kolektiva.net/sofia/closed/ma ... rflaj.html
Отива майка ми на записания час и иска лечебен мазаж.
Прибира се и казва: "Много хубаво, ама много кратко - има няма 20мин"
Първоначално не обръщам внимание, но жена ми, като виден инспектор влиза да провери в сайта им:
http://www.butterfly-bg.com/services_4.html
Тоест за стойност на ваучер от 40лв трябва да получиш 45 мин. лечебен масаж! Нали така? Правилно смятам. Защото в последствие имах чувството, че съм в паралелна вселена, където 40лв са 16, а 45 мин са 20.
Та тогава някъде запалих и аз ... и тук става интересно.
Проведох 2 разговора. Един с масажистката и един с управителката.
Не ми се пресъздават сега, но искам да ви кажа, че по-затъпяваща комуникация не съм водил.
Обясняваха ми един куп дивотии, като защитните им тези се сменяха през 1 мин.:
- майка ми имала дископатия и не трябвало да се масажира продължително
- няма дископатия майка ми!!! Нормални ли сте бе?!
- за ваучер от 16лв. колко сме искали
- обясних няколко стотин пъти, че стойността на ваучера е за 40лв. независимо за колко е купен!!! Нали това е отстъпка?! Даже те спореха, че никъде не пишело, че стойността е 40лв. Вижте офертата! На самия ваучер го пише същото.
- лечебния масаж не се покривал от ваучера
- Отново вижте офертата!!! На ваучера пак го пише, че влиза.
- любимото ми - майка ми била почервеняла и се наложило да спре
- Аз попитах, защо не са и казали на майка ми, че е почервеняла и да и обяснят преждевременното приключване. Без логично обяснение!
- майка ми искала да се масажират конкретни точки, което било по-скъпо
- Първо - не е вярно. Второ - дори и така да е, никъде не е споменато такова нещо. Трето - изобщо не и е казано, обяснено такова нещо
- майка ми била масажирана не 20, а 30мин
- Дори така да е, а то не е, пак не са 45!!!
Още един куп дивотии чух ...
Всичко това ми бе изредено няколко пъти, като причина да не получи обещаната услуга и всеки път аз давах отговорите по-горе, които дори те не опровергаваха, а минаваха на следващия.
Не знам дали успявам добре да обясня главоблъсканицата, в която изпаднах
С радио точка се спори по-добре - поне не получаваш тъпи оправдания и безсмислени отговори.
Дори не знаеха какво пише на ваучерите им....
Направо не можах да повярвам докъде стига наглостта им. Масажистката я мързи, управителката си защитава мързеливия персонал и клиента получава главоболие от безумните обяснения.
Изобщо не ми е до тъпите 25 или там колкото са минути, ама ми писна да ни правят на луди!
Подарявам на майка си нещо, а те ...
Е затова и няма да прокопсат тези сайтове!
Толкова ли е трудно да ли лоялен към клиента?
Не мога да разбера, каква е тази търговска практика? Как се гради така име? Как се създава клиентела?
Управителката на Butterfly - beauty and SPA ме увери, че ще си получим парите за останалите ваучери - слабо ме вълнува това, но остава и да не си ги получим
p.s. съжалявам, че стана толкова дълго, но това е кратката версия

1ви опит - Жената си взима някакви козметични процедури. Голяма далавера, като всичко, за което харчи

Както и да е, не разбирам.
Пито - платено. Доволна остана, с добро мение. Някакъв малък, нов козметичен салон, зарибявали са я ...
2ри опит - За подарък на майка ми взимаме ваучери (няколко) за масажи в "butterfly beauty and spa".
Ето и 'уникалния' им сайт - http://www.butterfly-bg.com/
Стойност на ваучера - 40лв
Цена - 16лв 60% намаление
Ето я офертата - http://bg.kolektiva.net/sofia/closed/ma ... rflaj.html
Отива майка ми на записания час и иска лечебен мазаж.
Прибира се и казва: "Много хубаво, ама много кратко - има няма 20мин"
Първоначално не обръщам внимание, но жена ми, като виден инспектор влиза да провери в сайта им:
Лечебен масаж 25 - 45 мин 25 - 40 лв
http://www.butterfly-bg.com/services_4.html
Тоест за стойност на ваучер от 40лв трябва да получиш 45 мин. лечебен масаж! Нали така? Правилно смятам. Защото в последствие имах чувството, че съм в паралелна вселена, където 40лв са 16, а 45 мин са 20.
Та тогава някъде запалих и аз ... и тук става интересно.
Проведох 2 разговора. Един с масажистката и един с управителката.
Не ми се пресъздават сега, но искам да ви кажа, че по-затъпяваща комуникация не съм водил.
Обясняваха ми един куп дивотии, като защитните им тези се сменяха през 1 мин.:
- майка ми имала дископатия и не трябвало да се масажира продължително

- за ваучер от 16лв. колко сме искали

- лечебния масаж не се покривал от ваучера

- любимото ми - майка ми била почервеняла и се наложило да спре

- майка ми искала да се масажират конкретни точки, което било по-скъпо

- майка ми била масажирана не 20, а 30мин

Още един куп дивотии чух ...
Всичко това ми бе изредено няколко пъти, като причина да не получи обещаната услуга и всеки път аз давах отговорите по-горе, които дори те не опровергаваха, а минаваха на следващия.
Не знам дали успявам добре да обясня главоблъсканицата, в която изпаднах

С радио точка се спори по-добре - поне не получаваш тъпи оправдания и безсмислени отговори.
Дори не знаеха какво пише на ваучерите им....

Направо не можах да повярвам докъде стига наглостта им. Масажистката я мързи, управителката си защитава мързеливия персонал и клиента получава главоболие от безумните обяснения.
Изобщо не ми е до тъпите 25 или там колкото са минути, ама ми писна да ни правят на луди!
Подарявам на майка си нещо, а те ...

Е затова и няма да прокопсат тези сайтове!
Толкова ли е трудно да ли лоялен към клиента?
Не мога да разбера, каква е тази търговска практика? Как се гради така име? Как се създава клиентела?
Управителката на Butterfly - beauty and SPA ме увери, че ще си получим парите за останалите ваучери - слабо ме вълнува това, но остава и да не си ги получим

p.s. съжалявам, че стана толкова дълго, но това е кратката версия

- maxpayne
- Мнения: 2808
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ползвате ли сайтовете за групово пазаруване?
group® написа:
Явно повечето фирми се опитват да си направят само реклама като се включат в такъв сайт и не разбират, че си всъщност правят мечешка услуга по този начин. Или може би по-скоро се надяват, че всеки ще си мълчи. Занапред много внимателно ще подбирам дали и какво да ползвам от тези сайтове, не мисля, че спестени 20-30лв си струват разправии и загубено време с малоумни управителки и още по-малоумни служителки.
Интересн момент има тук, че грабо, колектива и т.н. се явяват посредник и ако после си недоволен от дадена фирма трябва са си искаш обратно парите от нея, а не от тях. Нали се сещате как български търговец връща пари

Re: ползвате ли сайтовете за групово пазаруване?
Просто в БГ думата "намаление" за търговеца е мръсна дума.
Случай - приятелка си взима ваучер за фризьор. Както и да е, записва си час, отива, в момента в който я виждат че е с ваучера започват да се държат с нея като с навлек, накрая резултата .....
ами аз сигурно посктригвам по-добре - от едната страна по-дълго, от другата - оръфано.
Тези хора не си ли правят сметка, че като дават намаления така печелят клиенти, печелят не от цената, а от количеството. А ако човекът остане доволен, ще дойде пак.
Но според мен те са на принципа че работят за без пари - ами значи като си платил по-малко, ще получиш толкоз за колкото си платил.
Така че - отговора по темата -
НЕ БИХ ПОЛЗВАЛА ДОКАТО НЕ СТАНЕ МАЛКО ПО-ЦИВИЛИЗОВАНО ОБСЛУЖВАНЕТО И КЛИЕНТА ДА Е КЛИЕНТ, А НЕ НАВЛЕК.
Случай - приятелка си взима ваучер за фризьор. Както и да е, записва си час, отива, в момента в който я виждат че е с ваучера започват да се държат с нея като с навлек, накрая резултата .....

Тези хора не си ли правят сметка, че като дават намаления така печелят клиенти, печелят не от цената, а от количеството. А ако човекът остане доволен, ще дойде пак.
Но според мен те са на принципа че работят за без пари - ами значи като си платил по-малко, ще получиш толкоз за колкото си платил.
Така че - отговора по темата -
НЕ БИХ ПОЛЗВАЛА ДОКАТО НЕ СТАНЕ МАЛКО ПО-ЦИВИЛИЗОВАНО ОБСЛУЖВАНЕТО И КЛИЕНТА ДА Е КЛИЕНТ, А НЕ НАВЛЕК.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта