Тестване на таблото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Тестване на таблото

Мнениеот Syncro » Пон 17 юли 2006 21:10


Дайте ми идеи как да пробвам дали стрелката на уреда за температурата може да отиде до крайно положение (или поне до 100-110 градуса)
Проблема е там,че двигателя достига 90'С нормално и стрелката не мърда и милиметър нито надолу,нито нагоре.Това и през зимата и през лятото и при изкачване на баир и при спускане.Плюс това имам чувството,че и при показание 90'С двигателя се държи като студен (сама си подава газ)
Датчика е сменен лично от мен и е закупен от представителен магазин
Та искам да проверя дали механично стрелката може да се мърда и нататък да му мисля......

Golf III 1.8 ADZ




didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пон 17 юли 2006 21:13


Не съм много сигурен, но като свалиш датчика (намира се на тръбите, при мен е синя буксата) и дадеш на късо при контакт, стрелката трябва да се качи до 110 градуса... :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 17 юли 2006 21:15


През 100 ома резистор е по-добре трява да се отклони на мax.


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Пон 17 юли 2006 21:15


Датчикът ми е жълт и е комбиниран.Демек е с четири крачета
Ако става кои по-точно да дам на късо?


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 18 юли 2006 7:56


Syncro, що ми се струва, че търсиш под вола теле? Направи тази проба, която си намислил, но ми се струва, че напразно хабиш нерви и усилия и всичко ти е О.К. С различни мотори сме, но и моя се държи точно както го описваш, с изключение на това, че щом загрее не се "форсира" сам. Просо му падат оборотите на празен ход и цъка като швейцарско часовниче - можеш да си оставиш кафето отгоре да стои топло. Бързо стига 90 градуса, лесно ми включва перката /особено през лятото в града/, но стрелката не помръдва /ни зиме, ни лете/ от центъра - като закована е щом веднъж загрее.

Ако си променя сам оборотите произволно при загрят ДВГ може да има проблем, но на съвсем друго място.


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Вто 18 юли 2006 11:07


Syncro написа:Датчикът ми е жълт и е комбиниран.Демек е с четири крачета
Ако става кои по-точно да дам на късо?


Изводите са 2 и 4
Сложи 50 ома,трябва да показва около 110 грд.
При 34 ома трябва да свети и лампата.
Само не ги давай "на късо",или поне не за повече от 2-3 сек.защото може да се повреди уреда.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vitangt и 75 госта