
бучи злобно при десен завой
- stanislav_s
- Мнения: 579
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, като го направиш искам да ме викнеш да гледам как точно ще дадеш газ когато колата ти е вдигната на крик от едната страна...
На теб полуоските са ти чупещи, т.е. ако вдигнеш едната гума във въздуха и е на по-високо, няма проблем не само на 5 скорост но и на 4, 3 дори и втора. Колата няма да тръгме. Явно не си закъсвал на сняг.
- GRiND BaSTaRD
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
- Автомобил: VW Golf Mk5 2006
- Двигател: BSE 1.6 75 kW
- Местоположение: Стара Загора
Ами то и аз имам подобен проблем и не знам какво може да е. Като дам пълен ляв или десен се чува някъде отпред свирене, все едно е от пистов ремък или нещо такова. Да ама преди 4 месеца съм сменил и двата ремъка с обтяжните ролки даже... Пък и ако свиренето беше от там, щеше да е постоянно, а не само при пълен ляв или десен завой. Може би да е нещо по задвижването или лагер ли знам ли ??? Предницата преди няма и година е гледана на стенд и тогава ми казаха, че всичко е ОК, а шума го има още от преди това. Ако някой колега тука е имал подобен проблем, моля да сподели опит и да даде предположение от къде може да се получава това. Предварително благодаря!
П.П. Май поста ми е малко off-topic, ама не ми се пускаше отделна тема, а тази е подобна...
П.П. Май поста ми е малко off-topic, ама не ми се пускаше отделна тема, а тази е подобна...
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Една година не е малко по нашите пътища и улици. Зависи от пробега де. Ако го прави на място - това ти е помпата на хидравликата на волана. Виж си нивото на течността - казанчето е черно и се намира до акумулатора от към ДВГ. По възможност не дръж дълго волана в крайно положение. Ако има нужда от доливане - поразгледай с търсачката, ще откриеш доста инфо.
П.П. По темата: Възрастта и състоянието на автомобилите ни е такова, че не можеш да бъдеш 100% сигурен какво и кога е сменено преди тебе. За джобовете ни - полупразни - не ми се говори. Може лагера от другата страна да е с различен пробег - да е по-нов. По принцип съм съгласен, че доста неща е добре да се сменят като чифт - ляво и дясно. Но през март смених само ляв накрайник на кормилна щанга /резултат от чудесни пътни условия през зимата/, десния си беше бетон. Интересното е новия накрайник за 15 лв. дали ще устиска по-дълго от оригиналния, който остана в дясно... Колата си я водя на стенд /и цялостен преглед/ всяка пролет, ще видим какво ще стане. Дано не се наложи да ходя пак по-рано...
П.П. По темата: Възрастта и състоянието на автомобилите ни е такова, че не можеш да бъдеш 100% сигурен какво и кога е сменено преди тебе. За джобовете ни - полупразни - не ми се говори. Може лагера от другата страна да е с различен пробег - да е по-нов. По принцип съм съгласен, че доста неща е добре да се сменят като чифт - ляво и дясно. Но през март смених само ляв накрайник на кормилна щанга /резултат от чудесни пътни условия през зимата/, десния си беше бетон. Интересното е новия накрайник за 15 лв. дали ще устиска по-дълго от оригиналния, който остана в дясно... Колата си я водя на стенд /и цялостен преглед/ всяка пролет, ще видим какво ще стане. Дано не се наложи да ходя пак по-рано...
- GRiND BaSTaRD
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
- Автомобил: VW Golf Mk5 2006
- Двигател: BSE 1.6 75 kW
- Местоположение: Стара Загора
kokovanev написа:Една година не е малко по нашите пътища и улици. Зависи от пробега де. Ако го прави на място - това ти е помпата на хидравликата на волана. Виж си нивото на течността - казанчето е черно и се намира до акумулатора от към ДВГ. По възможност не дръж дълго волана в крайно положение. Ако има нужда от доливане - поразгледай с търсачката, ще откриеш доста инфо.
Благодаря за съвета, колега! Вероятно ще да е това, щото го чувам само като маневрирам на 1-ва или задна и се налага да правя пълен десен или ляв завой. Ще проверя сега за нивото на течността както казваш.
П.П. Сега проверих - даже и на място свири. Всичкото 'арно, ама казанчето за тая течност си е черно и не се вижда нивото. Аз и нивото на течността нямам представа колко трябва да е в него.

Последна промяна от GRiND BaSTaRD на Чет 17 авг 2006 9:54, променено общо 1 път.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
лагер
niki_vw написа:Малко спам от мене с един въпрос .
Колеги, като Ви се скъса обувката само една ли си купувате или чифт?
Еми така е! При мен ми прови първо заден ляв смених го и след 5000км се обади и заден десен, и го смених след като ходих до морето за два дена което се оказа грешка защото на тоя дълъг път загрява. Като го смених видях че на едно място е почерняла оста

Относно колегата Наков за лагерите е най добре да си провери четирите колела едно по едно да е сигурен че е лагер. Щом го чува да бучи като го завъртиш силно на крик с рака пак се чува. Много често при тях го чуваш отзад а той се оказва отпред и така.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта