Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
- Petkovski
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
Колеги някой знае ли за какво служи този дачик, моят е за смяна изпуска масло през буксата. На моя пише, че е за 40 Bar, този който ми предлагат е за 55 Bar ще стане или да си търся същия?
- mirogti1983
- Мнения: 215
- Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
най-добре си намери същия после да няма някви светещи лампи по таблото 

- dangi_
- Мнения: 326
- Регистриран на: Вто 01 дек 2009 10:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4

И аз съм със същия проблем от ч година.....и да взема да си го сменя и аз....
колко струва колега ? ?? ?

- Petkovski
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
dangi_ написа:mhihi
И аз съм със същия проблем от ч година.....и да взема да си го сменя и аз....
колко струва колега ? ?? ?
60 лв

- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
Този датчик е като един прекъсвач. При евентуално повишаване на налягането от посоченото на датчика се затваря веригата! Може и без него, тъй като почти непрекъснато контактите са му отворени.
- dangi_
- Мнения: 326
- Регистриран на: Вто 01 дек 2009 10:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
60 кинта-Егати !!!
А колега...като може без него.....как се изолира теча на масло ?
Да знам дали да се заигравам въобще в тоя студ
?

А колега...като може без него.....как се изолира теча на масло ?
Да знам дали да се заигравам въобще в тоя студ

?

- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
резбата е същата като от други датчици, било то за масло или антифриз. Разбира се от VW!
Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
Не може без този датчик- той казва на ЕКУ-то да вдигне леко тихите обороти, когато се насуче геврека, за да не изгасне мотора, особено при последващо потегляне.
Може да се изтества работата му с ВАГ-КОМ: има си група, показва 0 или 1 в зависимост от състоянието му.
И на мен ми прави магарий от време-навреме, но си го знам: спря ли на място и оборотите са 1200-1300 (нормално 800), навивам геврека докрай наляво и надясно, и готово. Лошо ще е, ако въобще почне да не включва, но да не чуе дявол...
Може да се изтества работата му с ВАГ-КОМ: има си група, показва 0 или 1 в зависимост от състоянието му.
И на мен ми прави магарий от време-навреме, но си го знам: спря ли на място и оборотите са 1200-1300 (нормално 800), навивам геврека докрай наляво и надясно, и готово. Лошо ще е, ако въобще почне да не включва, но да не чуе дявол...
- tehniiik
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
tonyM написа:Не може без този датчик- той казва на ЕКУ-то да вдигне леко тихите обороти, когато се насуче геврека, за да не изгасне мотора, особено при последващо потегляне.
Може да се изтества работата му с ВАГ-КОМ: има си група, показва 0 или 1 в зависимост от състоянието му.
И на мен ми прави магарий от време-навреме, но си го знам: спря ли на място и оборотите са 1200-1300 (нормално 800), навивам геврека докрай наляво и надясно, и готово. Лошо ще е, ако въобще почне да не включва, но да не чуе дявол...

-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 13 апр 2012 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
а този датчик има ли нещо общо с пускането на климатика? той ли казва на компа че има натоварване на двигателя ?
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
Да, да, не можело без този датчик :D. Аз карам с откачен такъв, щото имах проблем с оборотите. Нямам проблеми за сега — не гасне като засуча геврека
. Не казвам, че е правилно да се изолира този датчик, напротив — щом е сложен там трябва да функционира, просто аз нямам възможност да го сменя сега.

-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Пет 13 апр 2012 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
значи и при теб когатопуснеш климатика оборотите на колата падат ?
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
Мда, колега. Не знам каква е връзката, но го прави. Със закачен датчик не работи както трябва. Ясно е, че трябва да го сменям и ще го направя в най-скоро време. Моят съвет е — откачи буксата на този датчик и виж как ще се държи колата. Ако се окаже, че датчика не работи и имаш възможност го смени, а не карай с изолиран такъв.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
Този датчик едва ли ще има връзка с климатика
Иначе, да, когато се пусне климатика за момент има едно падане на оборотите, но веднага след това трябва да си се върнат в нормалните стойности, за свободен ход става въпрос.

Иначе, да, когато се пусне климатика за момент има едно падане на оборотите, но веднага след това трябва да си се върнат в нормалните стойности, за свободен ход става въпрос.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане за дачика на хидравличната помпа Голф 4
Dagestan написа:Този датчик едва ли ще има връзка с климатика![]()
Иначе, да, когато се пусне климатика за момент има едно падане на оборотите, но веднага след това трябва да си се върнат в нормалните стойности, за свободен ход става въпрос.
Напълно вярно. Датчика няма нищо общо с климатика, до ЕКУ-то си има специален сигнал, който му казва, че компресора е пуснат, за да мине в режим на "принудителен празен ход" и съответно да компенсира натоварването от компресора (което не е никак малко между другото).
По въпроса с датчика - дори резбата да е същата, ако сложите друг датчик, колкото да се затапи дупката, трябва да имате предвид налягането, което има там. Примерно примера с датчика за налягането на маслото - в двигателя няма налягане над 10 атмосфери, а при хидравликата, както казва колегата, е около 55 атмосфери при максимално натоварване...някак си разликата е 5 пъти и датчика за масло туко виж гръмне


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 71 госта