
Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- martveca
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
колега ''apchih'' това дето го каза за педала ,също е идея но аз мисля че вече го разгадах как трябва да стане за да не се включва Р3 при първо натискане, като го пробвам ако стане ще поправя схемичката за да може който иска да си я реализира. Благодаря все пак за идеята 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Оправи я,че въобще не си спомням как действаше





- martveca
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
това беше единствения начин по който я накарах да тръгне, добавих една малка схемичка (закъснител)за да не се включва релето на стартера при първото натискане на бутона, схемата вече е монтирана на колата и работи, остава да направя и аз едно клипче.И понеже хамалогията е много голяма получи се един голям сноп от кабели и релета, и сега обмислям варянт всичко да се направи в по умален вид, на една платка която да може да се сложи в някаква кутийка и да се получи нещо като модул от който да излизат само кабелите за копчето и тези дето се вързват на мястото на клемореда.
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
martveca написа:това беше единствения начин по който я накарах да тръгне, добавих една малка схемичка (закъснител)за да не се включва релето на стартера при първото натискане на бутона, схемата вече е монтирана на колата и работи, остава да направя и аз едно клипче.И понеже хамалогията е много голяма получи се един голям сноп от кабели и релета, и сега обмислям варянт всичко да се направи в по умален вид, на една платка която да може да се сложи в някаква кутийка и да се получи нещо като модул от който да излизат само кабелите за копчето и тези дето се вързват на мястото на клемореда.
Така не са ли малко множко релетата ... важното е, че работи де


- martveca
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Да на мястото на патрона е,тия дни ще взема по хубаво копче че сега е с едно дето имах под ръка, и ще направя някой клип да се види как работи. 

-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 29 ное 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Борово/Русе/
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
.
Последна промяна от icoto на Съб 29 яну 2011 21:21, променено общо 1 път.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
...................
Здравейте колеги.
Реших и аз да ползвам тази схема и си мисля ,този проблем /когато натисна бутона да включа на контакт ,се задейства и релето което включва стартера/ нямали да се реши, като се ползва този начин на свързване ?
Лаик съм в тези неща ,но ми хареса как го е измислил колегата/клипчето беше виновно да се закрастя/ и искам и аз да го направя така.
Има, колегата по-горе "martveca" е сътворил една малко видоизменена схемичка с няколко елемента (закъснител) за да не се активира релето при първото нятискане.
martveca написа:това беше единствения начин по който я накарах да тръгне, добавих една малка схемичка (закъснител)за да не се включва релето на стартера при първото натискане на бутона, схемата вече е монтирана на колата и работи, остава да направя и аз едно клипче.И понеже хамалогията е много голяма получи се един голям сноп от кабели и релета, и сега обмислям варянт всичко да се направи в по умален вид, на една платка която да може да се сложи в някаква кутийка и да се получи нещо като модул от който да излизат само кабелите за копчето и тези дето се вързват на мястото на клемореда.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 29 ное 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Борово/Русе/
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Колега ,аз искам да е като на колегата SANDO 1 ,не искам закъснители.
В момента даже си вържа релетата да пробвам .
В момента даже си вържа релетата да пробвам .
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
До колокото си спомням като чукнеш бутона той активира р1 то активира р2 което се "самозацепва"затова и има диод.Отделно след като р2 е зацепено то е дало на контакт още едно деле,което се нуждае от + зада подаде ток на стартера.Този + идва при второто натискане на бутона и стартера завърта.След това идва + от алтернатора и той задейства реле,което прекъсва релето на стартера.Вече и да се натиска нищо не става.Просто мотора си работи...После зада се изгаси вече забравих.
чакам да се сгрее малко времето и ще свалям цялото табло и ще подредя всичко както си трябва,че сега всичко е на топка под таблото и ме е страх да не се запали някоя нощ
чакам да се сгрее малко времето и ще свалям цялото табло и ще подредя всичко както си трябва,че сега всичко е на топка под таблото и ме е страх да не се запали някоя нощ

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Намерих последната схема в един шкаф
Сетих се че съм прибавил един кондензатор от 5000 мф.да задържа тока в релето за 2-3 сек.през контакта на което минава тока от алтернатора.Иначе още докато върти стартера тръгва + от тънкия кабел на алтернатора и сиситемата изключва.има и два диода,зада не връща тока на зад.
Тука релетата са 11,но където се дублирт може да се сложи реле с няколко контакта и те ще станат по-малко.


Тука релетата са 11,но където се дублирт може да се сложи реле с няколко контакта и те ще станат по-малко.

-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 29 ное 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Борово/Русе/
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Схемата на колегата ,работи и с кондензатор 2000 mf.
/че даже и без никакъв пак става
/


- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Всичко това е ОК, но ако се наложи да се подаде контакт (и не искаме да палиме а просто да изключиме контака????) Нека няко по-знаещ да намърда някое реленце за време, примерно след първото натискане на бутона (дава на контакт) той да се задържа около 10-15 сек. и сам да се изключва ако не се натисне повторно (за палене).
Така контакта ще се задържа 15сек. и ако не запалите ще се изключва.

-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 29 ное 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Борово/Русе/
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Скритото копченце колега ,че то много реле много нещо ,остава и реленце за време да се сложи 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
Да цъкаш си скритото копче и се рестартира всичко
Но може и да се сложи реле за време,но според мен е излишно.

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!
С копченцето става най добре щото може да ти трябва да стоиш на контакт по дълго време а релето за време е неудобно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта