Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vw__fen
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот vw__fen » Пон 10 яну 2011 23:13


мене лично много ме радва как се развива проектчето и следя с огромен интерес :screwy :banana :banana :banana




Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот madcap » Пон 10 яну 2011 23:17


Браво, мноо добър напредък.

а последната снимка е култова


Потребителски аватар
valsanik
Мнения: 1214
Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот valsanik » Вто 11 яну 2011 0:28


Колега, много ми хареса перлата.Би ли ми казал кодът на боята? Иначе голфчето става прекрасно.Успех с проектът занапред. :applause:


Потребителски аватар
mario91
Мнения: 164
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот mario91 » Вто 11 яну 2011 0:58


Евала за голфчето , ще стане много добро :) продължавай в същия дух :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Пет 14 яну 2011 19:10


golfmk1 написа:Браво Ванка :wink: Изглежда много обещаващо бъдещето на убавицата ти(на мойта и викам баба яга :lol: )Започва да заприличва на чуждестранен проект :applause:

Е то на какво и да прилича си е ганьовщина. С толкова пари толкоз. Таз събота и неделя ще има развитие.
Приемам като даерние някой маслен кулер че стотинки не останаха а стоковие от ДХ-а го подарих :banghead:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот niikoo_1 » Пет 14 яну 2011 22:22


Маслен кулер за какво ти е?

Тоя мотор няма нужда от маслен кулер, освен ако не го засилиш сериозно или не минаваш цялата магистрала с педала натиснат до долу. :lol:

Последна промяна от niikoo_1 на Пон 17 яну 2011 0:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот madcap » Съб 15 яну 2011 13:38


Аз мисля че има нужда, в големите жеги загравя, съдя по моя като загря до към 110г мисля


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот bbboiko2004 » Съб 15 яну 2011 13:45


А и той я гласи за писта все пак :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот niikoo_1 » Съб 15 яну 2011 14:24


madcap написа:Аз мисля че има нужда, в големите жеги загравя, съдя по моя като загря до към 110г мисля


Ами то всеки мотор дори най-маломощния качва до около 110градуса лятото, ако си с масло от рода на 15W50/10W60/20W60 няма проблем, като последно носи спокойно на 120градуса и моментно до над 130гр., а и 1.8Т си има нещо като маслен охладител mhihi .
Мойто 1.8Т трудно качва над 105-110градуса на магистрала с даване на газ от време на време, при леко каране е 95-100градуса.
Като отначало се притеснявах, че колата ще грее маслото, но то си държеше същите температури както преди, даже при каране с 150-160км/ч по магистрала градусите са малко по-ниски. Дори при повечето умерено засилени 1.8Т-та (250-340к.с.) маслен радиатор не се слага, щото просто няма нужда, при повече коне нямам идея дали ще трябва. Subaru Impreza WRX STI също няма радиатор за маслото.

bbboiko2004 написа:А и той я гласи за писта все пак :)

Нашите писти (подобия на писти) нямат толкова дълги прави mhihi че да ти кипне маслото. Ако му е читав мотора и кара с хбуаво масло 15W50/20W60/ няма да проблем с темепратурите на маслото никога, даже това е последното нещо, за което трябва да мисли, при тази кола с този мотор с тази мощност.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Съб 15 яну 2011 16:03


Да ама твойто има воден радиатор като предния ми капак, а аз съм с радиатор от КР. А и искам да разкарам досадния охладител и тръбичките около мотора.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T

Мнениеот leonardo_vd » Чет 20 яну 2011 20:13


Ето малко прогрес. Може да се каже че всичко отвътре е на филер и готово за боя. Малко зор видях със свободното време и няколкото събрали се празници, но все пак има развитие.
Ето и снимките.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Снимките не съм ги редил. Последните са на петите на клетката към купето, които много колеги ме убеждаваха че са излишни, но аз ги направих за мое успокоение от ламарина 3мм. :oops:


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот vr_mk2 » Чет 20 яну 2011 21:31


Евала, харесва ми как се развива проекта. Само да питам... тавата за резервната гума за патерица ли сте я гласили... аз лично бих я заравнил нацяло, но не знам ти как ги виждаш нещата.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пет 21 яну 2011 7:23


vr_mk2 написа:Евала, харесва ми как се развива проекта. Само да питам... тавата за резервната гума за патерица ли сте я гласили... аз лично бих я заравнил нацяло, но не знам ти как ги виждаш нещата.

Исках все пак да има някаква резервна гума и да не я гоня отзад като почна да карам и затова реших да оставя минимално легенче. Само 7см. е.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот emiltd » Пет 28 яну 2011 12:34


Евала,Leonardo!Рядко срещан маняк си,с голям интерес следя темата.Дерзай! :bowdown


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Вто 01 фев 2011 6:14


vr_mk2 написа: Само да питам... тавата за резервната гума за патерица ли сте я гласили... аз лично бих я заравнил нацяло, но не знам ти как ги виждаш нещата.

не за куцурица :screwy сме я гласили :bowdown



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта