Pichaga написа:само един човек каза че сигнума е проблем с частите
това е опел за АМЕРИКА
ерго-частите са му 2-3 пъти по-скъпи от другите нормални орели
защо са евтини сигнумите на вторичния пазар?
я си вземи вехтра или зафира-100 пъти по-добре от сигнума. Ако ти трее Ван-Зафира, ако ти трее среден клас колица-вехтра
мани ги тия американски скъпи ваноподони чудвища
колега, моля да ми обясниш как Опел Сигнум е за америка, като опел е европейско подразделение на ГМ. или поне беше по това време.
опел никога не е стъпвал в америка, а и нищо приличащо на Сигнум не са правили американците.
сега по темата. не бих си купил нито вектра нито сигнум от това поколение. и двете са отвратително грозни, страшно нефункционални и скърцащи от вътре. разбирайте го както си искате, но не мога да ги гледам.
седалките са отвратителни, плоски с евтина тапицерия, таблото свети в гадния им кехлибарен цвят, бутоните не са там където трябва. лостчето за мигачите е отврат, автоматиците им са допотопни и се чудят по 30 секунди точно какво да направят като им дадеш газ.
малките дизели, разбирай 1.9 са 120 и 150 коня, и са италиански, на Фиат. големия, вече не помня точно, мисля че беще 2.8 в6 не обича високите обороти. познавам човек, който окоти 3 такива за 2 години. за бензините лошо не мога да кажа, но там идва разхода.
и да не забравя, сигнум е с 2 седалки отзад и някаква пласмасария помежду им. та 5 човека не можеш да качиш