Богомиле искам да сменя турбокомпресора на пасата!
имам на разположение ивеко 2.5 тди 120конски сили(бордови бус).1994год.
ще пасне ли турбокомпресора на пасата?????
и ти после да го омагиосаш.
става вапрос,че друго освен турбокомпресор неща да смениам.
колата при настъпване не изпуши независимо от оборотите,това би трябвало да е добре нали????????/
Чип тунинг от Brezel
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 17 ное 2010 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Чип тунинг от Brezel
искам да попитам за цената на чип за голф 5 1,9 тди BKC мотор и за място за поставяне?Прати ми лично съоб6тение!!!Мерси преджарително.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Чип тунинг от Brezel
pichovski_ написа:Богомиле искам да сменя турбокомпресора на пасата!
имам на разположение ивеко 2.5 тди 120конски сили(бордови бус).1994год.
ще пасне ли турбокомпресора на пасата?????
и ти после да го омагиосаш.
става вапрос,че друго освен турбокомпресор неща да смениам.
колата при настъпване не изпуши независимо от оборотите,това би трябвало да е добре нали????????/
а какъв ти е пасата? и дай повече инфо за турбото.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 17 ное 2010 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Чип тунинг от Brezel
Далаверата с това турбо не се получи(на IVECO-то).
Като си купя някакво ще ти пиша.
Иначе Пасата 1.9 TDI,AFN беше 110 к.с.,но ти го накара да варви повече!!!
Не знам какво турбо може да се измисли.
Като си купя някакво ще ти пиша.
Иначе Пасата 1.9 TDI,AFN беше 110 к.с.,но ти го накара да варви повече!!!
Не знам какво турбо може да се измисли.
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Чип тунинг от Brezel
Здравей,интересувам се от чиповете които поставяш. Та искам да те попитам някой работи,колата ми е VW Passat B5 1.9 TDI 110 конски сили.
Искам да те попитам има ли някакъв риск за автомобила и за турбото му след поставяне на чипа това е нещото от което ме е най-страх да не стане нещо на колата което да я съсипе ,също наистина ли е че разхода пада и колата ще има ли значително по добър старт и мощност. И колко ще струва чипа за този модел. И последния ми въпрос е в кой град се намираш
Искам да те попитам има ли някакъв риск за автомобила и за турбото му след поставяне на чипа това е нещото от което ме е най-страх да не стане нещо на колата което да я съсипе ,също наистина ли е че разхода пада и колата ще има ли значително по добър старт и мощност. И колко ще струва чипа за този модел. И последния ми въпрос е в кой град се намираш

- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: Чип тунинг от Brezel
smash22 написа:Здравей,интересувам се от чиповете които поставяш. Та искам да те попитам някой работи,колата ми е VW Passat B5 1.9 TDI 110 конски сили.
Искам да те попитам има ли някакъв риск за автомобила и за турбото му след поставяне на чипа това е нещото от което ме е най-страх да не стане нещо на колата което да я съсипе ,също наистина ли е че разхода пада и колата ще има ли значително по добър старт и мощност. И колко ще струва чипа за този модел. И последния ми въпрос е в кой град се намираш
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=16211&start=180
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 17 ное 2010 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Чип тунинг от Brezel
Богомиле според теб AFM на passat b5 ще издаржи ли на това турбо?
И ЕКУ-то може ли да работи с 2-бр.турбокомпресора?
Благодаря ти предварително!!!!!
Турбо WWR-380
Мощност до 380 HP,
SR20DET/CA18DET,
Приложение: street/track/drift.
A/R: 0.86;
Фланец: T25
Размери:
Compressor wheel - Extruder(B) 76.2mm, Extruder (A) 52.8mm
Turbine wheel - Extruder(B) 46.23mm, Extruder (A) 53mm
Shaft Diameter (C) 9.192
Matching Dia. of Back Plate - 155.25 x 155.48
Compressor Housing - Inducer: 53.64 , Exducer: 52mm
Turbine Housing Inlet Flange: 4x9mm(40x73mm)
Подходяща за всички 1.6–2.0L двигатели
Охлаждане: Масло
Устойчивост на високи температури - всички важни части са изработени от висококачествен Хром-Никелов материал INCO713C.
Без деформации при работна температура от 1000 С.
Противокоризионна защита.
Поздражи!
И ЕКУ-то може ли да работи с 2-бр.турбокомпресора?
Благодаря ти предварително!!!!!
Турбо WWR-380
Мощност до 380 HP,
SR20DET/CA18DET,
Приложение: street/track/drift.
A/R: 0.86;
Фланец: T25
Размери:
Compressor wheel - Extruder(B) 76.2mm, Extruder (A) 52.8mm
Turbine wheel - Extruder(B) 46.23mm, Extruder (A) 53mm
Shaft Diameter (C) 9.192
Matching Dia. of Back Plate - 155.25 x 155.48
Compressor Housing - Inducer: 53.64 , Exducer: 52mm
Turbine Housing Inlet Flange: 4x9mm(40x73mm)
Подходяща за всички 1.6–2.0L двигатели
Охлаждане: Масло
Устойчивост на високи температури - всички важни части са изработени от висококачествен Хром-Никелов материал INCO713C.
Без деформации при работна температура от 1000 С.
Противокоризионна защита.
Поздражи!
- froodo
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 31 яну 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Чип тунинг от Brezel
smash22 написа:Здравей,интересувам се от чиповете които поставяш. Та искам да те попитам някой работи,колата ми е VW Passat B5 1.9 TDI 110 конски сили.
Искам да те попитам има ли някакъв риск за автомобила и за турбото му след поставяне на чипа това е нещото от което ме е най-страх да не стане нещо на колата което да я съсипе ,също наистина ли е че разхода пада и колата ще има ли значително по добър старт и мощност. И колко ще струва чипа за този модел. И последния ми въпрос е в кой град се намираш
слагай новия софт без да се замисляш,ще останеш много приятно изненадан.

и после пиши какви са ти впечатленията

- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Чип тунинг от Brezel
smash22 написа:Здравей,интересувам се от чиповете които поставяш. Та искам да те попитам някой работи,колата ми е VW Passat B5 1.9 TDI 110 конски сили.
Искам да те попитам има ли някакъв риск за автомобила и за турбото му след поставяне на чипа това е нещото от което ме е най-страх да не стане нещо на колата което да я съсипе ,също наистина ли е че разхода пада и колата ще има ли значително по добър старт и мощност. И колко ще струва чипа за този модел. И последния ми въпрос е в кой град се намираш
Мен точно мисълта, че евентуално ще трябва да сменям поне съединител и маховик в най-скоро време след "чипосването" ме спира да си сложа чип. Може фобията ми да не е реална и да е само в моята глава, но . . . Иначе цената на чипа не е грижа, но ако се развали нещо друго - тогава не знам на колко може да се отиде като цена

Някой да е минал примерно 20 хиляди с чип вече и да каже дали е имал проблеми?
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Чип тунинг от Brezel
OvivO написа:smash22 написа:Здравей,интересувам се от чиповете които поставяш. Та искам да те попитам някой работи,колата ми е VW Passat B5 1.9 TDI 110 конски сили.
Искам да те попитам има ли някакъв риск за автомобила и за турбото му след поставяне на чипа това е нещото от което ме е най-страх да не стане нещо на колата което да я съсипе ,също наистина ли е че разхода пада и колата ще има ли значително по добър старт и мощност. И колко ще струва чипа за този модел. И последния ми въпрос е в кой град се намираш
Мен точно мисълта, че евентуално ще трябва да сменям поне съединител и маховик в най-скоро време след "чипосването" ме спира да си сложа чип. Може фобията ми да не е реална и да е само в моята глава, но . . . Иначе цената на чипа не е грижа, но ако се развали нещо друго - тогава не знам на колко може да се отиде като ценаПък и след чипа, ако си замине нещо, винаги ще си мисля, че е от чипосването, а то може просто да му дойде реда, както се казва.
Някой да е минал примерно 20 хиляди с чип вече и да каже дали е имал проблеми?
95000km за 3г. стигат ли ти като пробег за пасат 1Z. Освен чипа, имаше и по-големи разпръсквачи .
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Чип тунинг от Brezel
@Andonov: и за тези 95 000 си нямал проблеми със съединител, маховик и скоростна кутия?
95000 са си повече от достатъчни за тест на чипа
Аз този пробег го правя за 5 години.
95000 са си повече от достатъчни за тест на чипа

- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Чип тунинг от Brezel
Този мотор е с едномасов маховик.
Кутията е перфектна - мазно влзат всички скорости и без грам страничен шум на празен ход и в движение.
Турбината при мен не е сменяна (въпреки че е консуматив)
Съединителя си беше за смяна още като купих колата. Така че с новият съм минал около 900000км.
Това с пасата.
Сега с голфа (от гаража) съм минал малко над 17000км за 7 месеца.
Рано е за коментари.
Ще се отклоня но държа да спомена. С Богомил сме чипосали няколко камиона МАН и Мерцедес.
Повечето след чипа са минали над 400000км, като не са били първа младост, т.е. поне на 500000-600000км.
Гонят 1000000км и нямат грижи.
Кутията е перфектна - мазно влзат всички скорости и без грам страничен шум на празен ход и в движение.
Турбината при мен не е сменяна (въпреки че е консуматив)
Съединителя си беше за смяна още като купих колата. Така че с новият съм минал около 900000км.
Това с пасата.
Сега с голфа (от гаража) съм минал малко над 17000км за 7 месеца.
Рано е за коментари.
Ще се отклоня но държа да спомена. С Богомил сме чипосали няколко камиона МАН и Мерцедес.
Повечето след чипа са минали над 400000км, като не са били първа младост, т.е. поне на 500000-600000км.
Гонят 1000000км и нямат грижи.
Последна промяна от Andonov на Пон 31 яну 2011 8:09, променено общо 1 път.
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Чип тунинг от Brezel
Andonov написа:Сега с голфа (от гаража) съм минал малко над 170000км за 7 месеца.
Рано е за коментари.
Искрено се надявам да си объркал нещо с една 0, защото 170 хиляди да си изминал ти за 7 месеца със сигурност не е невъзможно, но си е направо разсипващо! Аз съм минавал за 24дни - 18 хиляди и бях като разкатан, но това бе единичен случай.
Мисля, че започвам да се убеждавам, че чипа не вреди на колата, а само я кара да лети

Не успях да намеря никой от София с чипосан AVF да ми врътне едно кръгче срещу някоя и друга бира примерно. . .
- froodo
- Мнения: 62
- Регистриран на: Нед 31 яну 2010 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Чип тунинг от Brezel
колега ако прочетеш внимателно темите за чип тунинга ще разбереш много неща,и мненията на потребителите....
Аз бях чувал какви ли не глупости за чиповете....неща от рода на "Ще сложа на моя голф нов софтуер,и после ще го подсиля допълнително с чип за да му вдигна повече кончетата"
има достатъчно лекций и много добре е обяснено всичко,аз ги прочетох и веднага си сложих софта,имам и един голф 3 1,9д,ако беше с турбина и него щях да чипна!
Успех в проекта ти

Аз бях чувал какви ли не глупости за чиповете....неща от рода на "Ще сложа на моя голф нов софтуер,и после ще го подсиля допълнително с чип за да му вдигна повече кончетата"

има достатъчно лекций и много добре е обяснено всичко,аз ги прочетох и веднага си сложих софта,имам и един голф 3 1,9д,ако беше с турбина и него щях да чипна!
Успех в проекта ти

- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Чип тунинг от Brezel
Сега остава и на моята 1.8т да и хареса вашия чип и
Но за момента съм на изчакване 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта