MK4 TDI R32 Black
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проект MK 4 TDI
На усилвателя ми пише 1000 W пикова мощност, след като го надух говорителя светна червена лапмпичка protection. Май по-голям другар ще храни този бас, но за сега ми е доволно. Може и на 70-80 % да свири, но свири много добре. Трябва да направя изолация на багажника и на кутията на говорителя + това да я облека в някой готин плат. Някой колега знае ли как се свалят пластмасите отстрани за да направя изолация не само на пода ами и на панела отзад ? Мокета трудно ли се маха на пода в купето ? Предполагам е лепен и ще трябва да се отлепя и наново да се залепя ?
Последна промяна от crank666 на Пон 17 яну 2011 1:38, променено общо 1 път.
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проект MK 4 TDI
Със сигурност ще му отива
Една нова придобивка, вече с по-голям размер.
От стомана са, 15 мм дебелина и съм ги напръскал със спрей, против корозия. Благодарности на колегата Величков, който ми ги изработи. Все още не съм ги монтирал , но се надявам всичко да е наред.

Една нова придобивка, вече с по-голям размер.
От стомана са, 15 мм дебелина и съм ги напръскал със спрей, против корозия. Благодарности на колегата Величков, който ми ги изработи. Все още не съм ги монтирал , но се надявам всичко да е наред.
Последна промяна от crank666 на Пон 17 яну 2011 1:38, променено общо 1 път.
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проект MK 4 TDI
Фланците вече са монтирани на колата и стоят много добре. Отпред гумата идва точно на ръба на калника в горната му част а отдолу излиза малко. Отзад стои малко по-прибрана, вероятно защото задницата е малко по-висока и раздувката на калника е по-голяма. Отзад е на ръба и не излиза от калника. Утре ще направя един тестдрайв за да съм спокоен и ще я наснимам за да я покажа. Дано поне с новите фланци,болтове и секрети нямам проблеми, защото доста солено ми стъпиха. Горе долу цената на фланците е = с тази на болтове и секретите. Трябва да споделя, че благодарение на колегата Величков паснаха отлично.
Много добра работа е свършил.

Последна промяна от crank666 на Пон 17 яну 2011 1:38, променено общо 1 път.
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Проект MK 4 TDI
Тези лъскавите работи на дръжките не се връзват с визията на колата според мен 

- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проект MK 4 TDI
Събирам пари за цялостно боядисване. Единствено джантите ще останат сребристи. С времето съм започнал да подготвям някой неща като първо започнах от емблемите, стоповете, фаровете и ще продължа със махането на лаисните, дръжките и сливането на броните.
Последна промяна от crank666 на Пон 17 яну 2011 1:39, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мездра
- Контакти:
Re: Проект MK 4 TDI
Колега само да подчертая че имам същия волан като в темата по на горе
цена:100лв
ако те интересува драсни ЛС





- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проект MK 4 TDI
Малко промени и малко проблеми по колата. Миналия ден бях при колега Ifidik за ревизиране на ГНП, но излезнаха и други проблеми. Маховика е тотално разбит и нa колата не може да й се настрои горивото. Прекъсва на място, горивото и играе от 1,2 до 4 мг. Взех комплект съединител с недеферен махових на лук от голф 3 1.9 тди 90к.с., като поръчах феродов диск и лагер на японската марка EXEDY. Утре чакам да пристигне лагера и други ден ще е на монтаж при Иво.
Последна промяна от crank666 на Пон 17 яну 2011 1:39, променено общо 3 пъти.
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проект MK 4 TDI
Малко по-късно както си карах и изведнъж музиката ми спря. Усилвателя ми беше слаб и кабелите нещо ми правеха бела, за това отидох там където ми правиха музиката взех един KENWOOD KAC-6203, който е точно за моя бас Kendoow и ми пооправиха кабелите към CD-то. Снопа беше огромен и вероятно са се притискали един в друг. Мислех, че отново усилвателя е проблема и този път е изгорял, но и с новия не свиреше добре, явно кабелите са ми били виновника за цялата работа. Използвах момента за да ми сложат и бушон за защита против изгаряне на усилвателя. Сега вече всичко е ОК и свири много. Оства само да си тапицирам кутията и да направя изолация на багажника с битумна лента, но това ще е по нататък.
Последна промяна от crank666 на Пон 17 яну 2011 1:39, променено общо 4 пъти.
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проект MK 4 TDI
Тази вечер пристигна и лагера. Той ще е на Sacks. Представлява нещо такова.
Последна промяна от crank666 на Пон 17 яну 2011 1:40, променено общо 1 път.
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проект MK 4 TDI
Странна комбинация от съединител ще е. Маховик от 1з, притискател Luk, феродов EXEDY и лагер Sacks. Дано оправдае очакванията и парите най-вече. 

Последна промяна от crank666 на Пон 17 яну 2011 1:41, променено общо 3 пъти.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: MK 4 TDI Black edition
Джантите с какъв офсет са?
- crank666
- Мнения: 925
- Регистриран на: Пет 11 дек 2009 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: MK 4 TDI Black edition
Мисля, че бяха ЕТ 35, но не съм много убеден. Трябва да ги погледна.
Последна промяна от crank666 на Пон 17 яну 2011 1:42, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта