Най-слабото място на BKP мотора са пиезо дюзите.Най доброто рещение е да се замени пиезо елемента с електромагнитен като дюзите на BOSH и двигателя ще стане надежден.Другия вариант е да се намери аналог
на дюзите от друг автомобил но до колкото знам siemens дюзите са по-тънки от Bosh.
Ако някой има някъкви идеи или решения нека да ги сподели
BKP 2.0 140 k проблемните мотори
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k
разказваш какво си чул или питаш нещо конкретно ?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

и на мен ми е любопитно целта на темата
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k
Добро есе.
- seekar
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 09 авг 2008 15:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k
Търся решение на проблема,да не се случва така че колата да те остави на средата на пътя
- seekar
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 09 авг 2008 15:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k
Нека всеки напише какво е чул за справяне на този пробле.В рециклираните дюзи проблема отстранен ли е или
след известно време пак се случва същото.
след известно време пак се случва същото.
- vasko__2
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k
На път може и да не те остави- изключваш проблемната дюза и пали.Инак неще.
- seekar
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 09 авг 2008 15:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k
Не може да се изключи под капака на главата е и е в маслена баня
- vasko__2
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k
Махаш капака ( торкс 30) и така.
Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k
Здравейте от 2 години търся решение на проблема с пиезо дюзите на vw passat 2.0 tdi BKP. Преди две години прекъна една смених я с нова 1300 -1400 лв непомна точно колко струваше тъкмо беше излязла от гаранция. Варянта за ремот е труден поради липса на пиезо елемент, който немога даго откря никаде, но единственото решение , което открих и мисля, че ще бъде най- практично е смяна ECU 4 –те дюзи с Bosch дюзи тогава двигателя става BKD вариант.Имам една проблемна дюза вече от 50000 км сутрин като запали претриса двигателя и ECU отчита грешка лош електрически контакт с дюзата, но колата засега работи чакам я да прекъсне и търса дюзи от BKD и ECU.Немисля че ще стане подмяна на пиезо елемента с магнитен поради факта, че дюзите равотят с различни напрежения и архитектурата на ECU на Bosch и Siemens е различна.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k
Различни са не само напрежението, а и продължителността и броя на впръскването за такт. За директна подмяна на електрическият елемент просто забрави.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k
sssbg написа:Здравейте от 2 години търся решение на проблема с пиезо дюзите на vw passat 2.0 tdi BKP. Преди две години прекъна една смених я с нова 1300 -1400 лв непомна точно колко струваше тъкмо беше излязла от гаранция. Варянта за ремот е труден поради липса на пиезо елемент, който немога даго откря никаде, но единственото решение , което открих и мисля, че ще бъде най- практично е смяна ECU 4 –те дюзи с Bosch дюзи тогава двигателя става BKD вариант.Имам една проблемна дюза вече от 50000 км сутрин като запали претриса двигателя и ECU отчита грешка лош електрически контакт с дюзата, но колата засега работи чакам я да прекъсне и търса дюзи от BKD и ECU.Немисля че ще стане подмяна на пиезо елемента с магнитен поради факта, че дюзите равотят с различни напрежения и архитектурата на ECU на Bosch и Siemens е различна.
отвори си капака и си оправи ел.инсталацията за дюзите-някоя от обувките е по хлабава и не ти прави хубав контакт

- seekar
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 09 авг 2008 15:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k
Колеги трябва ни аналог на дюзите сименс но на друг производител със същите физически параметри
- kristiansuvandjiev
- Мнения: 28
- Регистриран на: Нед 17 окт 2010 22:12
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: bkp
- Местоположение: bulgariq
Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k
И някой да е разбрал какво е спасението за тези двигатели BKP,ще съм му благодарен много ако сподели. 

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k
Май трябва винаги да носиш една резервна.
А може ли да изгори без да има никакви признаци преди това-пушене,претрисане,индикация на таблото....?
А може ли да изгори без да има никакви признаци преди това-пушене,претрисане,индикация на таблото....?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта