group® написа:Или по-точно - каква теза искаш да изкажеш?stil написа:..
Обратна на твоята, а именно: моментното намаляване на цената на един продукт, много трудно може да повлияе на неговата ценова репутация, която представлява една инертна характеристика, променяща се постепенно (в умовете на потенциалните клиенти) в по-дългосрочен период.
А GodLike, спомена един много важен фактор (особено в автомобилната индустрия) при формирането на цената, а именно - развитието на технологиите. Тенденция за задържане и дори за минимален спад в цените се наблюдаваше и доста преди кризата, но тя се проявяваше основно във формулата "получаваш повече за същите пари". Което се дължи на непрекъснато подобряващата се ефективност и ефикасност на производствените и другите управленски процеси. Но тази тенденция (ако може да се нарече така) беше характерна и за други автомобилни производители, не само за VW, и според мен не може да повлияе на ценовата репутация на продукта VW.
Ето защо, за мен VW си остава относително скъп автомобил и (ще се повторя) смятам, че причината за спирането от производство на TSI (ако е вярно) едва ли е само в по-високата му цена.