
1. Смяна на съединител - Съединителя стана много добре, много е мек, отделя точно по средата, все едно съм се качил на нова кола.
2. Настройване на помпата- Поради разбития маховик горивото ми играеше от 1,2 до 4 мг. Колата прекъсваше на място все едно е рали кола, която не може да нареди ниските обороти. Сега горивото ми не пада под 3 мг( колкото трябва да е)
3. Отново почистване на помпата, този път на електронния блок.
4. Чистене на сондата на резервара - просто няма с какво да я сравня. Преди да я почисти в мъркучето до горивния филтър беше пълно с балони въздух. След почистването едва се виждаха такива и то поради простата причина, че е заминала клапата на горивния филтър. В сондата имаше зелени нижки найлон, стените и бяха пясъчно кафеви, а на дъното имаше сигурно 20-30 грама черна гъста течност, която мога да оприлича само на тиня ! Ужас просто. Принципно карам само с ромпетрол + добавка, но сондата не беше сваляна от както е стала на автомобил ! Знам ли преди мен с какво са я карали? Този найлон просто няма идея какво е наливано за да се озове там, така че ако някой не я е почиствал обезателно да го направи.
Резултата от тези 4 процедури беше огромен. Колата се промени изцяло в ниските обороти. Все едно преди карах с 2 зъба на ръчната. Усещах, че като потеглям нещо сякаш ме дърпа назад.
Следващите няколко интервенции ще са да махна този колектор и ЕГР и да сложа от 131 к.с. + реис пайп, както и ще се смени филтъра за горивото и ще се махне тази гадна клапа. Отворихме да погледнем колектора през егр-а и беше просто трагедия. Ще се пипа и там, няма начин.