Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Petkovski
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Мнениеот Petkovski » Вто 11 яну 2011 19:07


Колеги някой знае ли за какво служи този дачик, моят е за смяна изпуска масло през буксата. На моя пише, че е за 40 Bar, този който ми предлагат е за 55 Bar ще стане или да си търся същия?




Потребителски аватар
mirogti1983
Мнения: 215
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Мнениеот mirogti1983 » Вто 11 яну 2011 19:11


най-добре си намери същия после да няма някви светещи лампи по таблото mhihi


Потребителски аватар
dangi_
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 01 дек 2009 10:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Мнениеот dangi_ » Вто 11 яну 2011 19:34


mhihi
И аз съм със същия проблем от ч година.....и да взема да си го сменя и аз....
колко струва колега ? ?? ? :да:


Потребителски аватар
Petkovski
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Мнениеот Petkovski » Вто 11 яну 2011 19:42


dangi_ написа:mhihi
И аз съм със същия проблем от ч година.....и да взема да си го сменя и аз....
колко струва колега ? ?? ? :да:

60 лв :banghead:


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Мнениеот teddy » Вто 11 яну 2011 20:29


Този датчик е като един прекъсвач. При евентуално повишаване на налягането от посоченото на датчика се затваря веригата! Може и без него, тъй като почти непрекъснато контактите са му отворени.


Потребителски аватар
dangi_
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 01 дек 2009 10:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Мнениеот dangi_ » Вто 11 яну 2011 21:12


60 кинта-Егати !!!
А колега...като може без него.....как се изолира теча на масло ?
Да знам дали да се заигравам въобще в тоя студ :)
?
:да:


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Мнениеот teddy » Сря 12 яну 2011 22:23


резбата е същата като от други датчици, било то за масло или антифриз. Разбира се от VW!


Потребителски аватар
tonyM
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Мнениеот tonyM » Пон 17 яну 2011 20:32


Не може без този датчик- той казва на ЕКУ-то да вдигне леко тихите обороти, когато се насуче геврека, за да не изгасне мотора, особено при последващо потегляне.
Може да се изтества работата му с ВАГ-КОМ: има си група, показва 0 или 1 в зависимост от състоянието му.
И на мен ми прави магарий от време-навреме, но си го знам: спря ли на място и оборотите са 1200-1300 (нормално 800), навивам геврека докрай наляво и надясно, и готово. Лошо ще е, ако въобще почне да не включва, но да не чуе дявол...


Потребителски аватар
tehniiik
Мнения: 96
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Мнениеот tehniiik » Пон 17 яну 2011 21:49


tonyM написа:Не може без този датчик- той казва на ЕКУ-то да вдигне леко тихите обороти, когато се насуче геврека, за да не изгасне мотора, особено при последващо потегляне.
Може да се изтества работата му с ВАГ-КОМ: има си група, показва 0 или 1 в зависимост от състоянието му.
И на мен ми прави магарий от време-навреме, но си го знам: спря ли на място и оборотите са 1200-1300 (нормално 800), навивам геврека докрай наляво и надясно, и готово. Лошо ще е, ако въобще почне да не включва, но да не чуе дявол...

:да: Така е колега не може без тоя датчик.На един познат играеха оборотите когато си поискат и записваше грешка екуто с този датчик, сменихме го и колата заспа.


parfumijlk
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 13 апр 2012 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Мнениеот parfumijlk » Нед 31 май 2015 22:53


а този датчик има ли нещо общо с пускането на климатика? той ли казва на компа че има натоварване на двигателя ?


Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Мнениеот ivanovkbg » Пон 01 юни 2015 3:38


Да, да, не можело без този датчик :D. Аз карам с откачен такъв, щото имах проблем с оборотите. Нямам проблеми за сега — не гасне като засуча геврека :dontknow. Не казвам, че е правилно да се изолира този датчик, напротив — щом е сложен там трябва да функционира, просто аз нямам възможност да го сменя сега.


parfumijlk
Мнения: 79
Регистриран на: Пет 13 апр 2012 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Мнениеот parfumijlk » Пон 01 юни 2015 6:29


значи и при теб когатопуснеш климатика оборотите на колата падат ?


Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Мнениеот ivanovkbg » Пон 01 юни 2015 7:08


Мда, колега. Не знам каква е връзката, но го прави. Със закачен датчик не работи както трябва. Ясно е, че трябва да го сменям и ще го направя в най-скоро време. Моят съвет е — откачи буксата на този датчик и виж как ще се държи колата. Ако се окаже, че датчика не работи и имаш възможност го смени, а не карай с изолиран такъв.


Потребителски аватар
Dagestan
Мнения: 958
Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
Двигател: AGN 2000
Местоположение: Разград

Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Мнениеот Dagestan » Пон 01 юни 2015 14:55


Този датчик едва ли ще има връзка с климатика :mhihi
Иначе, да, когато се пусне климатика за момент има едно падане на оборотите, но веднага след това трябва да си се върнат в нормалните стойности, за свободен ход става въпрос.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

Мнениеот zfa159 » Пон 01 юни 2015 22:26


Dagestan написа:Този датчик едва ли ще има връзка с климатика :mhihi
Иначе, да, когато се пусне климатика за момент има едно падане на оборотите, но веднага след това трябва да си се върнат в нормалните стойности, за свободен ход става въпрос.

Напълно вярно. Датчика няма нищо общо с климатика, до ЕКУ-то си има специален сигнал, който му казва, че компресора е пуснат, за да мине в режим на "принудителен празен ход" и съответно да компенсира натоварването от компресора (което не е никак малко между другото).
По въпроса с датчика - дори резбата да е същата, ако сложите друг датчик, колкото да се затапи дупката, трябва да имате предвид налягането, което има там. Примерно примера с датчика за налягането на маслото - в двигателя няма налягане над 10 атмосфери, а при хидравликата, както казва колегата, е около 55 атмосфери при максимално натоварване...някак си разликата е 5 пъти и датчика за масло туко виж гръмне :mhihi . Може да се махне целия нипел на маркуча за хидравлика на изхода на помпата и да се сложи такъв, който няма отвор за такъв датчик и проблема с теча се решава завинаги, ама не е политически коректно - все пак датчика е сложен със своята идея да бъде там, иначе заводски там щеше да има просто нипел, като при по-старите VW-та.
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта