Здравейте, колеги!
Бие наляво, потропва отдясно и постоянно изключва АБС. + всичко май е разхлабен хидравличния ремък, щото като въртя намясто ми трепери и затруднява кормилото. Кат ускорявам кормилото се врътва лекичко наляво, като не ускорявам се оправя...
Според ваз има ли мъзможна връзка между тези проблеми? Появиха се отсторо всичките. Само АБС се изключваше и преди но веднъж годишно...
Комплексен проблем на ГТИ3 115 96г.
- M-I-T-A-K-A
- Мнения: 283
- Регистриран на: Пет 23 апр 2010 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Комплексен проблем на ГТИ3 115 96г.
Имаш според мен нещо разбиро отдясно!Шарнир накрайник и като ускоряваш от него почва и да дърпа ,понеже се изменя сходимоста на колата
То по тези така наречени улици това е неизбежно

То по тези така наречени улици това е неизбежно

- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Комплексен проблем на ГТИ3 115 96г.
Понеже го прави леко дали ще е проблем ако го барна след месец два примерно. Мисълта ми е то понякога се и губи, затова ме съмнява да е проблем, който не търпи отлагане. В момента съм в малко финансово кът, а и сесия...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Комплексен проблем на ГТИ3 115 96г.
Ами аз карах с откъснат изцяло десен тампон и все се мотаех ад си го оправя около 10 000км...не е готино,понеже колата е нестабилна и разбива малко по малко и останалите неща ама...не е фатално.Най-добре иди някъде да ти кажат какво е,за да може да знаеш до колко е страшно и какво ще ти струва за в бъдеще и да си прецениш дали е добре да я караш или не.
- M-I-T-A-K-A
- Мнения: 283
- Регистриран на: Пет 23 апр 2010 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Комплексен проблем на ГТИ3 115 96г.
Никой неможе да ти каже колко е страшно и колко не 
По принцип аз знам че е страшно при маневра да се измъкне ,шарнир ама тва е в изключителни случаи след мноооого тропане и много отлагане ,но може и да е някой тампон по носача,но все пак невидяна работа
Иди да я видят и да си наясно какво е поне,това е моя съвет
а тези части неса кой знае колко скъпи,ама всеки си знае дереджето все пак!

По принцип аз знам че е страшно при маневра да се измъкне ,шарнир ама тва е в изключителни случаи след мноооого тропане и много отлагане ,но може и да е някой тампон по носача,но все пак невидяна работа


- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Комплексен проблем на ГТИ3 115 96г.
Да, ясно ми е това, колеги. Мисълт ами беше ако има някоя част, която се знае, че тропне ли трябва да се оправя непременно. Както и да е, получих нужните отговори. Благодаря 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта