
предпочитам да получа мнения и съвети от колеги които са напред с материала
благодаря предварително

в момента е с тази конфигурация,2те камери са еднакви
първа камера 135горивен/170въздушен
втора камера 150горивен/190въздушен
празен ход 50
bobocamaro написа:Колега, жигльорите на ускорителната помпа мисля са два вида-голям и малък, . Провери платното на помпата и как пикае човката надолу-това е важно за изстрелването.
Съжалявм за мърлявия отговор, но нямам кьорава таблица за жигулски жигльори![]()
Комплектите не са скъпи, но е ужас играчка да си напаснеш жигльорите, успех
caro написа:Дай точния модел на карбуратора- например ДААЗ 2105-1107010 -** ,че този който е на снимката не е от ВАЗ 2105 ( петтица с механичен карбуратор няма - техните са ОЗОН-и с вакуумна втора клапа).Какво означава ,че двете камери са еднакви - да не си ги престъргвал,че оригинално са 21\25мм.?Можеш да си изтеглиш инфо от тук:http://www.ladaclub-bg.com/literature/146-lada-remont
Mapoka написа:
Това са жигльорите които са монтирани на по старите карбуратори, като гледам твоя не е от 2105, по скоро 1600/1500, стария модел карбуратори с механичната 2-ра клапа.
Зависимостта която съм забелязал, е че на по малките като обем двигатели се слагат по големи горивни жигльори, пр от жигули (1,2-1,3) съм вадил жигльори 135-145 на първа камера, докато примерно на 2140 (1,5) се слагат 120-128.
stefan4o написа:Ще ударя едно рамо за 1.8. Според книгата за поддръжка и ремонт размерите са следните:
Главен гор. жигльор - 105/120 (1-2 камера), главен въздушен жигльор - 1.05/1. Жигльор на ПХ - 42.5. Диаметър на дифузьора - 22/26
stefan4o написа:Ще ударя едно рамо за 1.8. Според книгата за поддръжка и ремонт размерите са следните:
Главен гор. жигльор - 105/120 (1-2 камера), главен въздушен жигльор - 1.05/1. Жигльор на ПХ - 42.5. Диаметър на дифузьора - 22/26
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 46 госта