Смяна на лагери на задна главина и дискове, снимки.РЕШЕН

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
bigcat
Мнения: 55
Регистриран на: Нед 11 дек 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Лагер, задна главина.

Мнениеот bigcat » Сря 19 яну 2011 17:28


Gecatawe написа:Аз взех преди 1 седмица FAG 38лв. земах си яката отстъпка и платих 20лв.Комплекта включваше:2-та лагера, семеринга, шплент, тапата на барабана, гайка, няква шайба има там и смазката.Просто неми се обикаляше целия град да търся други марки като разликата ще е 1, 2лв. А колко ще изкара през.... ми е.Сменям пак и така.В магазина ми предложиха същия комплект и за 6лв всичко и можеше и на него да ми дадат отстъпка :D FAG им бяха най-скъпите! Даже незнаех че са ги фалели(чесно казано небях чувал тази марка)прочетох от форума че много хора са слагали FAG.
Колега и аз купих FAG комплект лагер за главина само че от София.Цената му без отстъпка беше 21лв,а с отстъпката 13,80лв.Сигурно в Плевен цените са дубъл???




bigcat
Мнения: 55
Регистриран на: Нед 11 дек 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Лагер, задна главина.

Мнениеот bigcat » Сря 19 яну 2011 17:33


Koksan написа:Колегата е искал да напише Зегерка сигурно, защото там Семеринг няма - от какъвто и да е род! Просто няма какво да пази да изтече! :)))
Колега в комплекта няма никаква зегерка има два лагера,семеринг,шплент,капачка,грес и тая къдравата шайба , незнам точно как се казва.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Лагер, задна главина.

Мнениеот Koksan » Сря 19 яну 2011 19:09


bigcat написа:
Koksan написа:Колегата е искал да напише Зегерка сигурно, защото там Семеринг няма - от какъвто и да е род! Просто няма какво да пази да изтече! :)))
Колега в комплекта няма никаква зегерка има два лагера,семеринг,шплент,капачка,грес и тая къдравата шайба , незнам точно как се казва.


Е какъв е тоя семеринг? Почвам да се чудя дали знаете какво е семеринг?? Там семеринг има само на спирачния апарат!


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6386
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Лагер, задна главина.

Мнениеот ktamen » Сря 19 яну 2011 19:23


Поне на голфа има семеринг, и на полото трябва да има. Уплътнява греста да не иде в главината при накладките.


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Лагер, задна главина.

Мнениеот jijane » Сря 19 яну 2011 20:11


Е не е семеринг, ами е маншет по-точно казано. Прилича на семеринг ама не е.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6386
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Лагер, задна главина.

Мнениеот ktamen » Сря 19 яну 2011 20:31


Май си е точно семеринг, другия път ще го огледам по-старателно. Повечето семеринги са неподвижни, а се върти оста при този е обратното, ама ако само това е разликата пак си е семеринг.


Потребителски аватар
Gecatawe
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Лагер, задна главина.

Мнениеот Gecatawe » Сря 19 яну 2011 21:00


Семеринг е!!! набива се зад вътрешния лагер и уплътнява да не иде смазката при накладките и там другите глупости.
Ето намерих някъква снимка на такъв комплект : http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=97903


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Лагер, задна главина.

Мнениеот freestyler911 » Сря 19 яну 2011 21:52


Ако искате кече го наречете, точно си е тая последната далаверка след задния лагер. Което ще рече че пази да не изтече греста и да не влизат лай*а.


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: Лагер, задна главина.

Мнениеот jijane » Сря 19 яну 2011 22:09


Gecatawe написа:Семеринг е!!! набива се зад вътрешния лагер и уплътнява да не иде смазката при накладките и там другите глупости.
Ето намерих някъква снимка на такъв комплект : http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=97903

Това си е баш маншет. Не си мислете, че ако поради някаква причина греста реши да излиза(пренатягане, лагер менте, или други дефекти или неправилен монтаж) дори и да е семеринг няма да е спре, още по-малко тоя пиклив маншет.

Семеринга момци има за цел да уплътни по оста/вала, следователно не се набива на нея. Семеринга се набива по външния му диаметър, който е усилен със стоманен пръстен и стои неподвижно. При тази конфигурация на задните спирачки(то не че и при друга ще може, но е важен принипа) на полото няма как да се приложи защото оста в случая е неподвижна.

И едно допълнение. Тая последната далаверка дето се слага зад лагера има за цел да пази лагера, а не както си мислите да спре греста да се разтече. Зад барабана не е чисто като аптека все пак и влизат всякакви мизерии.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6386
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Лагер, задна главина.

Мнениеот ktamen » Чет 20 яну 2011 15:32


jijane написа:
Семеринга момци има за цел да уплътни по оста/вала, следователно не се набива на нея. Семеринга се набива по външния му диаметър, който е усилен със стоманен пръстен и стои неподвижно.

Та по кой диаметър се набива тая гумената джаджа, за която спорим?


Потребителски аватар
Gecatawe
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Лагер, задна главина.

Мнениеот Gecatawe » Чет 20 яну 2011 16:57


ktamen написа:
jijane написа:
Семеринга момци има за цел да уплътни по оста/вала, следователно не се набива на нея. Семеринга се набива по външния му диаметър, който е усилен със стоманен пръстен и стои неподвижно.

Та по кой диаметър се набива тая гумената джаджа, за която спорим?

Точно по външния диаметър се набива в него даже има пружинка една миниатюрна която го държи.И си е баш СЕМЕРИНГ!!!


bigcat
Мнения: 55
Регистриран на: Нед 11 дек 2005 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Лагер, задна главина.

Мнениеот bigcat » Чет 20 яну 2011 18:21


Някой хора май не са виждали семеринг и не са сменяли лагери на главина.Това не е никакво кече или друго това си е точно семеринг.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6386
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Лагер, задна главина.

Мнениеот ktamen » Чет 20 яну 2011 20:02


Виждали са просто не са се загледали, а и повечето семеринги са неподвижни, а този се върти заедно с колелото и затова се бъркат.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Лагер, задна главина.

Мнениеот freestyler911 » Чет 20 яну 2011 20:49


WTF ? :screwy

И това ли е най-важното? (Както се казваше в една реклама...)

Най-важните неща са:
1. Правилно набит лагер!
2. Правилно натегнат лагер! МНОГО М Н О Г О важно!
3. Сложен шплент!
4. Достатъчно грес!
5. Капачки и маншети!


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Re: Лагер, задна главина.

Мнениеот stil » Пет 21 яну 2011 0:00


freestyler911 написа:И това ли е най-важното?

Не по-малко важно от другите неща!
Ако от там системно влиза вода, събаря лагер за около 5-6 хил.
Патил съм си с менте уплътнения, но когато ги купувах, нямах никакъв избор.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта