Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Оригиналните гарнитури влагани в колите са гумени. Като затягате гарнитурите идеално трябва да е обезмаслен капака и главата и най-важното е да затягате на определени килограми . Спазвате ли това проблеми няма да имате. Тънък филм "рейнц" също помага. Под тънък се разбира ,колкото да остави лека следа. Практикувам го това на мойте коли и проблеми никога не съм имал.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Не е така, заводско се слагат и коркови, и гумени - според зависи. Вентото ми серийно беше с коркова.
Ето скица, на която са показани коркова (горе - прекъснатата 29) и гумена (долу - непрекъснатата 29а):

Ето скица, на която са показани коркова (горе - прекъснатата 29) и гумена (долу - непрекъснатата 29а):

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Понеже и аз лятото имаш същото преживяване като колегите около 10 пъти сваляне на капака и слагане коркови със и без силикон и какво ли не в крайна сметка при мен стана с гумена на ел ринг с други шпилки, но това което научих от човека който ми я прави беше притяга се по точно определен начин на Х и не до откат и също другото, което ми казаха след всичко очаквах пак да протече и вече щях да прибегна към него- на последната скица дадена от колегата от дясно на капака, не където е гърлото за капачката, а в другия край, има едно издадено на капака в него има филтър за картерните газове, когато се запуши тоя филтър налягането става много голямо и избива каквото и да правиш. Ако някой вече е изгубил надежда нека да се опита да го изчисти- чух че става с малко бензин палиш и изчакваш малко и гасиш или по-друг начин и би трябвало да спре да тече. Ако някой опита нека пише за резултата.
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
а стягате ли на Х и от вътрешните гайки навънка
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Абе всичко правя като по книгите и пак тече......само дето с динометричен ключ не съм я стягал.
на x нa y...обезмаслено...притягане след няколко часа, притягане след като е работила колата, притягане след 2-3 седмици......бая й...и пак си тече.
Напролет със смяна на маслото пак ще пробвам...
на x нa y...обезмаслено...притягане след няколко часа, притягане след като е работила колата, притягане след 2-3 седмици......бая й...и пак си тече.
Напролет със смяна на маслото пак ще пробвам...
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
коркова на елринг и тънък слой силикон вюрт
първия път протече ама я бях пренатегнал
втория път я стегнах съвсем леко докато обере и след 10 мин още съвсем малко
чук е за ся а мина бая време
на вентото ще направя същото
първия път протече ама я бях пренатегнал
втория път я стегнах съвсем леко докато обере и след 10 мин още съвсем малко
чук е за ся а мина бая време
на вентото ще направя същото

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Колеги моята е само с силикон масло и температуро устоичив, червен е на цвят, забравих марката и държи (веднъж и до 100 градуса е стигала и не протича). Едва ли е най-доброто решение, но е най-евтино. Надявам се, че няма да протече близкото бъдеще, а и силикон пак ще сложа не е философия.
Гумените се опичат след време, а коркови не съм ползвам, но тоя силикон и на време държи не се променя

- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Венто,всички неотваряни двигатели,които съм разглобявал вкл и моя ,гарнитурата беше гумена цяла с надпис vw audi,година на производство и номер на частта.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Гарантирам ти, че Вентото не беше отваряно, когато го купих - все пак беше почти ново. И беше с корк...
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
има ли значение колеги ?
просто исках да кажа , че голфарата си върви с корк и силикон достатъчно дълго за да ме накара да направя същото и с вентото
ако става въпрос имам и почти нова гумена от GU която не знам дали ще стане на AAM - но си мисля че тя ще се опече по-скоро от корка
просто исках да кажа , че голфарата си върви с корк и силикон достатъчно дълго за да ме накара да направя същото и с вентото

ако става въпрос имам и почти нова гумена от GU която не знам дали ще стане на AAM - но си мисля че тя ще се опече по-скоро от корка
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Мойта за сега държи със силикона
Имам един въпрос обаче,понеже имам уред за температура на маслото и се чудех къде да монтирам датчика му така,че да го плиска маслото.И ми се стори най добре да го монтирам на капака на клапаните.Пробих подходящия отвор направих му резба и го завих.От вътре допълнително съм го запечатил със силикон,да не протече от него.
Та въпроса ми е 95-105 градуса нормално ли е,то и времето е студено де...
Ето го как е (пада се от зад на двигателя)


Имам един въпрос обаче,понеже имам уред за температура на маслото и се чудех къде да монтирам датчика му така,че да го плиска маслото.И ми се стори най добре да го монтирам на капака на клапаните.Пробих подходящия отвор направих му резба и го завих.От вътре допълнително съм го запечатил със силикон,да не протече от него.
Та въпроса ми е 95-105 градуса нормално ли е,то и времето е студено де...
Ето го как е (пада се от зад на двигателя)

- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Аз немога да ти отговоря на този въпрос.....но сигурно е нормално
но мога да те попитам защо не го монтира на масления филтър?
но мога да те попитам защо не го монтира на масления филтър?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Зависи от карането.Моята поддържа около 90 до 100 при нормално каране.Ако я ръчкаш държи към 120,а нагоре вече се пържи 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
Значи нормално си отчита
А за масления филтър не разбарах къде да го завия там

А за масления филтър не разбарах къде да го завия там

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна
SANDO 1 написа:Значи нормално си отчита![]()
А за масления филтър не разбарах къде да го завия там
Сменяш масленото тяло.Аз имах тяло с 1 дупка и го замених с такова с 3


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта