Ми не са малко.Ама тука се нареждаме по величина не по достойнство.Ти специално в дизеловия форум ме анатемоса като питах за тръбите.И каза че няма от къде да се докарат коне.Аз ти казвам че има файда от такъв тунинг стига да си наясно със себе си какво да очакваш.Този тунинг е за хора които са любители и ентусиасти.В БГ има много коли които са правени по подобен начин не говоря за стари дизели а за всякъкви.
Аз се занимавам с нови коли всеки ден, таква ми е работата.Просто ме радват стари дизели, осъдимо ли е това.
напомпване на голф 2 GTD
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: напомпване на голф 2 GTD
don hose написа:Ми не са малко.Ама тука се нареждаме по величина не по достойнство.Ти специално в дизеловия форум ме анатемоса като питах за тръбите.И каза че няма от къде да се докарат коне.Аз ти казвам че има файда от такъв тунинг стига да си наясно със себе си какво да очакваш.Този тунинг е за хора които са любители и ентусиасти.В БГ има много коли които са правени по подобен начин не говоря за стари дизели а за всякъкви.
Аз се занимавам с нови коли всеки ден, таква ми е работата.Просто ме радват стари дизели, осъдимо ли е това.

- npu3pak
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Пет 16 фев 2007 15:20
- Автомобил: VW Passat B6 4Motion
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: напомпване на голф 2 GTD
Стига сте спорили като малките деца. И аз разсъждавах като повечето които плюят по колегата, виках си, че не може да докара голям пауър, но след като се качих в колата, вече съм с друго мнение. Колата ускорява повече от колкото съм очаквал. Нека който е работил върху такъв мотор да изказва мненията, а не да се пише наизуст.


-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: напомпване на голф 2 GTD
колеги мненията ви са доста разнообразни,а и аз не бях достатъчно точен с въпроса си
определено не целя вдигането на мощността с 30 40 коня и нагоре..не ми се наливат и пари..бих дал до 150 200 лв макс,за да го вдигна до 90-100 магаренца,като риска с учеличаването на разхода на нафта го приемам(въпреки че сега както ми пипа по 6 градско изобщо не е за разбутване
),но ако има риск за мотора не се захващам,защото голфчето си ми е супер и последното което искам е да го прецакам
но ако има възможност да увелича мощността без рискове за колата с радост ще се възползвам
мерси на всички,които се включиха в темата,защото от 2 месеца съм с дизел и почти нищо не му вдявам
ама ме кефи



но ако има възможност да увелича мощността без рискове за колата с радост ще се възползвам
мерси на всички,които се включиха в темата,защото от 2 месеца съм с дизел и почти нищо не му вдявам



-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: напомпване на голф 2 GTD
между другото колата изобщо не пуши,това лошо ли е 

- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: напомпване на голф 2 GTD
според мен това трябва да е гордост за притежател на дизелова кола 

-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: напомпване на голф 2 GTD
имам чувството обаче,че би трябвало да върви повечко
онзи ден се пуснахме с едно приятелче на 400 м,той е също с двойка но бензинка 1,8 90 коня и ме би с една кола и половина

Re: напомпване на голф 2 GTD
Такова разстояние от една кола и половина, може да ти направи и само от смяната на предавките или от старта. Показател може да ти е летящ старт със същата кола. Силата на дизела ти е до 4 000 оборота, а тия драгаджийски работи са бензинките според мен
Все пак да не забравяме, че консите сили са НМ х обороти

- SVETLIO-VR
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
- Автомобил: BORA
- Двигател: AJM 250+ps
- Местоположение: Ловеч
Re: напомпване на голф 2 GTD
Този мотор е доста корав, карал съм го на 1,6бара и неможах да го строша, колега щом непропушва му натегни малко болчето на помпата ще искараш някой кон 

-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: напомпване на голф 2 GTD
ще пробвам да видим какво ще стане,ама чакам един авер да се върне и да хвърли едно око първо,че ги чува доста дизелите 

- stefan4o
- Мнения: 19312
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: напомпване на голф 2 GTD
Колега, търся съгражданин с дизелова Мк2 просто да видя как работи, и ако не е проблем да покарам. Може да ми се обадиш ако си навит да се видим. Пък и освен това искам да сравня заводските фарове на голфа с моите като светлина и да щракнем малко снимки. 

-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: напомпване на голф 2 GTD
ми колега нямаш грижи ама точно за светлината няма да стане че от днес наобяд съм с биксенон 

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: напомпване на голф 2 GTD
shanadjiqta написа:колеги мненията ви са доста разнообразни,а и аз не бях достатъчно точен с въпроса сиопределено не целя вдигането на мощността с 30 40 коня и нагоре..не ми се наливат и пари..бих дал до 150 200 лв макс,за да го вдигна до 90-100 магаренца,като риска с учеличаването на разхода на нафта го приемам(въпреки че сега както ми пипа по 6 градско изобщо не е за разбутване
),но ако има риск за мотора не се захващам,защото голфчето си ми е супер и последното което искам е да го прецакам
но ако има възможност да увелича мощността без рискове за колата с радост ще се възползвам
мерси на всички,които се включиха в темата,защото от 2 месеца съм с дизел и почти нищо не му вдявамама ме кефи
![]()
Колега,намираш байпасния клапан на турбото-при ККК е шпилка с гайка,която влиза директно в джаджата,навърташ я ,докато остане навън около 3-5мм,при Гарет не съм сигурен как беше,но май,че е лостче с резба и пак гайка демек там натягаш.С този така наречен тюнинг

Сега интересното започва,палиш колата,премахваш пломбата на жегльора на помпата,отхлабваш контрагайката 13ка мисля беше и след това с права отвертка или ключе6 започваш да натягаш.Ще забележиш,че оборотите се вдигат,тука е малко повече заигравка,като за начало вдигаш по 100тина оборота нагоре,затягаш контрагайката,като следиш да не мръдне жегльорчето,понеже е разхлабено и правиш обиколка да видиш как върви дзвера





Последна промяна от emiltd на Съб 29 яну 2011 8:37, променено общо 4 пъти.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: напомпване на голф 2 GTD
а и забравих да кажа,ще пуши повечко
,ма нема друг начин,относно разхода-при нормално каране нема осезаема разлика, но при по-яко каране около 2 литра нагоре,говоря от собствен опит.При тунинга е така едно за сметка на друго
.


- SVETLIO-VR
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
- Автомобил: BORA
- Двигател: AJM 250+ps
- Местоположение: Ловеч
Re: напомпване на голф 2 GTD
Ако няма пушек няма и коне 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта