BKP 2.0 140 k проблемните мотори

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
seekar
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 09 авг 2008 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

BKP 2.0 140 k проблемните мотори

Мнениеот seekar » Съб 22 яну 2011 14:23


Най-слабото място на BKP мотора са пиезо дюзите.Най доброто рещение е да се замени пиезо елемента с електромагнитен като дюзите на BOSH и двигателя ще стане надежден.Другия вариант е да се намери аналог
на дюзите от друг автомобил но до колкото знам siemens дюзите са по-тънки от Bosh.
Ако някой има някъкви идеи или решения нека да ги сподели




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот ifidik » Съб 22 яну 2011 19:11


разказваш какво си чул или питаш нещо конкретно ?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот niks76 » Нед 23 яну 2011 0:01


:039:
и на мен ми е любопитно целта на темата


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот SoManyRetards » Нед 23 яну 2011 0:38


Добро есе.


Потребителски аватар
seekar
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 09 авг 2008 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот seekar » Сря 26 яну 2011 19:04


Търся решение на проблема,да не се случва така че колата да те остави на средата на пътя


Потребителски аватар
seekar
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 09 авг 2008 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот seekar » Сря 26 яну 2011 19:17


Нека всеки напише какво е чул за справяне на този пробле.В рециклираните дюзи проблема отстранен ли е или
след известно време пак се случва същото.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1017
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот vasko__2 » Чет 27 яну 2011 0:11


На път може и да не те остави- изключваш проблемната дюза и пали.Инак неще.


Потребителски аватар
seekar
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 09 авг 2008 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот seekar » Чет 27 яну 2011 18:01


Не може да се изключи под капака на главата е и е в маслена баня


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1017
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот vasko__2 » Чет 27 яну 2011 20:43


Махаш капака ( торкс 30) и така.


sssbg
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот sssbg » Чет 03 фев 2011 21:14


Здравейте от 2 години търся решение на проблема с пиезо дюзите на vw passat 2.0 tdi BKP. Преди две години прекъна една смених я с нова 1300 -1400 лв непомна точно колко струваше тъкмо беше излязла от гаранция. Варянта за ремот е труден поради липса на пиезо елемент, който немога даго откря никаде, но единственото решение , което открих и мисля, че ще бъде най- практично е смяна ECU 4 –те дюзи с Bosch дюзи тогава двигателя става BKD вариант.Имам една проблемна дюза вече от 50000 км сутрин като запали претриса двигателя и ECU отчита грешка лош електрически контакт с дюзата, но колата засега работи чакам я да прекъсне и търса дюзи от BKD и ECU.Немисля че ще стане подмяна на пиезо елемента с магнитен поради факта, че дюзите равотят с различни напрежения и архитектурата на ECU на Bosch и Siemens е различна.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот Dobromirski » Съб 05 фев 2011 8:28


Различни са не само напрежението, а и продължителността и броя на впръскването за такт. За директна подмяна на електрическият елемент просто забрави.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот niks76 » Съб 05 фев 2011 12:37


sssbg написа:Здравейте от 2 години търся решение на проблема с пиезо дюзите на vw passat 2.0 tdi BKP. Преди две години прекъна една смених я с нова 1300 -1400 лв непомна точно колко струваше тъкмо беше излязла от гаранция. Варянта за ремот е труден поради липса на пиезо елемент, който немога даго откря никаде, но единственото решение , което открих и мисля, че ще бъде най- практично е смяна ECU 4 –те дюзи с Bosch дюзи тогава двигателя става BKD вариант.Имам една проблемна дюза вече от 50000 км сутрин като запали претриса двигателя и ECU отчита грешка лош електрически контакт с дюзата, но колата засега работи чакам я да прекъсне и търса дюзи от BKD и ECU.Немисля че ще стане подмяна на пиезо елемента с магнитен поради факта, че дюзите равотят с различни напрежения и архитектурата на ECU на Bosch и Siemens е различна.


отвори си капака и си оправи ел.инсталацията за дюзите-някоя от обувките е по хлабава и не ти прави хубав контакт :idea:


Потребителски аватар
seekar
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 09 авг 2008 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот seekar » Съб 05 фев 2011 23:17


Колеги трябва ни аналог на дюзите сименс но на друг производител със същите физически параметри


Потребителски аватар
kristiansuvandjiev
Мнения: 28
Регистриран на: Нед 17 окт 2010 22:12
Автомобил: Passat B6
Двигател: bkp
Местоположение: bulgariq

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот kristiansuvandjiev » Съб 07 май 2011 21:42


И някой да е разбрал какво е спасението за тези двигатели BKP,ще съм му благодарен много ако сподели. :)


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проблемните мотори BKP 2.0 140 k

Мнениеот joro09 » Чет 19 май 2011 12:58


Май трябва винаги да носиш една резервна.
А може ли да изгори без да има никакви признаци преди това-пушене,претрисане,индикация на таблото....?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта