Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Мнениеот Stenly » Чет 27 яну 2011 21:25


Оригиналните гарнитури влагани в колите са гумени. Като затягате гарнитурите идеално трябва да е обезмаслен капака и главата и най-важното е да затягате на определени килограми . Спазвате ли това проблеми няма да имате. Тънък филм "рейнц" също помага. Под тънък се разбира ,колкото да остави лека следа. Практикувам го това на мойте коли и проблеми никога не съм имал.




Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Мнениеот Vento » Чет 27 яну 2011 22:12


Не е така, заводско се слагат и коркови, и гумени - според зависи. Вентото ми серийно беше с коркова.
Ето скица, на която са показани коркова (горе - прекъснатата 29) и гумена (долу - непрекъснатата 29а):
Изображение


Потребителски аватар
lyubeto
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 15:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Мнениеот lyubeto » Чет 27 яну 2011 22:59


Понеже и аз лятото имаш същото преживяване като колегите около 10 пъти сваляне на капака и слагане коркови със и без силикон и какво ли не в крайна сметка при мен стана с гумена на ел ринг с други шпилки, но това което научих от човека който ми я прави беше притяга се по точно определен начин на Х и не до откат и също другото, което ми казаха след всичко очаквах пак да протече и вече щях да прибегна към него- на последната скица дадена от колегата от дясно на капака, не където е гърлото за капачката, а в другия край, има едно издадено на капака в него има филтър за картерните газове, когато се запуши тоя филтър налягането става много голямо и избива каквото и да правиш. Ако някой вече е изгубил надежда нека да се опита да го изчисти- чух че става с малко бензин палиш и изчакваш малко и гасиш или по-друг начин и би трябвало да спре да тече. Ако някой опита нека пише за резултата.


Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Мнениеот PuShE_ » Чет 27 яну 2011 23:40


а стягате ли на Х и от вътрешните гайки навънка


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Мнениеот ZeroCool » Чет 27 яну 2011 23:56


Абе всичко правя като по книгите и пак тече......само дето с динометричен ключ не съм я стягал.

на x нa y...обезмаслено...притягане след няколко часа, притягане след като е работила колата, притягане след 2-3 седмици......бая й...и пак си тече.

Напролет със смяна на маслото пак ще пробвам...


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Мнениеот parno » Пет 28 яну 2011 7:58


коркова на елринг и тънък слой силикон вюрт
първия път протече ама я бях пренатегнал
втория път я стегнах съвсем леко докато обере и след 10 мин още съвсем малко
чук е за ся а мина бая време
на вентото ще направя същото :D


Потребителски аватар
anton4o
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 7:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Мнениеот anton4o » Пет 28 яну 2011 22:38


Колеги моята е само с силикон масло и температуро устоичив, червен е на цвят, забравих марката и държи (веднъж и до 100 градуса е стигала и не протича). Едва ли е най-доброто решение, но е най-евтино. Надявам се, че няма да протече близкото бъдеще, а и силикон пак ще сложа не е философия. :) Гумените се опичат след време, а коркови не съм ползвам, но тоя силикон и на време държи не се променя


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Мнениеот Stenly » Съб 29 яну 2011 16:39


Венто,всички неотваряни двигатели,които съм разглобявал вкл и моя ,гарнитурата беше гумена цяла с надпис vw audi,година на производство и номер на частта.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Мнениеот Vento » Съб 29 яну 2011 20:01


Гарантирам ти, че Вентото не беше отваряно, когато го купих - все пак беше почти ново. И беше с корк...


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Мнениеот parno » Нед 30 яну 2011 8:39


има ли значение колеги ?
просто исках да кажа , че голфарата си върви с корк и силикон достатъчно дълго за да ме накара да направя същото и с вентото :talk:
ако става въпрос имам и почти нова гумена от GU която не знам дали ще стане на AAM - но си мисля че тя ще се опече по-скоро от корка


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Мнениеот Bai Sando » Нед 30 яну 2011 17:30


Мойта за сега държи със силикона :да:
Имам един въпрос обаче,понеже имам уред за температура на маслото и се чудех къде да монтирам датчика му така,че да го плиска маслото.И ми се стори най добре да го монтирам на капака на клапаните.Пробих подходящия отвор направих му резба и го завих.От вътре допълнително съм го запечатил със силикон,да не протече от него.
Та въпроса ми е 95-105 градуса нормално ли е,то и времето е студено де...
Ето го как е (пада се от зад на двигателя)
Изображение


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Мнениеот ZeroCool » Нед 30 яну 2011 22:56


Аз немога да ти отговоря на този въпрос.....но сигурно е нормално
но мога да те попитам защо не го монтира на масления филтър?


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Мнениеот mupk0 » Нед 30 яну 2011 23:39


Зависи от карането.Моята поддържа около 90 до 100 при нормално каране.Ако я ръчкаш държи към 120,а нагоре вече се пържи :D


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Мнениеот Bai Sando » Пон 31 яну 2011 0:18


Значи нормално си отчита :D
А за масления филтър не разбарах къде да го завия там :roll:


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Гарнитура на капака на клапаните Голф 2 - смяна

Мнениеот mupk0 » Пон 31 яну 2011 0:29


SANDO 1 написа:Значи нормално си отчита :D
А за масления филтър не разбарах къде да го завия там :roll:

Сменяш масленото тяло.Аз имах тяло с 1 дупка и го замених с такова с 3 :) И там... :)



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта