Колега и аз купих FAG комплект лагер за главина само че от София.Цената му без отстъпка беше 21лв,а с отстъпката 13,80лв.Сигурно в Плевен цените са дубъл???Gecatawe написа:Аз взех преди 1 седмица FAG 38лв. земах си яката отстъпка и платих 20лв.Комплекта включваше:2-та лагера, семеринга, шплент, тапата на барабана, гайка, няква шайба има там и смазката.Просто неми се обикаляше целия град да търся други марки като разликата ще е 1, 2лв. А колко ще изкара през.... ми е.Сменям пак и така.В магазина ми предложиха същия комплект и за 6лв всичко и можеше и на него да ми дадат отстъпкаFAG им бяха най-скъпите! Даже незнаех че са ги фалели(чесно казано небях чувал тази марка)прочетох от форума че много хора са слагали FAG.
Смяна на лагери на задна главина и дискове, снимки.РЕШЕН
Re: Лагер, задна главина.
Re: Лагер, задна главина.
Колега в комплекта няма никаква зегерка има два лагера,семеринг,шплент,капачка,грес и тая къдравата шайба , незнам точно как се казва.Koksan написа:Колегата е искал да напише Зегерка сигурно, защото там Семеринг няма - от какъвто и да е род! Просто няма какво да пази да изтече!))
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Лагер, задна главина.
bigcat написа:Колега в комплекта няма никаква зегерка има два лагера,семеринг,шплент,капачка,грес и тая къдравата шайба , незнам точно как се казва.Koksan написа:Колегата е искал да напише Зегерка сигурно, защото там Семеринг няма - от какъвто и да е род! Просто няма какво да пази да изтече!))
Е какъв е тоя семеринг? Почвам да се чудя дали знаете какво е семеринг?? Там семеринг има само на спирачния апарат!
- ktamen
- Мнения: 6386
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Лагер, задна главина.
Поне на голфа има семеринг, и на полото трябва да има. Уплътнява греста да не иде в главината при накладките.
-
jijane
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Лагер, задна главина.
Е не е семеринг, ами е маншет по-точно казано. Прилича на семеринг ама не е.
- ktamen
- Мнения: 6386
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Лагер, задна главина.
Май си е точно семеринг, другия път ще го огледам по-старателно. Повечето семеринги са неподвижни, а се върти оста при този е обратното, ама ако само това е разликата пак си е семеринг.
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Лагер, задна главина.
Семеринг е!!! набива се зад вътрешния лагер и уплътнява да не иде смазката при накладките и там другите глупости.
Ето намерих някъква снимка на такъв комплект : http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=97903
Ето намерих някъква снимка на такъв комплект : http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=97903
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Лагер, задна главина.
Ако искате кече го наречете, точно си е тая последната далаверка след задния лагер. Което ще рече че пази да не изтече греста и да не влизат лай*а.
-
jijane
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Лагер, задна главина.
Gecatawe написа:Семеринг е!!! набива се зад вътрешния лагер и уплътнява да не иде смазката при накладките и там другите глупости.
Ето намерих някъква снимка на такъв комплект : http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=97903
Това си е баш маншет. Не си мислете, че ако поради някаква причина греста реши да излиза(пренатягане, лагер менте, или други дефекти или неправилен монтаж) дори и да е семеринг няма да е спре, още по-малко тоя пиклив маншет.
Семеринга момци има за цел да уплътни по оста/вала, следователно не се набива на нея. Семеринга се набива по външния му диаметър, който е усилен със стоманен пръстен и стои неподвижно. При тази конфигурация на задните спирачки(то не че и при друга ще може, но е важен принипа) на полото няма как да се приложи защото оста в случая е неподвижна.
И едно допълнение. Тая последната далаверка дето се слага зад лагера има за цел да пази лагера, а не както си мислите да спре греста да се разтече. Зад барабана не е чисто като аптека все пак и влизат всякакви мизерии.
- ktamen
- Мнения: 6386
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Лагер, задна главина.
jijane написа:
Семеринга момци има за цел да уплътни по оста/вала, следователно не се набива на нея. Семеринга се набива по външния му диаметър, който е усилен със стоманен пръстен и стои неподвижно.
Та по кой диаметър се набива тая гумената джаджа, за която спорим?
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Лагер, задна главина.
ktamen написа:jijane написа:
Семеринга момци има за цел да уплътни по оста/вала, следователно не се набива на нея. Семеринга се набива по външния му диаметър, който е усилен със стоманен пръстен и стои неподвижно.
Та по кой диаметър се набива тая гумената джаджа, за която спорим?
Точно по външния диаметър се набива в него даже има пружинка една миниатюрна която го държи.И си е баш СЕМЕРИНГ!!!
Re: Лагер, задна главина.
Някой хора май не са виждали семеринг и не са сменяли лагери на главина.Това не е никакво кече или друго това си е точно семеринг.
- ktamen
- Мнения: 6386
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Лагер, задна главина.
Виждали са просто не са се загледали, а и повечето семеринги са неподвижни, а този се върти заедно с колелото и затова се бъркат.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Лагер, задна главина.
WTF ?
И това ли е най-важното? (Както се казваше в една реклама...)
Най-важните неща са:
1. Правилно набит лагер!
2. Правилно натегнат лагер! МНОГО М Н О Г О важно!
3. Сложен шплент!
4. Достатъчно грес!
5. Капачки и маншети!
И това ли е най-важното? (Както се казваше в една реклама...)
Най-важните неща са:
1. Правилно набит лагер!
2. Правилно натегнат лагер! МНОГО М Н О Г О важно!
3. Сложен шплент!
4. Достатъчно грес!
5. Капачки и маншети!
-
stil
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Re: Лагер, задна главина.
freestyler911 написа:И това ли е най-важното?
Не по-малко важно от другите неща!
Ако от там системно влиза вода, събаря лагер за около 5-6 хил.
Патил съм си с менте уплътнения, но когато ги купувах, нямах никакъв избор.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта