alexx написа:gancho написа:alexx написа:ама вие сте много интересни хем сами си ги сменяте хем вместо на 90000км оп на 60000км
Преценете сами има много белези за определяне на ремъка
мое лично мнение че ремъка е годен около 5 години и 130000
Колега би ли разяснил белезите за определяне на годността на ремъка,защото това ми е първата кола с ремък и още съм пресен

.Друго си е с верига-дрънчи като за разхлаби,но поне не трепериш

напуквания, омасляване, разнищване на конци, липса на парченца от зъби като също си гледат и зъбните колела
утре може да пусна снимка на ремък за смяна, но моето мнение че под 100 000 е набутване и естествено стимулиране на икономиката, което е положително

Благодаря,колега.Едно грамотно обяснение.
п.п с АФН съм,ремъка е гейтс,от изброените признаци няма нито един,няма никакви странни шумове,стои точно по средата на колелата,не се движи на никъде при работа на дв.Като питах двама монтьри казват без да го погледнат-"щом е от Италия-сменяй веднага,щото може да се скъса изведнъж без видима причина"

-пязят си хляба
Аз пък не се доверявам толкова лесно и искам аргументи
Ако качиш и снимки-ще е супер
