проблема ми е следният.Сутринта като се качих в колата и дадох на контакт лампата на таблото за имобилайзера не угасна, а продължи да мига и естествено не успях да запаля

IvailoOo написа:Възможно е да е от чипа... много мръсотии правят и не разпознават ключа. И аз колко ядове съм брал с това...
IvailoOo написа:До колкото знам след '94-та или и '95-та ( не съм сигурен) на всички VW-та се монтират чипове в ключовете. При 3-ките не е чак такъв проблем ама при Голф 4 / Бора / Пасат б5 нещо се бъгват... същата работа е и при октавиата на бащата и при още няколко такива... но уви.. и аз не съм открил решение на проблема все още
pedalchobaba написа:Разглоби пласмасарките, които са около контактния ключ. Като ги свалиш ще видиш, че на черната гривна, дето е около отвора за ключа (което е и антената на имобилайзера) има една букса, в която влизат две тънки кабелчета. Поразмърдай ги там или се опитай да почистиш. С течение на времето се събират гнусотии и контакта се губи.
Ако пръскаш вътре в самия ключ, единстеното което ще направиш е да си прецакаш дистанционното, което няма нищо общо с имобилайзера.
natcho1 написа:Когато стигнеш до буксата,вземи мултицет извади я и премери съпротивлението на гривната.След това със сондите на мултицета разклащайки леко двата пина на гривната,виж какво се случва със съпротивлението.Ако се променя трябва да се ремонтира или смени гривната.Ако не се променя има няколко варианта.Но първо направи измерването и напиши резултата.Успех!
pedalchobaba написа:Разглоби пласмасарките, които са около контактния ключ. Като ги свалиш ще видиш, че на черната гривна, дето е около отвора за ключа (което е и антената на имобилайзера) има една букса, в която влизат две тънки кабелчета. Поразмърдай ги там или се опитай да почистиш. С течение на времето се събират гнусотии и контакта се губи.
Ако пръскаш вътре в самия ключ, единстеното което ще направиш е да си прецакаш дистанционното, което няма нищо общо с имобилайзера.
dicheto написа:pedalchobaba написа:Разглоби пласмасарките, които са около контактния ключ. Като ги свалиш ще видиш, че на черната гривна, дето е около отвора за ключа (което е и антената на имобилайзера) има една букса, в която влизат две тънки кабелчета. Поразмърдай ги там или се опитай да почистиш. С течение на времето се събират гнусотии и контакта се губи.
Ако пръскаш вътре в самия ключ, единстеното което ще направиш е да си прецакаш дистанционното, което няма нищо общо с имобилайзера.
Колега да ти кажа пробвах,ама горната част която остава със самия ключ след като се разглоби не успях да я отворя и почистя и свърша другите съвети които ми дадоха по надолу колегите.Реших че щом не мога по-добре да не се мъча и да счупя нещо.Просто проблема за сега го реших че карам с втория ключ.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 177 госта