Поло 2F AAU - 3F Swap

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AAU--->3F Swap

Мнениеот BukTop » Нед 09 яну 2011 1:40


Туй да се чува и само 100 октана тунджа да му наливаш! :да:

Обещал съм му един резервоар, ама първо гражданска, винетка... :)

Виктор, покажи нЕкое клипче да добием представа. Ама кат си оправиш спидометъра тогази :beer


Ще гледам скоро да го оправя. За клипче ще се опитам макар, че не знам как ще снимам и ще карам едновременно :D
Между другото, някой да има идея, от какво може да се еб*ва празния ход на студен мотор?




Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: AAU--->3F Swap

Мнениеот kaiser666 » Нед 09 яну 2011 15:46


Синия датчик. Откачи го и пробвай без него.(Не го откачай докато работи колата!)


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AAU--->3F Swap

Мнениеот BukTop » Пон 10 яну 2011 15:58


Синия датчик. Откачи го и пробвай без него.(Не го откачай докато работи колата!)


Пробвах днеска сутринта. Като го откача изобщо не пали.


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AAU--->3F Swap

Мнениеот BukTop » Чет 20 яну 2011 19:15


Оказа се, че проблема с празния ход и гасненето се дължи на запушени дюзи. Днес си взех дюзите от ултразвук, монтирах ги обратно и мотора замърка :banana Вече си държи обороти и не си и помисля да гасне, също така има, и разлика във вървежа.
Жилото още не съм го сменил, защото където съм питал все нямат... До другата седмица, надявам се, да намеря.
Имам проблем с отчитането на температурата. Стрелката не се качва над 75-80 градуса. Датчика съм сигурен, че работи, защото с моното като бях, си отчиташе перфектно. Къде може да е проблема ?


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: AAU--->3F Swap

Мнениеот nosex » Чет 20 яну 2011 19:53


VDO-то да отчита грешно, термостата... :roll:


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AAU--->3F Swap

Мнениеот BukTop » Чет 20 яну 2011 19:56


Колата си загрява нормално, включва си перката, просто не отчита като хората.
Другия месец смятам да я карам на диагностика, може там да излезе нещо.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: AAU--->3F Swap

Мнениеот stefan4o » Чет 20 яну 2011 19:58


По-скоро виж в ЕТКА номерата на датчиците. Ти с кое табло и датчик остана?


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AAU--->3F Swap

Мнениеот BukTop » Чет 20 яну 2011 20:09


Датчика е от стария двигател. Когато бях с новия мотор и моното пак си отчиташе точно.
А таблото не съм го сменял, без оборотомер е.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: AAU--->3F Swap

Мнениеот stefan4o » Чет 20 яну 2011 20:19


Значи не би следвало да е така по принцип щом си седиш със старото табло и датчик. Доколкото съм запознат от датчика трябва да излиза сигнал за таблото и за ЕКУ-то.
Не зная при тези по-старите многоточкови дали може да се види в самото ЕКУ какво отчита като температура и да се сравни с показанието на таблото. При по-новите коли с ВАГ КОМ и мисля ОБД2 ли се зовеше, тоя вариант го има :Mr Green Fun
Възможно е може би също и при монтажа на новия мотор нещо да е станало по кабела или датчика и затова да не отчита вярно. Не ми се вярва проблемът ти да идва от таблото :roll:
Изображение

Ето схемата. Според мен първо премери датчика какво отчита като съпротивление, после си свали буксата на таблото, намери двата пина и замери пак.
Ето и схемата на датчик на 3Ф:
Изображение
Има леко разминаване в съпротивленията, ако ти прави впечатление. Ама не знам де, все пак провери си кабелаците да няма някъде кофти връзка и лош контакт.


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AAU--->3F Swap

Мнениеот BukTop » Чет 20 яну 2011 22:37


Ще ги замеря тия дни, само да ми остане време, че тоя месец съм от лекции на работа и обратното... :screwy
Възможно е може би също и при монтажа на новия мотор нещо да е станало по кабела или датчика и затова да не отчита вярно. Не ми се вярва проблемът ти да идва от таблото :roll:

Това ми звучи най-логично и на мен, особено при положение, че преди нямаше проблеми.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: AAU--->3F Swap

Мнениеот stefan4o » Съб 22 яну 2011 22:31


Сега като подхванахме в една тема лека дискусия около подгреви на антифриза ми направи впечатление, че еку-то на 3Ф взема данни за съпр. дори и при 0 и 10 градуса, за разлика от това на моното, което започва от 20. Предполагам, че ако сложиш датчик от 3Ф,вместо досегашния ти, моторът ти би следвало да работи една идея по-добре при студени стартове в зимните дни. Всъщност е по-добре да измериш ако има как твоя датчик какво показва, когато навън е около 0 градуса, за да видиш дали си заслужава галимацията по търсенето на друг датчик...


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AAU--->3F Swap

Мнениеот BukTop » Нед 23 яну 2011 0:11


Сега като подхванахме в една тема лека дискусия около подгреви на антифриза ми направи впечатление, че еку-то на 3Ф взема данни за съпр. дори и при 0 и 10 градуса, за разлика от това на моното, което започва от 20. Предполагам, че ако сложиш датчик от 3Ф,вместо досегашния ти, моторът ти би следвало да работи една идея по-добре при студени стартове в зимните дни. Всъщност е по-добре да измериш ако има как твоя датчик какво показва, когато навън е около 0 градуса, за да видиш дали си заслужава галимацията по търсенето на друг датчик...

В интерес на истината, когато е студена не работи много добре. Трябва й малко време да загрее и тогава вече се стабилизира. Може би това "малко време" е времето за загряване от 0 до 20 градуса. Май ще сменя датчика направо, да видим какво ще стане.
Утре все пак ще замеря и тоя от моното, за да съм сигурен.
Мерси много за инфото :да:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: AAU--->3F Swap

Мнениеот bbboiko2004 » Нед 23 яну 2011 15:10


Като се закачи с vag-com на канал 1 мисля беше показва температурата на двигателя, тоест показва синия датчик, а температурата която показва таблото идва от черния датчик ;)


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AAU--->3F Swap

Мнениеот BukTop » Чет 03 фев 2011 13:22


Малко ъп...
Оказа се, че всмукателния ми колектор е от Г40, а не от ГТ. :evil: Разликата е, че тоя е от Г40 е с по-малки въздуховоди и общо взето на мотора не му стига въздуха...
Та, търся да купя колектор от ГТ, пуснал съм и тема в съответния раздел: viewtopic.php?f=2&t=247233


Потребителски аватар
BukTop
Мнения: 503
Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: AAU--->3F Swap

Мнениеот BukTop » Нед 27 фев 2011 12:29


Най-сетне имам километраж! :D Ново жило така и не успях да намеря, освен на едно място, "оригинално" за 60лв. :screwy В крайна сметка ми писна и си ремонтирах старото, ще гледам тия дни да направя клипче на вървежа. :Mr Green Fun



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта