Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
martveca
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот martveca » Съб 02 окт 2010 11:31


колега ''apchih'' това дето го каза за педала ,също е идея но аз мисля че вече го разгадах как трябва да стане за да не се включва Р3 при първо натискане, като го пробвам ако стане ще поправя схемичката за да може който иска да си я реализира. Благодаря все пак за идеята :beer




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Съб 02 окт 2010 17:35


Оправи я,че въобще не си спомням как действаше :oops: :beer :beer :beer


Потребителски аватар
martveca
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот martveca » Чет 07 окт 2010 12:02


това беше единствения начин по който я накарах да тръгне, добавих една малка схемичка (закъснител)за да не се включва релето на стартера при първото натискане на бутона, схемата вече е монтирана на колата и работи, остава да направя и аз едно клипче.И понеже хамалогията е много голяма получи се един голям сноп от кабели и релета, и сега обмислям варянт всичко да се направи в по умален вид, на една платка която да може да се сложи в някаква кутийка и да се получи нещо като модул от който да излизат само кабелите за копчето и тези дето се вързват на мястото на клемореда.
Прикачени файлове
untitled.JPG


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот apchih » Чет 07 окт 2010 20:34


martveca написа:това беше единствения начин по който я накарах да тръгне, добавих една малка схемичка (закъснител)за да не се включва релето на стартера при първото натискане на бутона, схемата вече е монтирана на колата и работи, остава да направя и аз едно клипче.И понеже хамалогията е много голяма получи се един голям сноп от кабели и релета, и сега обмислям варянт всичко да се направи в по умален вид, на една платка която да може да се сложи в някаква кутийка и да се получи нещо като модул от който да излизат само кабелите за копчето и тези дето се вързват на мястото на клемореда.


Така не са ли малко множко релетата ... важното е, че работи де :) На мястото на партона ли си сложил копчето или на друго място и ако е на мястото на патрона, да обясниш и покажеш някоя снимка как е направено и поставено :)


Потребителски аватар
martveca
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот martveca » Чет 07 окт 2010 22:01


Да на мястото на патрона е,тия дни ще взема по хубаво копче че сега е с едно дето имах под ръка, и ще направя някой клип да се види как работи. :lol:


icoto
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 29 ное 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Борово/Русе/

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот icoto » Чет 27 яну 2011 23:58


.

Последна промяна от icoto на Съб 29 яну 2011 21:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот policevidin » Пет 28 яну 2011 16:26


...................
Здравейте колеги.
Реших и аз да ползвам тази схема и си мисля ,този проблем /когато натисна бутона да включа на контакт ,се задейства и релето което включва стартера/ нямали да се реши, като се ползва този начин на свързване ?
Лаик съм в тези неща ,но ми хареса как го е измислил колегата/клипчето беше виновно да се закрастя :Mr Green Fun / и искам и аз да го направя така. :beer

Има, колегата по-горе "martveca" е сътворил една малко видоизменена схемичка с няколко елемента (закъснител) за да не се активира релето при първото нятискане.

martveca написа:това беше единствения начин по който я накарах да тръгне, добавих една малка схемичка (закъснител)за да не се включва релето на стартера при първото натискане на бутона, схемата вече е монтирана на колата и работи, остава да направя и аз едно клипче.И понеже хамалогията е много голяма получи се един голям сноп от кабели и релета, и сега обмислям варянт всичко да се направи в по умален вид, на една платка която да може да се сложи в някаква кутийка и да се получи нещо като модул от който да излизат само кабелите за копчето и тези дето се вързват на мястото на клемореда.


icoto
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 29 ное 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Борово/Русе/

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот icoto » Пет 28 яну 2011 17:15


Колега ,аз искам да е като на колегата SANDO 1 ,не искам закъснители.
В момента даже си вържа релетата да пробвам .


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Пет 28 яну 2011 17:44


До колокото си спомням като чукнеш бутона той активира р1 то активира р2 което се "самозацепва"затова и има диод.Отделно след като р2 е зацепено то е дало на контакт още едно деле,което се нуждае от + зада подаде ток на стартера.Този + идва при второто натискане на бутона и стартера завърта.След това идва + от алтернатора и той задейства реле,което прекъсва релето на стартера.Вече и да се натиска нищо не става.Просто мотора си работи...После зада се изгаси вече забравих.
чакам да се сгрее малко времето и ще свалям цялото табло и ще подредя всичко както си трябва,че сега всичко е на топка под таблото и ме е страх да не се запали някоя нощ :bishop


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Пет 28 яну 2011 20:51


Намерих последната схема в един шкаф :oops: Сетих се че съм прибавил един кондензатор от 5000 мф.да задържа тока в релето за 2-3 сек.през контакта на което минава тока от алтернатора.Иначе още докато върти стартера тръгва + от тънкия кабел на алтернатора и сиситемата изключва.има и два диода,зада не връща тока на зад.
Тука релетата са 11,но където се дублирт може да се сложи реле с няколко контакта и те ще станат по-малко.
Изображение


icoto
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 29 ное 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Борово/Русе/

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот icoto » Нед 30 яну 2011 15:14


Схемата на колегата ,работи и с кондензатор 2000 mf. :lol:/че даже и без никакъв пак става mhihi /


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот policevidin » Нед 30 яну 2011 18:30


Всичко това е ОК, но ако се наложи да се подаде контакт (и не искаме да палиме а просто да изключиме контака????) Нека няко по-знаещ да намърда някое реленце за време, примерно след първото натискане на бутона (дава на контакт) той да се задържа около 10-15 сек. и сам да се изключва ако не се натисне повторно (за палене). mhihi Така контакта ще се задържа 15сек. и ако не запалите ще се изключва.


icoto
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 29 ное 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Борово/Русе/

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот icoto » Нед 30 яну 2011 19:39


Скритото копченце колега ,че то много реле много нещо ,остава и реленце за време да се сложи :horror:


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот Bai Sando » Нед 30 яну 2011 19:53


Да цъкаш си скритото копче и се рестартира всичко :да: Но може и да се сложи реле за време,но според мен е излишно.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Бутон вместо 1 завъртане на ключът!

Мнениеот fox_vt » Пон 31 яну 2011 15:08


С копченцето става най добре щото може да ти трябва да стоиш на контакт по дълго време а релето за време е неудобно.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта