напомпване на голф 2 GTD

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот don hose » Съб 22 яну 2011 20:29


Ми не са малко.Ама тука се нареждаме по величина не по достойнство.Ти специално в дизеловия форум ме анатемоса като питах за тръбите.И каза че няма от къде да се докарат коне.Аз ти казвам че има файда от такъв тунинг стига да си наясно със себе си какво да очакваш.Този тунинг е за хора които са любители и ентусиасти.В БГ има много коли които са правени по подобен начин не говоря за стари дизели а за всякъкви.
Аз се занимавам с нови коли всеки ден, таква ми е работата.Просто ме радват стари дизели, осъдимо ли е това.




Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот martin4o_mom4e » Съб 22 яну 2011 20:41


don hose написа:Ми не са малко.Ама тука се нареждаме по величина не по достойнство.Ти специално в дизеловия форум ме анатемоса като питах за тръбите.И каза че няма от къде да се докарат коне.Аз ти казвам че има файда от такъв тунинг стига да си наясно със себе си какво да очакваш.Този тунинг е за хора които са любители и ентусиасти.В БГ има много коли които са правени по подобен начин не говоря за стари дизели а за всякъкви.
Аз се занимавам с нови коли всеки ден, таква ми е работата.Просто ме радват стари дизели, осъдимо ли е това.

:да:


Потребителски аватар
npu3pak
Мнения: 1292
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 15:20
Автомобил: VW Passat B6 4Motion
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот npu3pak » Съб 22 яну 2011 21:27


Стига сте спорили като малките деца. И аз разсъждавах като повечето които плюят по колегата, виках си, че не може да докара голям пауър, но след като се качих в колата, вече съм с друго мнение. Колата ускорява повече от колкото съм очаквал. Нека който е работил върху такъв мотор да изказва мненията, а не да се пише наизуст.

Изображение


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Нед 23 яну 2011 19:38


колеги мненията ви са доста разнообразни,а и аз не бях достатъчно точен с въпроса си :wink: определено не целя вдигането на мощността с 30 40 коня и нагоре..не ми се наливат и пари..бих дал до 150 200 лв макс,за да го вдигна до 90-100 магаренца,като риска с учеличаването на разхода на нафта го приемам(въпреки че сега както ми пипа по 6 градско изобщо не е за разбутване :wink: ),но ако има риск за мотора не се захващам,защото голфчето си ми е супер и последното което искам е да го прецакам
но ако има възможност да увелича мощността без рискове за колата с радост ще се възползвам
мерси на всички,които се включиха в темата,защото от 2 месеца съм с дизел и почти нищо не му вдявам :) ама ме кефи :D :D


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Нед 23 яну 2011 19:43


между другото колата изобщо не пуши,това лошо ли е :roll:


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот passatfen » Нед 23 яну 2011 19:46


според мен това трябва да е гордост за притежател на дизелова кола mhihi


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Нед 23 яну 2011 19:48


имам чувството обаче,че би трябвало да върви повечко :roll: онзи ден се пуснахме с едно приятелче на 400 м,той е също с двойка но бензинка 1,8 90 коня и ме би с една кола и половина


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот sk. » Нед 23 яну 2011 20:06


Такова разстояние от една кола и половина, може да ти направи и само от смяната на предавките или от старта. Показател може да ти е летящ старт със същата кола. Силата на дизела ти е до 4 000 оборота, а тия драгаджийски работи са бензинките според мен :) Все пак да не забравяме, че консите сили са НМ х обороти


Потребителски аватар
SVETLIO-VR
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
Автомобил: BORA
Двигател: AJM 250+ps
Местоположение: Ловеч

Re: напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот SVETLIO-VR » Пон 24 яну 2011 0:31


Този мотор е доста корав, карал съм го на 1,6бара и неможах да го строша, колега щом непропушва му натегни малко болчето на помпата ще искараш някой кон :да:


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Пон 24 яну 2011 18:41


ще пробвам да видим какво ще стане,ама чакам един авер да се върне и да хвърли едно око първо,че ги чува доста дизелите :wink:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19312
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот stefan4o » Пон 24 яну 2011 19:07


Колега, търся съгражданин с дизелова Мк2 просто да видя как работи, и ако не е проблем да покарам. Може да ми се обадиш ако си навит да се видим. Пък и освен това искам да сравня заводските фарове на голфа с моите като светлина и да щракнем малко снимки. :beer


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Пон 24 яну 2011 19:15


ми колега нямаш грижи ама точно за светлината няма да стане че от днес наобяд съм с биксенон :)


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот emiltd » Пет 28 яну 2011 21:00


shanadjiqta написа:колеги мненията ви са доста разнообразни,а и аз не бях достатъчно точен с въпроса си :wink: определено не целя вдигането на мощността с 30 40 коня и нагоре..не ми се наливат и пари..бих дал до 150 200 лв макс,за да го вдигна до 90-100 магаренца,като риска с учеличаването на разхода на нафта го приемам(въпреки че сега както ми пипа по 6 градско изобщо не е за разбутване :wink: ),но ако има риск за мотора не се захващам,защото голфчето си ми е супер и последното което искам е да го прецакам
но ако има възможност да увелича мощността без рискове за колата с радост ще се възползвам
мерси на всички,които се включиха в темата,защото от 2 месеца съм с дизел и почти нищо не му вдявам :) ама ме кефи :D :D


Колега,намираш байпасния клапан на турбото-при ККК е шпилка с гайка,която влиза директно в джаджата,навърташ я ,докато остане навън около 3-5мм,при Гарет не съм сигурен как беше,но май,че е лостче с резба и пак гайка демек там натягаш.С този така наречен тюнинг :D ще усетиш маааалко повече вървене,но няма как иначе,трябва си и гориво та да спи сместа.
Сега интересното започва,палиш колата,премахваш пломбата на жегльора на помпата,отхлабваш контрагайката 13ка мисля беше и след това с права отвертка или ключе6 започваш да натягаш.Ще забележиш,че оборотите се вдигат,тука е малко повече заигравка,като за начало вдигаш по 100тина оборота нагоре,затягаш контрагайката,като следиш да не мръдне жегльорчето,понеже е разхлабено и правиш обиколка да видиш как върви дзвера :horror: и така продължаваш по същия начин, докато дойде момента когато колата започне да се дави и да не върви,връщаш жегльора до положението,когато колата върви най-добре.Понеже доста ще се вдигнат оборотите,има шпилчица на газта и от там се свалят, ама не ми се обяснява лесно е.Ако си настроил всичко на макс едва ли ще успееш да ги свалиш под 1300 об.(колата ще е малко по-шумна,ама всичко е въпрос на вкус,ако искаш по-ниски обороти-намаляш малко на жегл. на помпата,ама се намаля и вървенето)... и те ти тунинг :mrgreen: При тези промени е задължителен кулера ама ти си имаш :да: Ако моторчето е читаво ти гарантирам,че след тези настройки,колата ще върви,както никога преди и си в сектата.Не слушай песимистите тук.Че то голфето може и без да му правиш нищо след седмица примерно да издаде багажа,това са стари коли ,а и всичко е по 5 лв. :lol: Колко пари станаха до тук за този тунинг...00лв.Тези 150-200лв. ги използвай задължително да смениш маслото с по-гъста консистенция и високо качество разбира се(Мобил)примерно останалото за добра нафтица и heavy metal zork

Последна промяна от emiltd на Съб 29 яну 2011 8:37, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот emiltd » Пет 28 яну 2011 21:24


а и забравих да кажа,ще пуши повечко :? ,ма нема друг начин,относно разхода-при нормално каране нема осезаема разлика, но при по-яко каране около 2 литра нагоре,говоря от собствен опит.При тунинга е така едно за сметка на друго :drinking: .


Потребителски аватар
SVETLIO-VR
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
Автомобил: BORA
Двигател: AJM 250+ps
Местоположение: Ловеч

Re: напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот SVETLIO-VR » Пет 28 яну 2011 23:26


Ако няма пушек няма и коне mhihi



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта